دانلود کتاب4: پیشگوئیهاى امیرالمؤمنین ع ، خورشید کعبه

1. كتاب پيشگوئيهاى امير المؤمنين عليه السلام (سيد محمد نجفى يزدى)

يكى از دلائل آشكار نبوت و يا امامت ، خبرهاى است غيبى كه از جانب خداوند متعال در اختيار ايشان قرار مى گيرد.
اينگونه اخبار در قرآن مجيد و سخنان پيامبر بزرگوار اسلام (صلى الله عليه و آله و سلم ) و پيشوايان معصومين عليه السلام بطور گسترده ذكر شده است .
يادآورى و مطالعه اينگونه روايات سبب شناخت بهتر پيشوايان دين مى گردد و اين خود در مكتب اهل البيت عليه السلام و هر مكتبى يك اصل مهم به شمار مى آيد، زيرا طبيعت هر انسانى با شناخت كمالات رهبران خود به طرف آنها جذب مى شود، علاقه او بيشتر شده و اين علاقه معنايش اطاعت و هماهنگى با رهبران دينى است كه پايه هر موفقيتى به شمار مى رود.

دانلود به صورت فایل زیپ شده ، فولدر را به صورت کامل آنزیپ کنید.  لینک مستقیم

2. كتاب خورشيد كعبه (محمد جواد مروجى طبسى)

سخن از شخصيت بى مانند امير مؤ منان على عليه السلام است ؛ شخصيتى كه بشر با آن همه توصيفى كه تاكنون از او داشته است ، هنوز در حسرت دست يافت به حقيقت اوست . چهره مقدسى را كه زادگاهش خانه خدا و وجود مقدسش آيينه تمام نماى پيامبران الهى و نسخه دوم آخرين سفير خدا و به فرموده قرآن ، نفس و روح و جان محمد مصطفى بوده ، چگونه مى توان توصيفش كرد.
چه سخنى زيبنده مقام اوست در حالى كه پيامبر صلى الله عليه و آله حقيقت او را مكتوم داشت و در پايان يك ماءموريت كه به استقبال وى شتافت ، چنين فرمود: اگر نمى ترسيدم كه گروهى از امت من سخنى را كه مسيحيان درباره عيساى مسيح گفته اند درباره تو بگويند، امروز در شاءن و منزلتت سخنى مى گفتم كه از كنار هر گروهى كه عبور كنى ، خاك زير پاى تو را براى تبرك برگيرند.

نوشتار حاضر نتيجه تلاش چند ساله اى است كه بيشتر بخش هاى آن در مناسبت گوناگون در مجلات مختلف به چاپ رسيده است كه پس از باز بينى و پيرايش كاستيهاى آن در پنج فصل تنظيم ، و به شيفتگان مكتب علوى تقديم مى گردد.

دانلود به صورت فایل زیپ شده ، فولدر را به صورت کامل آنزیپ کنید.  لینک مستقیم

کتابهای اسلامی برای دانلود  لینک مستقیم

۳ نظر

  1. سلام. اللهم عجل لولیک الفرج

  2. سلام خسته نباشید کتاباتون اصلان دانلود نمیشه

  3. سلام سعید جان احتمالا از ایران ف… شده اند، لطفا از ف.. شکن استفاده کنید، از طرفی برای دانلود باید در سایت فورشیر که لینک ها در اون هست ثبت نام کنید تا دانلود بشوند، تبت نامش خیلی کوتاه هست

    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.