دانلود کتاب9: ملاقات با امام زمان ع، امام مجتبی ع

1. کتاب ملاقات با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف نوشته سید حسن ابطحی

قسمتی از پیشگفتار :
من نمى‏دانم آنهائى كه مى‏گويند: در زمان غيبت نمى‏توان خدمت امام زمان (عليه السّلام) رسيد، يا او را ديد، چه دليلى دارند؟! چرا بايد كسى كه در دنيا زنده است و در بدن مادّى است و داراى گوشت و پوست و استخوان است و در ميان مردم زندگى مى‏كند، ديده نشود؟! آيا اين همه از شيعيان و علماء بزرگ و اولياء خدا، كه آن حضرت را ديده‏اند، همه دروغ گفته‏اند و همه را بايد تكذيب كرد؟! آيا آنهائى كه مى‏گويند: آن حضرت ديده نمى‏شود، مى‏دانند كه وقتى اين ادّعاء بدون دليل را شايع كردند، چه خدمتى به دشمنان آن حضرت نموده‏اند؟! آيا آنها مى‏دانند، كه اگر مردم مسلمان در ديدن آن حضرت به ترديد افتادند، يكى از دلائل بسيار محكم و قاطع در اثبات وجود مقدّس آن حضرت را از دست داده‏اند؟! بعضى مى‏گويند: در روايات آمده، كه بايد مدّعيان ملاقات با آن حضرت را تكذيب نمود، بايد از آنها سؤال كرد كه: اين روايات در كجا است؟ چرا ما آنها را نديده‏ايم؟!

دانلود به صورت فایل PDF    لینک مستقیم

2. کتاب امام حسن مجتبی علیه السلام نوشته سید حسن ابطحی

قسمتی از پیشگفتار :
شرح حال امام مجتبى عليه‏السلام را مى‏نويسيم و تقديم حضورتان مى‏كنيم، فقط و فقط منظورمان معرّفى امام و اينكه الگوى انسانيّت كيست و او بايد چگونه باشد. بوده و برخلاف آنچه ممكن است فكر كنيد كه منظور فقط نقل تاريخ است. نبوده و به هيچ وجه اين كتاب را من به عنوان كتاب تاريخ نمى‏نويسم بخصوص كه در زيارت حضرت سيّدالشّهداء عليه‏السلام مى‏خوانيم: «وجعلك واباك وجدك واخاك وبنيك عبرة لاولى الالباب». يعنى خداى تعالى تو و پدرت و جدّت و برادرت و فرزندانت را وسيله‏ى پند براى صاحبان مغز قرار داد.
بنابراين نبايد به هيچ وجه هدف از شرح حالات پيشوايان دين را فراموش كرد و تاريخ آنها را مانند ساير زمانها براى سرگرمى مطالعه نمود.

دانلود به صورت فایل PDF  لینک مستقیم

کتابهای اسلامی برای دانلود  لینک مستقیم

۵ نظر

  1. می خوام بگم که کاسه ی سبرم سر اومد

  2. اسماعیل یکی از عاشقان امام زمان

    آقاجان منتظرم بیا

  3. بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام خدمت شما دوستان و تشکر از زحماتتان
    از آدرس زیر می توانید کتابهای دیگری از ایشان را که به صورت pdf و هم به صورت نمایش در موبایل آماده گردیده است را دانلود نمایید.
    http://abtahibook.blogfa.com

  4. سایت زیبایی دارید من که کلی سود بردم

  5. واقعا از اقاخجالت میکشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.