نشانه های بسیار در نزدیک بودن ظهور امام زمان عج

mahdi iran

نوشته زير مجموعه اي از نشانه هاي بسيار در نزديك بودن ظهور حضرت حجه ابن الحسن العسگري را مورد بررسي قرار داده است انشاالله كه ديدگان همه منتظران به نواده پاك رسول (ص) روشن گردد اين مطالب برگزيده اي از سايتهاي مختلف و منابع مهدويت است.

ـ بشارت آيه الله العظمي بهجت : اشاره مستقيم و بشارت صريح آيه الله العظمي بهجت در جمعي در مورد نزديكي ظهور امام زمان (عج) كه فرمودند : “ تا كنون به جوانان بشارت مي داديد كه منتظر باشيد ظهور مولايتان را خواهيد ديد اينك ( ظهور آنقدر نزديك شده است كه ) به سالخوردگان و پيران هم بشارت دهيد كه ظهور را خواهيد ديد . ” بسياري از منتظران و شيفتگان ولي عصر (عج) را سرشار از شور و شوق ظهور نموده است و براي آنها دليلي محكم و برهاني قاطع در يقين به نزديكي ظهور ايجاد كرده است .

ـ امير عبدالله در عربستان : يكي ديگر از نشانه هاي ظهور قتل فرمانرواي عربستان بنام عبدالله مي باشد كه در ماه ذي الحجه روي خواهد داد . امام صادق در اين زمينه مي فرمايد : هركس براي من مرگ عبدالله را تضمين كند من ظهور قائم را براي او تضمين مي كنم … همچنين از آن حضرت روايت شده است كه : زمانيكه مردم در سرزمين عربستان در حال وقوف مي باشند سواري با شتر سبك سير به آنجا وارد مي شود و مرگ خليفه را خبر مي دهد و با مرگ او فرج آل محمد و گشايش كار تمام مردم فرا مي رسد . بحار 52 ص 210 و 240

سفياني در آستانه كودتا : امام محمد باقر (ع) : سفياني و حضرت قائم در يك سال قيام مي كنند . ( بحارالانوار ج 52 ص 240) يكي از علامات حتميه ظهور قيام فردي به نام سفياني كه همزمان با سيد خراساني در ماه رجب در سوريه كودتا نموده و چند كشور همسايه را فتح و سپس به سمت عراق پيشروي مي نمايد و لشگري براي دستگيري امام زمان (عج) به سوي مكه روانه مي سازد كه اين لشگر در بين مكه و مدينه به زمين فرو مي روند و نابود مي شوند و … تعدادي از بزرگان در سوريه سفياني را ديده و ( با همان ) اوصافي كه در روايات ذكر شده است او را شناخته اند كه با برخي مانند عالم فاضل و متعبد استاد بهلول مصاحبه شده و شرح ديدار به صورت مكتوب و نوار ويدئويي مستند و مكتوب موجود است ( كتاب آيا ظهور نزديك است؟ و نوار ويدئويي در واحد فرهنگي گل ياس) و برخي ديدارها مانند ديدار امام موسي صدر و شهيد چمران نقلي و غير مستند مي باشد . در ديدار استاد بهلول كه حدودا 10 سال پيش انجام گرفته است سفياني با همان ظاهر كريه كه در روايات ذكر شده و جزء فرماندهان ارتش سوريه و فردي جاه طلب و ميانسال ذكر گرديده است … با شدت گرفتن فتنه ها و درگيري ها در منطقه خاور ميانه و عراق و لبنان و فلسطين و تحت فشار بودن يهوديان غاصب هر لحظه براي كودتاي سفياني كه به نفع صهيونيستها و عليه كشورهاي مسلمان صورت مي گيرد شرايط فراهم تر مي گردد

ـ آغاز مرحله اي كه در آن عراق كانون تحولات است : سرزمين عراق در عصر ظهور بر طبق روايات معتبر كانون تحولات بسيار مهمي است و منشا معبر و محل برخورد اكثر قيامهاي دوران ظهور است . شيصباني حاكم ستمگر عراق ( صدام ) در نزديكي ظهور از اين مكان جنگ را آغاز مي كند . سفياني بعد از كودتا در سوريه سرزمين عراق را فتح مي كند . سيد خراساني بعد از قيام به سوي عراق حركت مي كند و امام زمان (عج ) نيز بعد از قيام در مكه به سمت عراق پيش مي رود و سرانجام پس از پيروزي نهايي مركز حكومت خود را در كوفه قرار مي دهد . در شرايط فعلي نيز لحظه به لحظه عراق به سمت تحولات عظيم و مهم پيش مي رود و آنگونه كه از روايات ذكر شده است در حال تبديل شدن به مركز تحولات جهاني در عصر ظهور مي باشد . امام علي در مورد تحولات و فتح عراق در زمان ظهور مي فرمايد : … قلعه ها را بگشايند عراق را فتح كنند هر اختلافي را با خونريزي پاسخ گويند در چنين زماني ظهور صاحب الزمان (عج) را انتظار كشيد … حوادث جانكاه و كمرشكني روي دهد شكافنده ها ( موشك ها ) بشكافند تيزپروازان( هواپيماها) به پرواز درآيند … عراق را فتح كنند هر اختلافي را با خونريزي پاسخ گويند ( بشاره الاسلام ص74) حضرت در اشاره به خروج سفياني در نهج البلاغه مي فرمايند:  گويا او را مي بينم كه در شام فرياد برداشته و با پرچم هايش در حول و حوش كوفه مي گردد و به اهل كوفه همچون شتر سركش رو مي آورد زمين را از سرهاي بريده فرش مي كند دهانش گشوده قدمش در زمين سنگين جولانش گسترده و هيبتش عظيم است. به خدا قسم شما را در اين طرف و آن طرف زمين پراكنده مي كند تا از شما جز به مانند باقي مانده سرمه در چشم باقي نماند اين برنامه ادامه دارد تا عرب بر سر عقل آيد (نهج البلاغه خطبه 138) در نامه امام زمان به شيخ مفيد (ره ):…گروههايي منحرف از اسلام بر عراق تسلط يابند و با كردارهاي زشت خود موجب كمبود ارزاق (محاصره اقتصادي) در عراق مي شوند.سپس با هلاكت طاغوتي از طواغيت(صدام)اين فاجعه بر طرف مي شود… (بحارالانوار ج 53 ص 175) اوضاع فعلي عراق نشان مي دهد كه ما چقدر به ظهور نزديك شده ايم

ـ فراگير شدن فساد و فحشا و ظلم : يكي ديگر از نشانه هايي كه براي ظهور در روايات ذكر گرديده است فراگير شدن انواع فساد و فحشا در جوامع انساني مي باشد كه در روايات بعنوان علائم غير حتميه وارد شده است . رواج انواع فساد جنسي(زنا، همجنسگرايي،برهنگي و …) فساد اقتصادي (ربا،رشوه،گرانفروشي و…) فساد حكومتي(وضعيت فعلي حكومت در تمام جهان) فساد اجتماعي ( فروپاشي بنيان خانواده ها ، اعتياد و ناهنجاري هاي اجتماعي و …) در اوضاع كنوني دقيقا منطبق بر فرمايشات روايات و احاديث عصر ظهور مي باشد . پوشش 350 كانال فاسد ماهواره كه اكثر آنها زشت ترين و فجيع ترين صحنه ها را به راحتي نمايش مي دهند و تمام اقشار بخصوص جوانان و نوجوانان را در سراسر جهان تحت تاثير خود دارند و سايتهاي مبتذل اينترنت و سي دي ها و فيلمهاي مبتذل و فجيع كه در سراسر جهان فراگير شده اند ( حتي در ايران ) و …

و ساير نشانه ها به اجمال : به بن بست رسيدن تمام نظريه ها براي سعادت انسان ، رويكرد جهان به معنويت ، شدت يافتن بلاها ، فتنه ها و مشكلات ، شدت يافتن دو جريان حق و باطل، شدت يافتن انتظار در اديان مختلف و فراگير شدن نام و ياد مهدي (فراگير شدن دعاي ندبه در سراسر كشور و در هر كوي و برزن ، اقبال و روي آوردن عموم مردم علي الخصوص جوانان به اماكن متبرك به نام امام زمان (عج) خصوصا جمكران بعنوان پايگاه اصلي منتظران و عاشقان ، بحث روز شدن مساله ظهور و امام زمان (عج) در بين مردم ،افزايش قابل توجه رويكرد به مساله مهدويت و ظهور در بين مطبوعات ، صدا و سيما ، سخنراني ها و … و اقبال به اين مساله در حوزه و دانشگاه و در بين فرهيختگان و نخبگان) و ……….

التماس دعا – حسن ستاري ساربانقلي از سایت موعود

از یکی از نزدیکان آقای بهجت سوالی پرسیدند مبنی بر اینکه آیا بشارت بسیار نزدیک بودن ظهور توسط آیت الله بهجت، نوعی وقت تعیین کردن است؟ و ایشان جواب دادند :

خیر، این حقیر خودم در محضر حضرت آیت الله بهجت رسیدم که بعد ازظهر یکی از روزهای تابستان بود و از ایشون سوال کردم که مطالبی رو از شما نقل می‌کنند، فرمودند چه مطالبی را؟ عرض کردم پیرامون بحث ظهور، فرمود چه نقل می‌کنند؟ (این را اولین باره دارم رسمی عرض می‌کنم).

گفتم نسبت به نزدیکی ظهور از شما مطالبی رو نقل می کنند فرمودند که ظهور بسیار نزدیکه مجددا تاکید فرمودند بسیار بسیار نزدیکه عرض کردم خیلی از علائم و وقایع رخ نداده، فرمودند که برای خداوند سبحان، خداوند متعال کاری ندارد که همه علائم و واقایع رو در یک شب جمع بکند و راه رو برای ظهور حجتش حجت حق فراهم آورد و هموار کند.

این به معنای تعیین زمان ظهور نبوده، اشاره به نزدیکی ظهور است و تعیین وقت نشده، آنهم يرونه بعيدا و نراه قريبا ..

نقل قولی از آیت الله بهجت از زبان آیت الله ناصری پیرامون نزدیک بودن فرج امام زمان عج

۴۱۰ نظر

  1. سلام.من خیلی دوست دارم دوره کامل قران صوتی برای موبایل رو دااشته باشم اما گیرم نمیاد.میشه راهنمایی کنید.ممنون

    مهدی بیا :
    سلام دوست عزیز از اینجا دانلود کنید

  2. بازم سلام و ممنون که جواب دادین.من این برنامه رو اجرا کردم اما نشد نصب کنم و مشکل داشت.ضمنا موبایل من N70 هست.بازم بسیار ممنون 😛

    مهدی بیا:
    این رو امتحان کنید

  3. ببخشید.من نوایی هم که در محیط سایت شما هست رو میخوام لطفا.

    مهدی بیا :
    این سروده که هم اکنون از سایت پخش میشه به نام خال هاشمی هست از اینجا دانلود کنید

    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا

  4. ممنون.سروده بسیار زیبایی هست.دانلودش کردم و لذت بردم.موفق باشید 😛

  5. 🙄 سلام امیدوارم حال شما خوب باشد درخصوص ظهورامام زمان باید بگویم اومیاید ولی اگرامد ماچه دردست داریم تا او مارا بعنوان سرباز خود قبول کند….

    به امید ظهور

  6. 😛 😯

  7. با سلام و تشکر از مطالب بسیار خوب و کاملتون.راستش من دنبال مطالبی میگشتم که نشون بده ظهور حضرت نزدیکه 😉
    از هه عزیزان هم خواهش میکنم برا ظهور ایشان بیشترتر دعا کنین.ممنون 😛

  8. روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران تا از دلم بشویی غمهای روزگاران

  9. برای دیدنت لحظه شماری می کنیم زودتر بیا ای امام مهربان ما

  10. به ما هم سری بزنید
    التماس دعا. 😀

  11. یا صاحب الزمان(عج) جانم به فدایت، برای ما دعا کن که موقع ظهورت از دوستانت باشیم نه از دشمنانت. خداوندا ما را عاقبت به خیر کن و مسلمان بمیران.

  12. ان شا ا… همه ما در زمان ظهور باشیم و چشممان و قلبمان از جمال ایشان روشن شود
    ان شا ا…

  13. حی علی صلاه و حی علی خیرالعمل

    بر تمام ملتهایی که از دین خود برگشته و راه شیطان را در پیش گیرند به زودی سایه های عذاب خداوند بر بالا و زیر پاهایشان نازل میشود.و انوقت پشیمانی چه سود؟
    ایا خبر ضریح و بدن معصوم یک امامزاده را هم شنیدید که چگونه بدنش را از مرقدش کشیدند بیرون و ضریح را خراب کردند؟
    ای مردم از سرنوشت گریزی نیست.راه خود را از شیطان و دنیا طلبی و زینت های ان جدا کنید و به ریسمان خداوند چنگ بزنید.اگر امروز راه توبه در پیش نگیرید فردا دیر است.از شیاطین دور شوید و انها را مطرود کنید.عذاب پروردگار نزدیک است اگر بدانید. و مرگ ناگهانی در کمین همه نشسته است که راه توبه بر دشمنان خداوند بسته شود…..
    چرا یکدیگر را امر به معروف نمیکنید چرا فامیل و اشنا و دوستان شما باید در خواب غفلت فرو بروند و ایا شما نباید انها را از خداوند بترسانید.ایا حق خدا و رسولش را به جا نمیاورید و دین خدا را زنده نمیکنید/ ایا نشانه های خداوند در جهان کسی را بیدار نمیکند؟
    فقیران و مظلومانی که سالها در سختی سر بر بالین سنگی خود با گریه گذاشتند و شما در راحتی بودید . و روزی میرسد که همه شما به درد محرومان گرفتار شوید و ناله ها و گرسنگی های انها را در جان خود و فرزندانتان حس کنید ولی توبه چه سود؟
    از خدا پروا کنید دین خدا را زنده کنید به فامیل و دوستانتان توصیه کنید .
    ای شیعیان علی ای مخلصان کجایید که بیدار شوید و مردانه مردم غافل را به ایمان به خداوند و رسولش دعوت کنید؟ ایا نمیبیند که چگونه حقوق مظلومان را به انها نمیدهند . به زودی امام عصر ما حضرت مهدی ع میاید و کتابهای عالم باز میشود و درهای توبه بسته خواهد شد . در روزی که ایمان اوردن سودی به کسی نخواهد بخشید..انشاالله

  14. احساس میکنم با توجه به اوضاع فعلی جهان خیلی خیلی به ظهور نزدیک شده ایم .

    تا نشدیم خاک گل کوزه گران مهدی جان از درب کرم نما رخت بما مهدی جان

  15. سلام خیلی دلم میخواست تامطلبی درمورد ظهور بخونم بفهم کی اقامون میاد مطالبی که نوشتید واقعیت داره یعنی ماتا چندسال دیگه ظهور رومیبینیم پس چرا مطلبی ازاون روکسی جایی نمیگه دلم میخواد یکی این مطالب رو تایید کنه باتشکر

  16. يا مهدي . بهترين كار دعا براي حضرت است .امر به معروف ونهي از منكر و در صحنه بودن در مبارزه با ظلم وستم.فريب دنيا طلبان را نخوريد. خيلي افراد را ميبينيم كه در اين دوران با امتحانات الهي لغزيده اند و ايمان خود را از دست داده اند. ريشه تمام بديها دوست داشتن دنياست.

  17. رفتي كلاس اول اين جمله را درست كن
    ان مرد تا نيايد باران نخواهد آمد…….

  18. hamishe 5shanbeha be in omid mikhabam ke farda to biayi maro az in vaz nejat bedi

  19. انقدر به خودت مطمعن نباش
    همانا بهترین نزد خدا با تقواترها هستند
    و این را خداوند میداند- پس در تقوا بکوش و نگران ظهور نباش که وعده خدا خلاف ندارد- زنده باشی یا مرده

  20. خداوندا اگرداری بنای دادن عیدی جهانی رامنورکن به نورحضرت مهدی یاصاحب الزمان آقاجانم بیاوشب هجران ماروسحرکن

  21. آیت الله بهجت ای کاش این بشارت را به خودشان هم میدادند زیرا ازقضای روزگار خود نیز سالخورده بودند ولی صدافسوس که ظهور را که نه حتی علائمش را هم ندیدند…

  22. سلام

    دنبال تحقیقم میگشتم مرسی از مطالب مفیدتون

    ممنون میشم نوحه های ایام فاطمیه که از سایتتون پخش میشه رو برا دانلود بزارین

  23. خواهشمندیم مطالب جدید را برایم ایمیل کنید.با تشکر.

  24. خواهشمندم مطالب جدید را برایم ایمیل کنید.با تشکر.

  25. سلام ممنون من از سایتتون برا تحقیقم استفاده کردم. متشکرم در مورد تعداد یاران حضرت هم مطلب بنویسید

  26. محدثه
    مطالب خیلی خوب بود ممنون

  27. سلام
    من می ترسم که لحظه ظهور دچار اشتباه شوم راه حق را از باطل اشتباه تشخیص دهم
    ای کاش آن لحظه و در سر آن دو راهی
    یادم باشد که بگویم آقا کدامین ؟
    و رهنما بیاید چنین نشانم دهد
    آن راه راه حق است بگو الهی آمین

    برای ما هم دعا کنید

  28. سلام ممنون از شما من هم بی‌صبرانه منتظر ظهور قائمه بر حق هستم اما خیلی‌ آلوده به گناه هستم برای نجاتم دعا کنید،راستی‌ برای شفای مادرم ازتون خواهشمندم براش دعا کنید.در پایان از اون کسی‌ که روم نمی‌شه اسمشو بیرم می‌خوام که مادرمو شفا بده
    به امید ظهورش
    بندهٔ پر از گناهه خود

  29. سلام خواهر عزیز، حتما برای مادر عزیز شما دعا می‌کنیم

    خدا حفظشون کنه و شفای عاجل عنایت کنه، به حق حضرت مهدی عج

    همین منتظر بودن شما شما رو پاک نگاه میداره

    انشا‌الله

    التماس دعا دارم

  30. سلام راستش خیلی دلم شکست ازاینکه گناه می کنیم ای کاش به دین عمل میکردیم
    واقعیت این که راحته انجام واجبات ترک محرمات
    بچه ها بیاید ازخودمان شروع کنیم
    آقا ظهورش نزدیک بشه
    اللهم عجل لولیک الفرج

  31. kheyli az matalebe zibatoon mamnoonam . man ham mpntazere zohore hazrate mahdi hastam . kheyli doost daram ta vaghti zendeam emem zamano bebinam

  32. من اهل تسنن هستم و سنّی اما ارادت زیادی به ۱۴ معصوم دارم و مثل تمام مسلمانان جهان منتظر ظهور مهدی می‌باشم

  33. با سلام خدمت تمامي دوست داران حضرت بقية الله الاعظم حضرت ابا صالح المهدي (عج)، ان رتبكم عند الله اتقاكم، حضرت در همين مورد ميفرمايند از كارهايي كه موجب ناراحتي ما ميشود دوري كنيد و با تقوا به ما نزديك شويد،عزيزان حق هر انساني است كه امام زمان خويش را بشناسد و ببيند به شرطي كه براي رسيدن به حق خود تلاش كنيم و راه ان را هم در حديث هاي ائمه اطهار علي الخصوص خود جناب حضرت جستجو كنيم مطالعه در باره ظهور ، تشرفات صورت كرفته شده و….. بسيار خوب است به اين شرط كه بعد از ان انكيزه دار شده براي رسيدن به ان تلاش كنيم و الا اينكه يك مطلبي بخوانيم و مدتي بدون تلاش در جو حاصل از ان بوده و مدتي بعد به سراغ مطلبي جديدتر برويم جز هواي نفس نيست. عزيزان، ما بايد قبل از فراهم شدن شرايط ظهور در جامعه شرايط را در خودمان اماده كنيم به فرموده حضرت در اخر الزمان با ديدن فجايعي كه در اين مطلب نيز اشاراتي به ان شده است ايمان از دست ميرود حال ما جطور انتظار موفقيت از جانب خودمان را در ان زمان داريم.دوستان، ابتدا بايد با نيت خالص الهي در راه خود سازي قدم برداريم در ضمن بايد به عرض برسانم كه اشخاصي نظير حضرت ايت الله بهجت هر جند براي ظهور دعا ميكردند ولي ارزوي ديدار به دلشان نمانده بود بلكه در كنار حضرت حضور داشتند و اين نكته را بايد توجه داشت كه در راه عرفان هدف نهايي فنا في سبيل الله است و مراحل ان ابتدا خودشناسي كه خود در ادامه منجر به امام شناسي و ارتباط با ايشان ميشود و در نهايت الله شناسي و ارتباط و در نهايت مقام فنا ميشود ، بس دوستان عزيز بدانند كه اشخاصي نظير ايت الله بهجت به ان جيزي كه خواسته اند و ان هم وراي فكر و انديشه ما است رسيده اند و فردي كه در كلاس سوم درس ميخواند ارزوي بازكشت به كلاس اول را ندارد،ما نيز شروع كنيم نه دير است و نه سهميه اي در كار است اميدوارم اين حقير توانسته باشم سهمي اندك را در راهنمايي حق دوستان كسب كنم . از دوستان و برادران و خواهران عزيزم استدعا ميكنم براي مطالب و راهنمايي بيشتر در زمينه خود سازي به وبسايت زير كه نويسنده ان يكي از عابدان صالح خداوند است مراجعه بفرمايند.
    http://Www.erfaneyarane313.blogfa.com
    همين جا مناسب است كه از مدير محترم اين مجموعه صميمانه تشكر نمايم اميد وارم باقيات الصالحاتي باشد براي شما و همراهانتان.
    شما را به دست خداوند يكتا و مقتدر مينهم روزي صد مرتبه اللهم عجل لويك الفرج لطفا فراموش نشود*******

  34. سلام برادر عزیز از شما بسیار ممنون هستم التماس دعا

  35. سلام بر همه مشتاقان مهدی موعود که همین اذر ماه خواهد آمد
    منتظر باشید
    چشمان زیبایتان منور خواهد شد
    یاران 313 نفری یاران خاصه امام زمان هم الان در بین ما انها هم منتظرند به یک اشاره خداوند
    همه منتظر باشید
    دوستان خوبم که همگان منتظر مهدی هستید قلبهایتان را به سوی شناخت و نور باز کنید مهدی جایی نرفته بود که بیاید او در بین ما هست و ظهور دارد اما ما نمی شناسیمش
    وقتی که ظهور نمایند چشمان دل همگان اورا خواهد شناخت دوست عزیزم با من همراه شو
    وقت تنگ تر از آن است که وقتمان را به مسائل زود گذر تباه کنیم
    این اندک زمان را به شناخت زمان ظهور اختصاص بدهیم و از نظر اخلاقی خود را آماده کنیم بدی ها را از سینه ها بکنیم و عشق و محبت و میل به صلح و دوستی و احترام را در دلهامان بارور سازیم بعد از ظهور دیر است فرصت نزدیک را دریاب

  36. سلام به همه منتظران ظهور
    هیچکس حتی خود آقا از زمان ظهور اطلاع ندارند و اگر کسی بگوید که فلان موقع امام ظهور میکنند دروغگوست
    مهم این است که ما منتظر باشیم و خودمون و جامعه رو پذیرای ظهور مقدس ایشان کنیم
    وظیفه ما اینه
    حداقل خود من هیچ جا حدیثی ندیدم که گفته باشه به محاسبه زمان ظهور بپردازید
    متشکرم

  37. عليرضا سيف عسكري

    بسم رب الحسين

    درون قلب جهان انقلاب گشته بيا نفس بدون تو همچون عذاب گشته بيا

    نظاره كن به سوي مدينه و بنگر حرم به دست حرامي خراب گشته بيا

    اللهم العجل الوليك الفرج

  38. salam bar mahdi man ham agha ro doost daram va mikham khodam ro ta dir nashode eslah konam lotfan mano rahnamae konid

  39. ارزوی من ناچیز شهادت در رکابت است یا مولا. ادرکنی

  40. به خدا اگر اشارتی کنی مولاجان صدبار برایت جان میدهم.

  41. شکر خداوند تبارک و تعالی را که در سرتاسر این کره خاکی، از ایرانِ عزیز گرفته تا قلب کشورهای اروپایی، استرالیا، آمریکا، آفریقا و…، منتظران و عاشقانِ آن عزیز، آن محبوب، آن مصلح، آن بقیةالله، آن منجیِ دینِ خدا و بشریت، آن وجودِ مقدّس و پاک، منتظر ظهورش هستند.گرچه فردی گناهکار و شرمنده در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و ائمه معصومین هستم اما سرتاسر وجودم مملو از عشق به آن حضرت است. امید به اینکه بتوانیم قدمی‌ در کمک به انجامِ رسالت الهی ایشان برداریم. به امیدِ خدا.
    یا مهدی ادرکنی، عجل علی ظهورک.

    علیرضا ـ و ین

  42. سلام ممنون از شما برادر عزیز و با ایمان، انشاالله همین عشق نا شناخته و سراسر خدایی شما را به وصال برساند
    از شما التماس دعا دارم

  43. جوانهای عزیز یباییم قدر خودمان را بدانیم و خود را برای یاری اماممان آماده کنیم

  44. سلام میخوام با مدیر سایت ارتباط داشته باشم. (لطفا”)

  45. سلام دوست عزیز از اینجا با ما ارتباط پیدا می کنید.

  46. سلام خیلی دلم گرفت امید وارم هر چه زود تر ظهور کنه و از این دنیا راحت بشیم.

  47. در مورد سال 2012 و اتفاقاتی که نوسترداموس گفته با مهدویت رابطه ای است.می توانیم بگوییم که تقویم مایا درست گفته و آخر تاریخ با ظهور تمام می شود

  48. یا مهدی ادرکنی عجل الا ظهور. همگی برای سلامتی امام زمان صلوات بفرستیم.

  49. خیلی دوست دارم امام زودتر ظهور کنه
    ای امام ما منتظریم تا بیایی ببینیمت و نجاتمان بدی…

  50. kheyliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aliyan matalebetoon

  51. سلام
    لطفا متن و برام ارسال کنید

  52. برای سلامتی ان امام معصوم سلوات وبرای ظهورهرچه زودتر ان امام بزرک عا کنیم انشاالله

  53. با این وجود خوبه سعی کنیم کارامون طوری باشه پیش اقا شرمنده نشیم…

  54. سلام.وبلاگ جالبی دارین.حسابی خوشم اومد…
    مطالب تون خیلی جذاب وجالب بود…اجرتون با آقاامام زمان

  55. سلام دوستان من تازه امام زمان و پیدا کردم شرمندشم خیلی دعام کنید اگه میشه برای دانلود اهنگ کمکم کنید تا اومدم این سایت موزیک اشکم رو در آورد

  56. امام زمان بیا دیگه….. بخدا دیگه خسته شدیم..

  57. برای سلامتی امام زمان صلوات

  58. مسائلی مانند خروج سفیانی و سید یمانی .سید خراسانی و…نه تنهاما رابه موضوع امام عصرنزدیک نمی کند بلکه دورهم می سازد.
    سرباز آماده جهاد در راه خدا و امام زمان با زمان ظهور کاری ندارد.ان شاالله هر وقت آقا بیاد باید پا در رکاب باشیم . به جای این مسائل
    آوردی به اصل موضوع و مبارزه ای قبل ظهور بپردازید.دشمنان امام ما در حال جذب نیروهای انسانی هستند.بعد ما به این مسائل بیهوده می پردازیم.امام زمان سرباز حیدری می خواهد.یعنی مردی کامل.(لطفا” هر انتقادی نسبت به حرف های من دارید بنویسید)

    یاعلی .سجاد

  59. سلام بر شما دوست عزیز، کاملا حق با شماست سرباز آماده جهاد در راه خدا و امام زمان ع با زمان ظهور کاری ندارد.

    در پناه خدا

  60. سلام خدا اجر هر دو عالم نصیبتون کنهسلام اگه ممکنه و زحمتی نیست مطالب مذهبی اخلاقی دینی اسلامی به ایمیلم ارسال کنید ممنون میشم

  61. پیر شدم نیومد

  62. اللهم عجل لوليك الفرج خدايا مارا ازياران آقا امام زمان (عج) قرار بده و جانمان رادر راه ياري دينت نثار كنيم.

  63. سلام. به خدا کاری نکنی د که پشیمون بشید .خیلی دوست دارم سرباز امام زمان باشم به خدا دعا کنید که خوب شوم.

  64. ببخشید سرود ای امید فاطمه رو چطور دانلود کنم؟

  65. سلام بر شما نیما جان، از اینجا

    یا از اینجا میتونید دانلود کنید

  66. سلام

    من از یک نفر شنیده ام که امام زمان در یک روز عاشورا که دقیقا در یک روز جمعه و همچنین نوروز است ظهور میکند که پس از محاسبات به این نتیجه رسیدیم که حدودا بیست و یکی دو سال دیگه است اما من همچنان عقیده دارم که محاسبه ی زمان ظهور امام غیر قابل پیش بینی است

  67. جمعه ها بی تو غریبست آقا گویند دنیا در ظلم وفساد رود بعد تو بیایی چه بسیار دیدها از این ظلم وفساد گریان است ولی تو نیستی آقا
    الهم عجل لولیک فرج

  68. دوست دارد یار این آشفتگی
    کوشش بیهوده به از خفتگی
    اندرین ره می تلاش و می خراش
    تا دم رفتن دمی غافل مباش

    خیلی خوشحالم که باشما آشنا شدم انشاالله امام زمان در این راه شما را کمک کند .

  69. سلام من دعای نادعلی و به صورت صوتی میخام ولی نمی تونم پیدا کنم . میشه کمکم کنید .
    ممنون

  70. سلام بر شما،
    امکان دانلود این دعا را برای شما فراهم کردیم، از اینجا

    التماس دعا

  71. سلام دوستان مومن و عزیزم قسم به وجود پاک امام زمان من خودم حضرت را در خواب زیارت کردم و فرمودند برای ظهور من گریه خالصانه و مداوم یکی از شما کافیست تا خداوند ظهور مرا برساند وای بر ما که چقدر غافلیم

  72. سلام بر شما خواهر عزیز، حرف شما بی اختیار اشک شوق را بر دیده ی منتظران امام مظلوممان جاری می کند. به شخصه از این نوید شما بسیار بسیار خوشحال شدم، همین که آقا هنوز امید منتظرانش را بی پاسخ نمیگذارد، شکری بی انتها طلب می کند.

    اللهم عجل لولیک الفرج

  73. دعاپشت دعا براي آمدنت/گناه پشت گناه براي نيامدنت/دل درگيرميان اين دو انتخاب/كدام آخر؟آمدنت بانيامدنت

  74. سلام بر شما دوستان عزیز من خیلی اتفاقی اومدم به این سایت برای گرفتن مطلب برای تحقیقم.ولی با خوندن مطالب و نوشته‌های شما ۱ حسه خوبی بهم دست داد.با آرزوی ظهور آقامون
    التماس دعا دارم خیلی زیاد

  75. سلام او ميايد چه با دعاي ما چه بي دعاي ما پس ما سعي كنيم با عمل نه فقط شعار وحرف يار واقعي امام زمان باشيم
    به تعداد افراد مراجعه كننده به اين سايت نگاه كنيد ومقايسه كنيم با ديگر سايتها كه شايد خيلي هم به درد ما نميخورن تفاوت را احساس ميكنيم
    ما كه مدعي هستيم خيلي وظيفه سنگيني داريم يكم بيشتر فكر كنيم

    چه شبها كه زهرا دعا كرده تا ما / همه شيعه گرديم وبي تاب مولا

  76. یا صاحب الزمان دوستت دارم بیا که دله ما جوانان به سوی تو می تپد

  77. خیلی اطلاعاتم راجع به امام زمان کمه ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنید.مر30

  78. يا مهدي با اينكه ميدانم كه ميايي باز هم گناه مي كنم به حق بي بي دو عالم كمكم كن تا در لحظه امدنت رو سياه نباشم

  79. با عرض سلام خدمت شما دوست عزيز اطلاعات در مورد امام زمان مي خام لطفاً كمكم كنيد تا بيشتر با آن امام اشنا شوم

  80. کاش امسال اخرین سال هجران باشد وهمه ی مسلمان های جهان ازظلم وستم ومحرومین وگرسنه ها از این سختی نجات بیابند.
    برای فرج وظهور صلوات

  81. مزده ای دل که مسیحا نفسی می اید یا امام در این شب عزیز شب تولد مولود کعبه مرا دعایی کن ومرا از رهروان صدیق خود خود قرار بده وزودتر بیا که مظلومان جهان وامام مظلومان در انتظار تو هستند

  82. فقط بروز علایم ظهور برای حضور امام زمان در این دنیا کافی نیست بلکه خواستن و دادن همه زندگیمان در راه خدا مطرح است و تا زمانی که همه ما ظهور امام زمان را از ته قلبمان نخواهیم امام زمان ظهر نمی کند حتی اگر همه نشانه های ظهر به وجد ایند.

  83. عزیزم تعیین وقت این نیست که حتما بگی 10محرم امسال آقا میاد همین که بگید اون صدام بوده یا فلانی سفیانیه یا … همش همون تعیین وقته
    چون شما دارید مصداق شخص را میارید و شخص هم محدوده ی زمانی(عمر)داره
    در ضمن شما منابع را ذکر نکردید و آنها هم که ذکرشدند از لحاظ قوت و ضعف سندی مشکل دارند

    این که ما باید ظهور را از آن ها جلوتر ببینیم (انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا)دلیل بر گفتن این مسائل نیست
    پس اگه اینطوره کفار میگن:21/9/2012روز پایان دنیاست پس ماهم باید بگیم چون برا ما زودتره پس نزدیکترهم هست؟؟؟؟؟!!!!

    این که مردم را ترقیب بکنید عالیه ولی بازم میگم تعیین شخص هم یه نوع تعیین وقته

    یاعلی
    به امید ظهور مولی که صد البته نزدیک است

  84. این جماه از زبان اقای بهجت نیست” تا کنون به جوانان بشارت می دادید که منتظر باشید ظهور مولایتان را خواهید دید اینک ( ظهور آنقدر نزدیک شده است که ) به سالخوردگان و پیران هم بشارت دهید که ظهور را خواهید دید ”
    بلکه یه نفر صحت این جمله در حضور پسر آقا پرسیده (و خودم این حرف از زبان پسر آقا شنیدم )که گفتند آقا گفته که یکنفر بعد نماز در گوش من گفت که یه نفر این حرف زده .و من نمیدونم این درسته یا نه چون هیچکدام نمیشناسم

  85. خیلی خوب بود ممنون و همینطور خیلی کوتاه
    فقط چرا تو این نوشته خبری از دجال تک چشم و قیام یمانی نیست

  86. سلام آقا خدا کند در صحت وسلامت کامل به سر ببرید،آقا جان دعامان کنید گناه کاریم،آقا جان کمکمان کنید از یاران مخلص وبا وفای شما باشیم،آقا دوستت داریم،آقا ایمان ما ضعیف است کمکمان کن یا مهدی صاحب زمان،جهت تعجیل در ظهور آقا وسرمرمان امام زمان صلوات

  87. salam hamishe doa mikonam ke zohure agha zodtar fara berese ke mardomi mesle ma dg az moshkelato azabe digaran adar aman bashim dg zolmi be maha nashe be omide an rooz.fagat age momkene matalebe ziyadi darmorede agham mikham age momkene ta ghabl az mahe ramazan mikham motale konam kheili mamnon misham montazer hastam.

  88. آقا جان جانم به فدای قدمگاهت دیگر نمیگویم شاید این جمعه بیاید باید گفت دارد این جمعه میاید شیه مظلوم از بند ظلم ال سعود وهابی خلاص میشود وخاری وذلت انها را ان شاء الله به چشم میبینیم آقا جان انقدر منتظرت میمانم تا چشمم به رخساره نورانی والهیت قوت بگیرد

  89. اللهم عجل لولیک الفرج سلامتی وتعجیل درفرج آقامون امام زمان صلوات

  90. سلام ببخشید من از هر طریقی که میرم نمیتونم نوا های زیبای سایت رو دانلود کنم خواهش میکنم من رو راهنمایی کنید

  91. اقابيا كه دلمون خيلي برا ديدن صورت ماهت تنگ شده
    اقا بيا تا بيشتر از اين گناه نكردم
    ممنون خيلي خوب بود .

  92. سلام برهمه جانم فدای رهبر جانم فدای رهبر

  93. مولای غریب من!
    دل من خون شدازاین غم توکجایی؟
    ای کاش که این جمعه بیایی… .
    امام خوبم دوست دارم این سعادت رو داشته باشم که موقع ظهورت زنده باشم وظهورت روببینم یا امام زمان زودتربیاخیلی دوستت دارم…

  94. السلام علیک یا صاحب الزمان
    آمدنش آرزوی همه ماست
    اما آیا زمینه ظهور اورا فراهم میکنیم یا شایستگی برای خودمان ایجاد میکنیم که با آمدنش از یارانش باشیم
    هم برای آمدنش دعا کنیم وهم خودمان را آماده آمدنش کنیم
    البته اول این حرفها رو به خودم میگم بعدش به دوستان.

  95. با سلام ای آقا شبتان مهتابی/عرض تعظیم آقا وکمی بیتابی/کوچه ها منتظرند دشتها حوصله سبزه ندارند دگر/ پس چرا دیر آقا!
    ای نفسهایم فدای کف نعلین شما اندکی تند قدم بردارید / دارد زمان آمدنتان دیر میشود.
    السلام علیک یا صاحب الزمان عج

  96. Maybe He come’s this friday,Maybe
    شاید این جمعه بیاید شاید

  97. برس به فریاد شیعیان ای پسر فاطمه (عج)

  98. اگر حجاب ظهورت وجود پست من است
    دعا نما که بمیرم چرا نمیایی…

  99. تنها حرفی که می تونم بزنم اینه:
    دوسش دارم بیشتر از همه.

  100. جااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم فدای یک تارموی مهدی

  101. با سلام …………. مطالبتون زیبا و شور بر انگیز و امید دهنده بود ….. هرگز پرچم سبز امید دهنده مهدوی را زمین نگذارید اسلام تنها با دو رکن پایدار و زنده میمونه ۱: پرچم سرخ حسینی که شهادت طلبی و آزادگیه ۲: پرچم سبز مهدوی که امید به آینده هست
    …………. موفق و موید باشید

  102. فرض کن حضرت مهدی به ظاهر گردد

    ظاهرت هست چنانیکه خجالت نکشی؟

    باطنت هست پسندیده صاحب نظری ؟

    خانه ات لایق اوهست که مهمان گردد ؟

    لقمه ات در خور اوهست که نزدش ببری؟

    پول بی شبه و سالم زه همه دارائیت

    داری آنقدر که یک هدیه برایش بخری ؟

    حاضری گوشی همراه تو را چک بکند ؟

    با چنین شرط که در حافظه اش دست نبری ؟

    واقفی بر عمل خویش تو بیش از دگران ؟

    میتوان گفت که تو شیعه اثنی عشری ؟!!!

    التماس دعــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

  103. سلام ممنون از مطالب زيباتون من يه سوالي داشتم تورا خدا جواب بدين آيا كسي كه باشنيدن اينكه ظهور امام زمان نزديك هست
    از كارهاي زشت خود دست برداشته وتوبه كند توبه آن قبول حق ميشود ممنون

  104. واقعا عالیه، یه صلوات برای آمرزش گناهامون بفرستیم تو رو خدا هم دیگه رو حلال کنین

  105. سلام مولایم…امامم…الان ب کمکت نیاز دارم جانم فدایت کمکم کن و آبرویم را بخر…..ازته دلم دارم دعا میکنم که کارم جور شه….خیلی دوست دارم.کمک کن هر چی صلاحه بشه

  106. با سلام
    بسیار تشکر می کنم از مطالب کامل شما بسیار استفاده کردم. یه خواهش داشتم من تلاوت های تصویری استاد غلوش را می خواستم نتونستم پیدا کنم.

  107. مرسي از نوستن علامات ظهور به اين مفصلي
    عباس عسكري از خرمشهر

  108. خدا خیرتون بده. عجب سروده های زیبایی . لطف میکنید آرشیو کامل سروده ها رو برام به ایمیلم ارسال کنید؟
    ای جانم.مگر میشود موسیقی که با سروده ی حق یکی شود بهتر از آن پیدا شود؟
    امیدوارم خاک پایت باشم محبوب من معشوقه من
    ممنون
    از مدیریت خواهشمندم لینک دانلود آرشیو کامل سروده ها رو به ایمیلم ارسال کند
    با تشکر

  109. امامم من یه گول خورده یه بی دین . بی شعرف. بی … هر کاری میکنم سر مشکلاتی که دارم نمیتونم خدا رو بدست بیارم امروز توبه فردا شکستن با بدترین گناها ولی نمیدونم چرا خدا رو دوست دارم شما رو دوست دارم تو اوج گناهام اگه اسمی ازت بیارن گناه رو میشکنم حال بیا ببین نگاه کن ببین میشه درست شم پروندم رو نخون دوباره نمیتونم فکر کنم بد کردم یه نگاه کن خوش ترین لحظه عمرم رو رقم بزن میدونم خیاله خامه ولی خدا گفته ما جوز خدا کسی رو نداریم باز گفته با شما بهش برسیم جانم بیا به حرف خدا کن مارو برسون به خدا من نمیتونم بمونم من گناه میکنم بیا یه کاری کن بیا سرم رو بشکن بیا نگام نکن بیا فقط کمک کن بعد تحویل بگیر برای من بدترین چیز این که بیای نشناسیم تحویلم نگیری اگه دیدی سر یکی شکسته صورتش سرخه خاک به سرش میریزه نال میزنه اون منم پس بیا دستت منو بگیر تحویل نگیر تا به سزای اعمالم رسیده باشم خدا اگه من شدم گول خورده این جهان بدون به من ظلم شده نمیگم از امامه میگم از اونایی که این نامه رو میخوان بدن امام چون اقا دلش نازکه لطیفه میبخشه من صبر میکنم جواب نامم بیاد ای کسی که ناممو میبری خدا خوشحالت کنه که خوش حالم میکنی تا ابد. فقط رسیدی بگو به امامم دوستت دارم به جان خودم اون قدر که بمیرم برات خدا فدات بگو بیان ببرن نام رو در عوض شب نمیخوابم درست میکنم

  110. ممنون
    ای کاش ما هم از منتظران واقعی اون حضرت باشیم

  111. ” از کسانی نباشی که بدون عمل صالح به آخرت امیدوار است و توبه را با آرزوهای دراز به تأخیر می اندازد . در دنیا مثل زاهدان حرف می زند . اما در رفتار و کردار مثل دنیا پرستان عمل می کند . دیگران را از کارهای بد پرهیز می دهد اما خودش از انجام آنها پروائی ندارد . به فرمانبرداری امر می کند اما خود فرمان نمی برد . نیکوکاران را دوست دارد اما رفتارشان را ندارد . گناهکاران را دشمن داند اما خودش یکی از گناهکاران است .”

    ” مولا علی (ع ) نهج البلاغه ”
    این کلام مولا وصف حال من و شماست، من هم به همین درد مبتلا هستم. عاشق گناهکار خدا و پیامبر و امامان معصوم هستم.

  112. مهدی میرغفوری

    سلام بر عاشقان امام زمان/سلام بر مهدی/سلام بر کسی که روزی ظلم و ستم را از روی زمین پاک میکند/امیدوارم تمامی مسلمانان شاهد ظهور اقامون باشند انشاا….التماس دعا

  113. سلام ازاینکه با سایت تون آشنا شدم خوشحالم روایت است در زمان غیبت آقا امام زمان دعای غریق برای نجات خوانده شود :یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی علی دینک

  114. آقا خسته شدم دلم میخواد ببینمت تمام لحظه های باتو نبودن را بااین که نقاش نیستم درد میکشم یا صاحب الزمان

  115. انشاء الله هرچه زودتر چشمانمان به جمال مبارکشان روشن شود(عجل فرجهم) یامهدی ادرکنی
    ظهورنزدیک است.

  116. این دیده نیست، لایق دیدارِ رویِ تو
    چشمی دگر بده ، که تماشا کنم تو را روزی هزار بار دلت راشکسته ام
    بیخود به انتظار وصالت نشسته ام
    هربار این تویی که رسیدی و در زدی
    هربار این منم که در خانه بسته ام
    هر جمعه قول میدهم آدم شوم ولی
    هم عهد خویش هم دلت راشکسته ام
    اللهم عجل لوليك الفرج

  117. او خواهد آمد با کوله باری از عدالت

  118. اللهم عجل لولیک الفرج انشاالله بیایی اقا جون

  119. سلام دوست عزیز

    ظهور امام زمان (ع) نزدیک است انشاالله, و شکی در آن نیست؛ و در این عصر ظهور با سه وبلاگ مرتبط با ظهور, یعنی

    ☼☼☼ عـصــر ظـهــور ☼☼☼

    http://albeyatolellah.blogfa.com

    اخــبــار ظـهــور ◄◄◄

    http://albeyatolelah.blogfa.com

    ۞ مبشرات ظهـور امام مهدی ۞

    http://zohoor-mahdi.blogfa.com

    در تلاشیم جهت استقبال از ظهور امام زمان حضرت ولی عصر (عج) و تبلیغ برای آمادگی سایر شیعیان در رسیدن به سطح آمادگی یک منتظر واقعی.

    در صورتی که تمایل به تبادل لینک یا لوگو دارید بسم الله … دستور بفرمایید.

    در ضمن با اجازه از یکی از عکس های وبلاگ شریف تان استفاده کردم.

    عزت تان مستدام زیر سایه و پرچم مولانا امام زمان (ع)

    یا مهدی

  120. از شما منتظران که در تلاش بیداری و آگاهی مردم هستید تشکر می کنم سعی می کنم از مطالب شما به نحوه زیبایی استفاده کنم
    به امید دیدار یار

  121. تمام روزهای هفته را درانتظارجمعه ام
    دوباره صبح،ظهر،نه،غروب شد نیامدی….
    یا اباصالح المهدی(عج)

  122. اللهم عجل لولیک الفرج……..آمین

  123. ((أين بقية الله التي لا تخلوا من العترة الهادي )) دعا کنیم ما نیز چزء سربازان با بصیرت آقا و سید و سالارمان باشیم.

  124. روایات رسول خدا (ص)

    رسول خدا (ص) می فرماید :

    (بر حجاز [عربستان]مردی که اسمش ، اسم حیوان است حکومت می کند . اگر از دور به او نگاه کنی فکر می کنی که چشمش انحراف دارد ولی اگر به او نزدیک شدی در چشمش مشکلی نمی بینی ، جانشین یا خلیفه اش برادرش که اسمش عبدالله است خواهد بود وای بر شیعه ما از دست او ، پس این جمله را سه بار تکرا نمود ، بشارت مرگش را به من بدهید.شما را به ظهور حجت بشارت میدهم )

    نکته اول

    حاکم حجاز که اسمش اسم حیوان است همان فهد ( ببرسیاه ) پادشاه فوت شده عربستان است . هر کس از شما می تواند با نگاه کردن به عکس او , علامت انحراف چشمش را ببیند و جانشین او برادرش عبد الله است که هیچ کس از شما مشکلات و دردهایی که شیعه از سیاستهای او می کشد پنهان نیست

    از امام صادق (ع) آمده است که:

    (هرکس مرگ عبدالله را برای من تضمین کند[خبر مرگش را بیاورد] تضمین می کنم قیام قائم را)

    سپس فرمود:

    (هنگامیکه عبدالله بمیرد مردم بعد از او بر احدی جمع نمی شوند و این امر ختم نمی شود مگر به صاحبتان انشاءالله، و فرمانروایی ماهها و ایام جایگزین سالها می شود. )

    نکته دوم

    روایات منابع شیعه و سنی در مورد طلیعة ظهور حضرت مهدی(عج) در حجاز، بر پیدایش خلأ سیاسی و کشمکش بین قبائل بر سر فرمانروایی همداستانند. این حادثه در پی مرگ پادشاه یا خلیفه‌ای رخ می‌دهد که با مردن او گشایش و توسعه در امور به وجود می‌آید. نام وی در برخی روایات، عبدالله ذکر شده است

    تاثیر خبر مرگ ملک عبدالله بر انقلاب اسلامی در کشورهای عربی

    وقایع عجیب عربستان در طول ماه های گذشته برای آگاهان کمترین شکی باقی نمی گذارد که وقایع چندماه گذشته این کشور طبیعی نیست و این کشور همچون سایر کشورهای عربی دیگر آبستن حوادثی بزرگ می باشد .

    انطباق قابل تامل حوادث چندماه گذشته عربستان بر روایات و بیان مخفی ماندن مرگ عبدالله در روایات و رفتار حکومت عربستان و گردانندگان پشت صحنه در دور نگاه داشتن عبدالله جعلی از عربستان این بشارت را می دهد که بزودی زود با برملا شدن خبر این مزدور بزرگ استکبار تحولات بزرگی در داخل عربستان ، خاورمیانه و جهان ایجاد خواهد شد .

    آغاز قطعی جنگ قدرت در میان شاهزادگان تشنه قدرت ، آغاز طوفان اعتراضات مردمی که هم اینک نیز(با وجود مخفی نگاه داشتن خبر مرگ عبدالله) در عربستان دیده می شود ، تزلزل شدید در مزدوران منطقه ای استکبار که وجود عبدالله برای آنها پشتوانه ای بود ، و موج شادی و بشارت در منطقه از شیعیان یمن گرفته تا شیعیان ایران و لبنان و در آخر تقویت مضاعف موج انقلاب اسلامی در منطقه ، همه و همه مژده می دهد که بزودی با خبری بزرگ و شگفت انگیز موج دوم انقلاب اسلامی در کشورهای خاورمیانه برخواهد خواست و اقیانوس پرخروش مستضعفین به حرکت درخواهد آمد که برای دشمنان هیچ راه فرار و چاره ای جز بکارگیری حربه آخر باقی نخواهد ماند.

    ظهور

    آنگاه که مرگ عبدالله فرا رسد، مردم در جانشینی او نسبت به هیچکس به توافق نمی رسند و این جریان تا ظهور حضرت صاحب الأمر همچنان ادامه می یابد، عمر سلطنت های چندین ساله بسر آمده، نوبت پادشاهی چند ماهه و چندین روزه فرا می رسد.

    و این درگیری بعد از کشته شدن این پادشاه(عبدالله) منجر به کشمکش بین قبیله های حجاز می شود.

    در این هنگام نشانه های ظهور حضرت مهدی(عج) آشکار شده و شاید بزرگترین نشانهء آن، ندای آسمانی است، که به نام او در ۲۳ ماه رمضان شنیده می شود.

    طبق روایات پس از این ندای آسمانی، حضرت مهدی(عج) به طور سرّی با برخی از یاران و هواداران خود ارتباط برقرار می نماید. دربارهء آن بزرگوار در سراسر گیتی سخن بسیار به میان آمده، و نام وی زبانزد همگان گشته، و محبتش در دلها جای می گیرد.

    دشمنان وی از ظهور آن حضرت سخت بیمناک شده، و از اینرو برای دست یافتن به او به تلاش و کوشش می پردازند… در میان مردم شایع می شود که آن حضرت در مدینهء منوّره اقامت گزیده، و حکومت حجاز یا نیروهای خارجی جهت کنترل اوضاع داخلی حجاز، و پایان دادن به کشمکش قبائل با حکومت وقت، لشکریان سفیانی را از سوریه به یاری می طلبند

  125. امام خوبم خیلی دوستت دارم.هرشب واسه سلامتی وظهورت دعامیکنم توروخدا تو هم واسم دعا کن که ………. کاش وقتی میای زنده باشم وظهور قشنگت رو ببینم

  126. سلام برادر و همرزم عزیزم

    انشا الله که همیشه در کنار خانواده گرامی تان خوب و خوش و سلامت باشید و زیر سایه مهدی فاطمه (س) همیشه در امان باشید.

    یک سوال: این کد فلش نواهای مهدوی را خودتان درست کردید یا از جایی گرفتید ، اگر می شه راهنمایی ام کنید.

    براتون آرزوی بهترینها را دارم (سربازی امام زمان (ع))

    یا مهدی

  127. سلام
    خداوند می فرماید” با زبانی دعا کنید که با ان زبان گناه نکرده باشید،تا اینکه دعاتون مستجاب بشه!یعنی بگید دیگران براتون دعا کنن.چون شما با اون زبون گناه نکردی”

    دوست عزیزی که پیام منو می خونی، خواهشا براحل مشکل من گلبرگ از طرف هر شهیدی که دوست داری، یه صلوات بفرست و ثوابشو تقدیم به امام زمان کن.وازشون بخواه مشکل لاینحل منو به لطفشون حل کنن!
    ان شاالله من حقیر هم قابل باشم برا شمای فرستنده صلوات، دعا کنم!
    بر محمد وال محمد صلوات
    اللهم عجل لولیک الفرج

  128. سلام علیک به نویسنده
    متشکرم ازقراردادن این مطلب
    امیدوارم خود امامزمان اجرش رابه شما دهد
    خیلی عالی بود

  129. سید علی رضا حسینی

    اللهم عجل لولیک الفرج
    آقا منتظرت هستیم
    تعجیل در فرج آقا امام زمان صلوات
    اللهم صل علی محمد وآل محمد

  130. روح الله انوری

    عاشقان اقا سلام علیکم بیایید برای فرج وسلامتی اقا دعا کنیم اقا قریب هست صلوات

  131. امام مهدی یعنی عشق من.جونم فداش…..

  132. آقا جان جهان پر ازظلم شده بیقراریم برای دیدنت و عدالتت .آقاجان تورا جان مادرت قسم می دهم که ما را با همه گنانان بپذیری

  133. برای ظهور آقا صلوات

  134. آقاجان خیلی گناه کارم بارگناه کمرم را خم کرده دلم از خودم شکسته از خودم ناامیدم ولی میدانم اگر در زمان ظهورت زنده باشم برای جبران بی وفاییهایم برایت جانانه جان خواهم داد شاید مراببخشی . از اشکهایی که برایم ریخته ای حتی اگر در آغوشت جان باز تا ابد شرمنده ام

  135. مطالب زیبایی گذاشتید اجر شما با مادر صاحب الزمان….لطفا آهنگ های زیبایتان را به ایمیلم ارسال کنید ممنون..!!!

  136. مهدی مولای عزیزم بیا …………….
    یا علی

  137. سلام ، ظهور بسیار بسیار نزدیک است.مواظب رفتارمان باشیم که شرمنده نشیم.

  138. سلام و خسته نباشید از شما مطالب شما خواندم مطلب های خوبی بود و میخواستم بدانم آیا شکافتن قبر اصحاب پیامبر و صحیفه و امام نشانه بر دلالت بر ظهور دارد یا خیر و همین طور یک احساس در درون من میگه وقتی بخواهد منجی عالم ظهور فرمایند یاران امام زمان یک هفته قبلش ناپدید میشون میخواستم بدانم همچین موضوعی هستش احساس من میگه روز جمعه یاران پیامبر ناپدید میشوند و روز جمعه بعد که ظهور منجی عالم انجام میشه یاران پیامبر ظاهر میشوند میخواستم بدانم این صحت داره یا نه ممنون میشم جواب من در ایمیل دادن به من بدهید با تشکر.

  139. امام زمان .مهدی فاطمه شرمندتم روم سیاه سیاهه .

  140. امام زمان (عج),جانم را فدای امدنت می کنم ظهور کن که ظلم بیداد می کند ! بیا و مارا به خادمی بپذیر, که روحم بهر امدنت بی تابی میکند!بیا ای صبح امیدم طلوع کن .

  141. اللهم ارزُقنا تَوفیقَ الطّاعَة…

  142. خدا کند ظهور نزدیک باشد وما از یاران آن حضرت باشیم.

  143. سلام به همه
    یه لحظه فکر کن ببین اگه آقامون بیاد چقد خوب میشه،فداش بشم الهی،یعنی میشه منم یارش باشم جونمو فداش کنم ای کاش میشد ببینمش…
    برا سلامتی آقا امام زمان صلوات بفرس.اللهم صل علي محمد و آل محمد

  144. واقعأازشمامتشكرم انشاالله باظهورآقاماهم ازسربازان وى باشيم انشاالله

  145. آقانميدانم چرادنياي ما اينطورشده ولي ميدونم داره داد ميزنه مهدي بيا آقا التماس ميكنيم بيا

  146. بر جمال زيباي مهدي صلوات اميدوارم همهي ما جزياران اقا امام زمان باشيم

  147. حمیده سادات علوی

    دلم گرفته از زمونه دل خورم بذار برات گلایهامو بشمرم
    به کی بگم که کوزه کوزه تشنه ام به کی بگم هزار روزه مرده ام
    نیومدی و هفته خسته تر شدم شکسته بودمو شکسته تر شدم
    نیومدی وکوچمون کلافه شد یه جمعه به ندیدنت اضافه شد
    مولایم هرچند من بنده ای خوبی نبودم اما تو عظیمی و رحیمی فرج مولایم را برسان
    دیگر تنهایی و مظلومی بیکسان بس است اقا جان خیلی دلم از این زمونه و مردمش خسته شده ادمایی که همه فکرشونوتجملات ئدیا گرفته اقا جان هرچند ناچیزم ولی توقنوت نماز شبت مارو هم دعا کن
    اللهم عجل لولیک الفرج

  148. مهدی (برازجان)

    سلام یا امام مهدی
    مفتخرم که همنام امامم می باشم
    یا امام مهدی، من ، مهدی حقیر را در جمع یارانت بپذیر

  149. فرج نزدیک است ای کاش مواظب رفتارمون باشیم (صلوات)

  150. سلام دوست عزیز وبلاگت عالیه لینکت کردم
    منم میخام تو وبلاکم اهنگ بذارم میشه راهنمایی کنی ممنون میشم
    التماس دعا

  151. خیلی نوشته هاتون قشنگ بود

  152. خدایا چنان کن که در هروضعیت سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، نظامی و ۰۰۰ که باشیم ، آقاامام زمان (عج) را و راهشان را و یکتاپرستی شان را و واقعیت شان را درک کنیم , حس نمائیم و بسویشان برویم و لیاقت حمایت از ایشان راداشته باشیم والبته بدور از هرگونه شک و تردید و نفاق و درویی ؛ و آنچنان در این راه استوار باشیم که بتوانیم اوج رضایت تورا تحصیل کنیم . آمین یا رب العالمین

  153. مرتضی آهنگر

    حالا که متوجه شدیم ظهور حضرت نزدیکه به خاطر حضرت گناه نکنیم…
    برای تعجیل در فرجش و سلامتیش صلوات

  154. امام زمان جان شرمندتم شما مارو به حال خودمون وا مگذار…

  155. سلام من تحقیقاتی کردم که اگر شیعیان تا چهل روز عبادات خودرا خالصانه کنند او میاید حالا من طرحی دارم که اگر درتوان دارید هرروز سورهی حشرو بخونید وتقدیم به اقا امام زمان کنید تاهم ظهور نزدیک بشه وهم درکار شما گشایش شود انشالله
    اللهم عجل لولیک الفرج

  156. سلام لیدا جون من میخواهم که برات بگم:
    اول هر آهنگی که خواستی – مثلا آهنگ بنیامین) ( دانلود کد آهنک بنیامین رو بنویس بعد اون کد رو کپی بکن و بعد توی وبلاگتون در قسمت (تنظیمات و دیگر امکانات) در گزینه ی کدها و اسکریپتهای اختصاصی کاربر پیست بکن.
    التماس دعا

  157. خدایا کمکمون که ما بتونیم لایق سربازان امام زمان باشیم … خدایا کمکمون که هیچ وقت توی هر کاری امام زمان رو فراموش نکنیم…
    خداااااااااا…___________ عاشقان امام زمان صلوات …^_^

  158. سلامتي مهدي فاطمه صلوات……………………

  159. یاعلی برادران توبه کند ظهور بسار نزدک است

  160. همیشه دعا میکنم یکی از یاران امام زمان باشم 🙂

  161. از نشانه هاي ظهور امام زمان زلزله ها هستند و چه کس قادر به پيشگويي زلزله هاست
    با سلام با توجه به پيشبيني پيشگوي زلزله سيد عباس صولتي قبلا فکر ميکردم زلزله اي در مهر 92 در ايران اتفاق ميافتد .شکر خدا زلزه مخربي با شدت بيش از 7 ريشتردر مهرماه اتفاق نمي افتد و اين زلزله در خارج از ايران يعني پاکستان اتفاق افتاد .سيد عباس صولتي اين زلزله را شش ماه قبل پيش بيني کرد اما چون اجازه پيشبيني دقيق زلزله را نداشت براي بينندگان وبلاگش مکان و زمان دقيق زلزله را نگفت .اين متن پيش بيني وي ميباشد:
    پيش بيني زلزله هاي شديد براي 6 ماه آينده ايران را جهان را گزارش ميكنم

    با توجه به زلزله هاي 7.2 ريشتري كاكي بوشهر و زلزله 8.4 ريشتري سراوان ، سيستان و بلوچستان براي 6 ماهه آينده ايران و جهان پيش بيني زلزله اي بالاي 7.4 ريشتري تا 8.3 را مي نمايم تاريخ اين پيش بيني براي آينده ايران و جهان است زمان 1392/07/05 تا 1392/07/20 برابر با 2013/09/27 تا 2013/10/12 سال ميلادي البته چند رخداد ديگري هم در اين ميان امكان آن وجود دارند كه از تاريخ 1392/03/02 تا 1392/03/20 برابربا 2013/05/23 تا2013/06/10
    ———————————–
    زلزله 6.6 ريشتري 97 كيلومتري بندر جاسك، 102 كيلومتري منوجان، کرمان را لرزاند
    2013-05-11 02:08:09 (UTC) شنبه، 21 اريبهشت 1392 در 06:38:09
    M 7.8 IRAN-PAKISTAN BORDER REGION on April 16th 2013 at 10:44 UTC (8.4 سراوان سيستان و بلوچستان سه شنبه، 27 فروردين 1392 در 15:14:17 )
    7.7 83km E of Khash, Iran 2013-04-16 10:44:20 28.107°N 62.053°E 82.0

    + نوشته شده در دوشنبه 1392/02/16ساعت 4:13 توسط سيد عباس صولتي 09158578235 | آرشيو نظرات
    در 4 مرداد نوشت:
    آماده باش زلزله اي براي جهان امكان زلزله اي با قدرت و شدت 8.4 ريشتري در جهان و خارج از ايران
    اين متن ساعاتي قبل از زلزله پاکستان به متن بالايي که در 4 مرداد نوشته شده بوداضافه گشت
    اين موج زلزله اي که از 6 ماه پيش نتيجه گيري شده است ميدان نيروهاي رخداد آن از امروز شروع خواهند شد ابتداء شاهد زلزله هاي بالاي 5.0 ريشتري و بعد اوج زلزله ها خواهيم بود
    + نوشته شده در جمعه 1392/05/04ساعت 20:15 توسط سيد عباس صولتي 09158578235 | آرشيو نظرات
    کيست که او را ياري کند

  162. منتظر گنه کار

    اللهم عجل لولیک الفرج
    چه خوب می شد اگر به انتظار فرج به پا می خیزیدیم
    اللهم والنصرنا

  163. ببخشید میتوانم از این مطالب در وبلاگم استفاده کنم واقا که مطالب زیبا یی هست انشاالله اجرتون با خدا که در این را این مطالب رو مینویسین خسته نباشید

  164. به امید ظهور هرچه زودتر اقایمان در انتظارش مینشینیم شاید قسمتمان باشد دیدن اقایمان وبیعت کردن با ایشان ………..ممنونم از بابت همه چیز وممنون میشوم که مطالب جدید را به ایمیلم بفرستید …..خاک پای منتظران اقا امام زمان

  165. باز هم ممنون

  166. محمود حق نژاد

    مهدی(عج) بقیه آن خدایی است که میفرماید:واذاسالک عبادی عنی..:
    “من نزدیکم ودعوت دعاکننده راآنا”جواب میدهم …”ودرپایان که درخواست اجابت وایمان میکند آنرانه مزدخودبلکه وسیله رستگاری بنده اش قلمدادمیکند.
    چنین خدایی رابایدپرستیدودررکاب چنین امامی باید جان فداکرد.
    به امیدانروزکه:
    جعلناالله من خیرانصاره واعوانه والمستشهدین بین یدیه
    امین

  167. چرا همه ميگيم بيا مگه او نرفته كه بخاد بياد ما توي غيبتيم
    حالا فكر كنيم اومد چي داريم عرضه كنيم
    كاري غير ازگناه انجام داديم كه بخايم عرضه كنيم
    كسي كه يه كاري به عهدش بوده واون كارروخوب انجام داده هي ميگه بيا تا اون كارشو عرضه كنه ن ما

  168. شاید این جمعه بیایدددددددددددددد شایدددددددددددددددد

  169. agar ba amadane aftab az khab bidar shavim namazman ghazast.
    YA MAHDI

  170. سلامتی آقا امام زمان صلوات …
    الهّم صلّی علی محّمد و آل محّمد و عجّل فرجهم…

  171. من مهدیم که مرا گرمی بازاری نیست………………بهتر از یوسفم هیچ خریداری نیست………

    همه گویند که در حرست دیدار منن…………..لیک دراین طایفه رفتا ری نیست……..

    آقا تو را به جان مادرت نیا .من هروز دعای فرج میخوتنم بیا بیا که دل برای دیدنت پرپر میشود

  172. آمد بهار وگل رخ من در سفر هنوز
    خندید وابر چشم من از گریه تر هنوز
    آمد درخت گل به بر اما چه فایده ؟
    کان سرو گلعزار نیامده به بر هنوز
    اللهم عجل لولیک الفرج

  173. خدایا میدانم خالی از تقصیر نیستم اما میخواهم از اینکه مرا در هر حال دوست داری؟؟؟تشکر کنم

  174. سلام بر مهدی
    امام زمان میگن یکی از نشانه های ظهورت لحظه شماری واسه اومدنته بخدا دیگه تاب نداریم بیا و دنیا رو از بی عدالتی برهان

  175. سلام میشه کد آهنگ هایی که از سایت پخش میشن را برام ارسال کنید مخصوصا اون آهنگ افضل اعمال

  176. بسمه تعالی
    1- آن رسول به زودی خواهد آمد.
    2- تمهیدات لازم برای ظهور در حال اجراست.
    3- هر گونه پیش فرض متعصبانه نسبت به اقدامات ایشان میتواند شما را در صف از دین بیرون شدگان قرار دهد.
    4- او می آید و همه را به دین اسلام فرا میخواند.
    5- برای خود و دیگران استغفار کنید باشد که از هدایت شدگان باشید.
    و هو الهادی و اعلم بالمهتدین

  177. سلام
    ممنون از وب و مطالب ارزشمندتون
    ازتون دعوت می کنم از این پست دیدن فرمایید و در صورت تمایل آنرا اشاعه دهید :

    شناخت امام زمان عج
    http://taavus.blogfa.com/post/108

  178. الهم عجل الولیک الفرج

  179. بسم الله الرحمن الرحیم
    الهم عجل لولیک الفرج
    آقا جان خسته ودلشکسته ام. خسته ازاین رنگو ریا خسته ازاین ظواهر پلید دنیا پس کی می یای بیا ماراازاین جاه طلبی وظلم وفشار نجات بده. توروبه حق پهلو ی شکسته مادرت زهرا به ابروی آقا امام حسین ازخدا بخواه فرجت نزدیک شود من گنهکارم دعا میکنم که روزی بیایی فرش زیرپات شوم .جانم مالم پدرومادرم وفرزندم به فدایت ای امام زمان.

  180. تشکر از اطلاع رسانیتون انشالله امام زمان هر چه زودتر ظهور کند

  181. سلام صلوات بر محمد و ال پاکش من یه گناهکارم چند روز نماز میخونم بعد با گناه ترکش میکنم برام دعا کنید به امید ظهور قایم ال محمد

  182. من میخوام امام زمان بیاد وهمه چی از کثافت ولجن پاک بشه یه نفس راحت بکشم نفسی از روی پاکی از روی خوشحالی از نجات از کثافت کاری های شیطان.یا مهدی

  183. وقتی امام زمان بیاد دیگه وسوسه شیطان نیست.فقط دنیا پاکیه

  184. ممنون از همتون واقعا تاثیر گذار بود ب امید روز خوبی ک اقا بیاد

  185. محمد رضا محبی

    امیدوارم همه ملت شیه سپاهیان حضرت مهدی(عج) باشند و شهادت در راه ایشان نصیب ما بگرد

  186. گل با صفاست اما بی تو صفا ندارد…اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم..

  187. به امید هر چه سریعتر ظهورش یــــــــا مهــــــــــــــــــــــــدی

  188. دوست عزیز ، مطالبت همه مشکل داره

    خدا هدایت کنه

  189. سلام ممنون بابت مطالب اموزندتون…
    اکنون از زمان این نوشته ی شما ۶سال میگذره و ما شاهد خیلی از نشانه ها بودیم و هستیم….
    عبدالله مریض شده و نزدیک به مرگه جامعه به فساد کشیده شده و شاهد همه گونه زنا،همجنس گرایی،فحشا،دزدیفربا،حرام خواری،نزول و ….هستیم. در سوریه ۳پرچم بالا رفته،زنان در راه جهاد نکاح هستند،عراق مکان برخورد قیام ها شده…شیعه کشی ها مسلمانان رو از رفتن به زیارت امام علی و امام حسین ع میترسونه….کرد ها میخواهند دولت مستقل برپا کنند…باید زود بجنبیم اماممون اومد روسیاه نباشیم انشاالله که همگی ز کنیزا و ادمای اقامون باشیم…
    اللهم عجل ولیک الفرج

  190. سلام ممنون بابت مطالب اموزندتون…
    اکنون از زمان این نوشته ی شما ۶سال میگذره و ما شاهد خیلی از نشانه ها بودیم و هستیم….
    عبدالله مریض شده و نزدیک به مرگه جامعه به فساد کشیده شده و شاهد همه گونه زنا،همجنس گرایی،فحشا،دزدیفربا،حرام خواری،نزول و ….هستیم. در سوریه ۳پرچم بالا رفته،زنان در راه جهاد نکاح هستند،عراق مکان برخورد قیام ها شده…شیعه کشی ها مسلمانان رو از رفتن به زیارت امام علی و امام حسین ع میترسونه….کرد ها میخواهند دولت مستقل برپا کنند…باید زود بجنبیم اماممون اومد روسیاه نباشیم انشاالله که همگی ز کنیزا و خادمای اقامون باشیم…
    اللهم عجل ولیک الفرج

  191. راستی به قبر خانوممون زینب صلوات بر او در سوریه تجاوز شده…باسرهای بریده شعیان در صحن ایشان وتبال بازی میشود من خودم ناظر یکی از فیلمهاش بودم…گریه اوره….

  192. امام زمانم خیلی دوست دارم
    هرچند از اعمالم شرمنده ام اما ای کاش زودتر بیای…
    باور کن دوست دارم هرچند شرط عاشقی اطاعته اما باور کن دوست دارم آقا جون…

  193. سلام یاتشکرازمطالب مفیدتون.ببخشیدیه سوال دارم ممکنه منظور ازسفیانی همین گروه داعش واینا باشه که اینقدر سرمیبرن و وحشی هستن؟

  194. سلام اقا تولدتون مبارک
    وقتی به خوبای دوروبرم نگاه میکنم از اینکه یار شما باشم نا امید میشوم اما از خودتون میخوام کمکم کنی تاجزو لشکریان با وفای شما باشم نه خوارج شما
    اللهم عجل لولیک الفرج
    یا مهدی ادرکنی-یا زهرا
    اقا واسه ما دعا کن هدایت بشیم

  195. کوچکتــــــــــــــــــرین دعـــــــــــــــــابرای بزرگتــــــــــــــــــرین آرزو…..
    “اللهــــــــــــــــــــــم عجل لولیک الفــــــــــــــــــرج”

  196. واسه ظهورش لحظه شماری می کنم…

  197. به نظر من همين داعش كه عراق را به هم ريخته همون سفياني باشه

  198. سر عشق شدنم لطف طبیبانه توست

  199. خاک پای مهدی عج

    شما رو به عزیزترین کسایی که در زندگی دوست دارین قسم میدم برای ظهور دعا کنید … اللهم عجل الولیک الفرج

  200. یا امام زمان قربون برم کوچیکتم نوکرتم بیا و این ادمایه بده رویه زمینو از بین ببر

  201. سلام مرسی ازاینکه باعث شدید بوی رمضان راحس کنیم.

  202. سلام برادران وخواهران گرامی من امروز اولین روزی هست که وارد این سایت شدم ومطالب وپیام های شمارا خواندم واقعا از اینکه می بینم اینهمه مشتاق ظهور آقا امام زمان (عج) هستیدو اینهمه دوستدارآن حضرت خیلی خوشحالم واقعیتش من دارم مطالبی در مورد نشانه های ظهور آن حضرت جمع آوری میکنم وهمینطور میخواهم اطلاعاتم درمورد امام زمان بیشتر شودخوشحال می شوم اگر در این مورد بنده را یاری کنید.با تشکر به امید ظهورش

  203. ای ل بشارت می دهم
    خوش روزگاری می رسد
    یا دردو غم طی می شود
    یا شهریاری می رسد
    ا ی منتظر غمگین مشو
    قدری تحمل بیشتر
    گردی به پا شد در افق
    گویی سواری می رسد.
    الهم عجل لولیک الفرج

  204. ” خروج سفیانی از علائم حتمیه که ۱۵ ماه به خروج قائم قیام میکند و یکروز هم اضافه نمی شود ”
    ________________________________________
    امام صادق (ع):‌ از نخستين روزيكه سفياني خروج مي كند تا روزي كه حكم مي راند ۶ ماه تمام است. سپس ۹ ماه تمام حكم مي راند و حتي يكروز هم بر آن اضافه نمي شود. هنگاميكه اين امر تحقق يافت بسوي ما بشتابيد .
    امام صادق (ع) : هنگاميكه سفياني بر ۵ منطقه ( دمشق، ‌حمص،‌ حلب،‌ اردن و قنسرين ) تسلط يابد ۹ ماه براي او بشماريد. امام صادق علیه السلام : خروج سفیانی از امور حتمی است. و خروج او در ماه رجب بوده از آغاز خروج تا پایان عمرش ۱۵ ماه است. ۶ ماه تمام جنگ می کند هنگامیکه بر مناطق ۵گانه تسلط پیدا کرد ۹ ماه حکومت می کند و یک روز هم اضافه نمی شود.( مناطق ۵ گانه : دمشق- حمص- اردن- حلب- قنسرین)
    امام زین العابدین (ع) : امر قائم (عج) از سوی خداوند حتمی است و امر سفیانی نیز از جانب خداوند قطعی می باشد و قائم ظهور نمی کند مگر پس از آمدن سفیانی.
    – مشخصات سفیانی :
    نام . نام خانوادگی. کشور. شهر. منطقه. چهره و …
    علی علیه السلام : فرزند هند جگر خوار از وادی یابس ( دره خشک) خروج می کند او مردی است چهار شانه و بد قیافه دارای سری بزرگ.. بر صورت او اثر آبله پیداست وقتی او را می بینی می پنداری که یک چشم دارد نامش عثمان و پدرش عنبسه است. او از فرزندان ابوسفیان است وارد سرزمین قرار و معین (شام) می شود و بر بالای منبر آنجا قرار می گیرد.
    امام باقر(ع) :
    سفیانی سرخ رو و زرد مو و زاغ چشم است. بندگی نکرده است خدا را هرگز.
    رسول اکرم (ص) : مردی از دل دمشق خروج میکند که به او سفیانی می گویند و همه ی پیروانش از نژاد کلب هستند.بقدردی خون می ریزد که نوبت به شکافتن شکم زنان و سربریدن کودکان می رسد. تیره قیس در برابرش قیام می کنند. همه را می کشد و کسی نمی تواند از خود دفاع کند. آنگاه مردی از تبار من در حرم خروج می کند. این خبر به سفیانی می رسد. سپاهی را برای رویارویی بسوی او می فرستد چون این سپاه به سرزمین بیداء ( وسط مکه و مدینه) میرسند زمین همه ی آنها را فرو می برد که گزارش گری نمیماند.
    امام صادق (ع) : …….. سفیانی سیمایش سرخ . چشمهایش زاغ . موهایش زرد. کاسه ی سرش سترگ. کتفهایش چهار شانه. صورتش درشت و خشن است. و در صورتش آثار آبله است. هنگامیکه او را ببینی او را کور می پنداری ولی او کور نیست بلکه در مردمک چشم او نقطه ی سفیدی است. و او پلیدترین مخلوق روی زمین است که لحظه ای خدای را نپرستیده است و مکه و مدینه را هرگز ندیده است
    امام صادق (ع) :‌ اگر سفياني را ببيني او را پليدترين مردمان مي يابي كه چهره اي گلگون ،‌ چشماني كبود،‌ و موهاي زرد دارد و بانگ مي زند. اول انتقام و وانگهي آتش. او بقدري خبيث است كه همسر و مادر و بچه هايش را زنده بگور مي كند تا مخفيگاه او را به كسي نگويند!
    .
    امام باقر (ع) : سفیانی از فرزندان خالد پسر یزید پسر ابوسفیان … مردیست با سر درشت و چهره آبله گون ئر چشمش نقطه ای سفید است. او از ناحیه ای از شهر دمشق . وادی یابس (دره خشک) نامیده می شود با هفت نفر که یکی از آنان پرچم درهم پیچیده ای ابن حماد ص ۷۵
    ۲- علائمی که به ظهور سفیانی منتهی می شود.
    امام صادق (ع): نمی باشد ظهور تا اینکه بیرون آید خروج کننده ای از آل ابی سفیان (یعنی سفیانی) و مالک ملک شود بقدر حمل یک زن نه ۹ ماه و نمی باشد قیام سفیانی تا اینکه بیرون آید از فرزندان شیخ پس سیر کند تا اینکه در میان نجف کشته شود. پس بذات خدا قسم! گویا میبینم شمشیرها و نیزه ها و متاعهای ایشان را بر دیواری از دیوارهای نجف در روز دوشنبه ای و کشته می شود در روز چهارشنبه آن ( و در بعضی احادیث در روز پنجشنبه آن).
    با خود دارد خروج میکند

  205. سلام
    عالي بود
    انشاالله خداوند ما را از رهروان وياران واقعي آن حضرت قرار دهد

  206. وقتی نظرات بچه هارومیخونم باخودم میگم پس آدمای خوب هنوزهم هستن دوستای عزیز ترازجونم ازتون خواهش میکنم نه تنها خودتون عاشق خداباشیدبلکه بارفتاراتون دیگران روهم تشویق ب این کارکنید نزارید فرصتهاشون روازدست بدن کمکشون کنید ودستشون روبگیریدهمانطور که خدادست شماروگرفت واین هدایت راشامل حال شماکرد بدونید ک هدایت مخصوص همه ی ادمانیست!!!
    ظهورنزدیک تراز اون چیزی است که فکرشومیکنی …

  207. با سلام
    با احترام به ۱۴ معصوم عزیز ………..
    ۱- به نظر بنده اینهایی که مطرح شد همش داستانه
    ۲- ضعف این داستانها در وحله اول می دونید از کجا معلوم می شه خودتون قضاوت کنید مگر روی کره زمین فقط خاور میانه وجود داره !!!!!! تمام این داستانها مکانها و افرادی که مطرح می کنه حول حوش خاور میانس پس بقیه نقاط دنیا چی اونا احتمالا بوقن یا اینکه دوستان فکر می کنن امام زمان (عج)فقط امام خاورمیانس !!!!!!!!!
    3- درباره نام ها مطمئنا نام اون اشخاص مثلا سفیانی که این نام نخواهد بود اگر این طور باشه که همه می فهمن که این شخص همون لعنت اله علیه سفیانیه !!!!!!!!!!! پس تمام نام ها ، نام های مستعاره و هیچ سندیتی نداره!!!!!!!!!!!
    ۴- چرا ما منتظر شخصی هستیم که اون بیاد دنیا رو درست کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا خودمون سعی نمی کنیم دنیایی بهتر بسازیم؟؟؟؟؟؟؟؟ به نظر بنده همین که ما منتظر(انتظار غلط!!!!!!!!) شخصی هستیم که اون بیاد همه کارها رو درست کنه همین موضوع باعث می شه ظهور آقا امام زمان (عج) به تاخیر بیفته چون ما هنوز به اون درک درست و منطقی از امام و ظهور نرسیدیم!!!!!!!۱
    ۵- تا حالا خدایش فکر کردین چه انتظاری از امام زمان (عج) دارید و برای این انتظار چه کار کردید و اینکه امام از ما چه انتظاری داده و برای اون انتظارات چه اقدام عملی کردیم !!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط و فقط یک انتظار کورکورانه و آرزوهای الکی و ناشی از احساسات غیر عقلی حاکم بر منتظران ایشان هستش که واقعا باعث به تعویق افتادن ظهور می شه نه تعجیل چون ناشی از جهل و نادانی نه از روی منطق !!!!!!
    ۶- دوستان خواهشا بشنید کمی از پیامبر درونی(عقل) که خداوند در نهاد هر بنی بشری (مگر اینکه بنی بشر….) قرار داده استفاده کنید : ظهور در حقیقت چیه؟ قراره چه اتفاقی بیفته؟ امام زمان (عج) کیه؟ قراره چه کاری کنه ؟ چه انتطاری از پیروانش داره (مطمئنا غرق شدن در خرافات غیر عقلی نیست…..) ؟ ما برای ظهور چطور باید مهیا بشیم؟ و هزاران سوال عقلانی دیگه رو حداقل برای خودمون جواب بدیم لازم نیست جواب های ما جهان شمول باشه حداقل برای خودمون صدیق باشه کافیه…….
    ۷- یک نصیحت از طرف برادر کوچک : خواهشان دوستان بیشتر از پیامبر درونشون (عقل، تفکر که بارها در قرآن مجید روی آن تاکید شده …..) استفاده کنن هر داستان هر سخن بی پایه و اساس که الان متاسفانه در کشور عزیز ما پر شده در تمامی مجالس، رادیو ، تلویزیون، کتابها ، سخنرانی ها ، خطبه ها و …… قبول نکن !!!!!!!! جهل و نادانی و بی سوادی و زنبور بی عسل بودن و ناصی بی عمل بودن بدترین دشمن امام زمان (عج) هستش !!!!!!!!!!! اونهایی که می شینن اینور و اونور (مجالس ، تلویزیون و …) درباره امام عزیز و بزرگوارم امام زمان (عج) سخن می گن اونها ذره ای عمل در وجودشون نیست و فقط طبل تو خالین ، زنبور بی عسلن، خودتون با عقلانیت به عملکرد اونها نگاه کنید نه با تعصب اون وقت متوجه می شید و درهای عقلانیت بر روی شما باز می شه ……………..
    سخن کوتاه باید والسلام
    الهم عجل لولیک الفرج
    همانا اگر خدا بخواهد و اگر ما عاقل با شعور و با فهم و با سواد باشیم

  208. البته نباید انقدر زود قضاوت کرد درباره ی رادیوو..ولی حرف شما کاملا درسته

  209. بله دوست عزیز ممکنه گروه داعش از دسته ابو سفیانی باشه فک کنم رود فرات بود اگه اشتباه نکرده باشم وقتی داعش روی مسلمونا بست سردستشون گروه داعش رو فرزندان سفیانی خطاب کرد…. ولی حتمی نیستو من سندو مدرکی ندارم و فقط در حد ی امکان دادنه….
    و شما دوست عزیز که انتظار همه رو ی انتظار کورکورانه میدونید شما ایا از استدلال های این ادما واسه انتظارشون اگاهید؟ دوستامون فقط خواسته های قلبیشونو نوشتن و استدلالاشونو نگفتن…. ولی هیچ کس شکی نداره که امام زمان وجود داره و ی زمانی ظهور میکنه… امام زمان فقط امام خاور میانه نیست شما اگ اطلاعاتتونو بالا ببرید متوجه میشید که وقتی امام زمان ظهور کنه جبرییل ع در تمام دنیا خبر ظهور ایشونو به مردم ابلاغ میکنن و با همان زبانی که مردم متوجه شن… مثلا به ایرانی ها با زبان فارسی، عرب ها زبان عربی انگلیسی ها زبان انگلیسی….
    حضرت مسیح مگه پیامبر خاور میانه ایاس؟ اییشون زنده هستند و وقتی امام زمان ع ظهور کنند با ایشون همراه میشن همینطور حضرت خضر ع….. میدونم قصد توهین به شعور دیگرانو ندارید اما طریقه صحبت کردنتون ادمو کمی ناراحت میکنه دوست عزیز…..

  210. سلام عزیزان نماز روزه هاتون مورد قبول حق….ببخشیدبرادر چه داستانی یعنی همه اینها ساخته ذهن وتصورات شخصی است هیچکس از زمان ظهور آقا امام زمان اطلاعی ندارد حتی خودایشان این بحث هایی هم که مطرح شدبنظر نمیادداستان باشد واینکه همه منتظر ظهور هستن یک واقعیت هست این حرف شما در ست که بایدتفکر کرداما شما که از درون آدمها خبرنداریدکه کی منتظرواقعی هست وچه کسی فقط در ظاهرمنتظراست صحبتهای شما وشخصیت شما قابل احترام وقابل تاًمل است اما با عرض پوزش بهتر بودکمی با لحن ملایم تری نظرات خودرا بیان می کردید بازم شرمنده نظربود.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  211. مممنون محدثه جان که این بحث رومطرح کردید

  212. خواهش میکنم ابجی البته من قصد جسارت به این برادر روکه اسم شون رو نمی دونم نداشتم فقط نظرموبیان کردم امیدوارم ناراحت نشده باشن چون این فضا برای همین بحث وگفتگوهای دوستانه است.

  213. سلام خیلی از مطالب سایتتون لذت بردم و اطلاعاتم کامل شد
    ارزش خوندن خیلی خیلی دارد.
    چند روز پیش سخنی رو از امام صادق(ع) دربارهی نوروز میخوندم که ضمن اینکه خیلی از نوروز تعریف کرده بودند فرموده بودند که امام زمان در نوروز ظهور خواهند کرد. برای اینکه از درست بودن این مطلب اتمینان حاصل کنم پرس و جویی کردم ودرست بود از این رو برهمه آشکاره که امام زمان در جمعه ظهور خواهند کرد پس یعنی در سالی که نوروز جمعه باشه که از تحقیق به دست اومدم خیلی خوش حال شدم نوروز سال۹۴ روز جمعه ۲۹ اسفنده همین امساله که از تلفیق این نظریه با نظریه شما این نتیجه بدست می آید:
    عبد الله در ذی الحجه که مهر ماه است میمیرد و چند ماه باقی مانده تا آخر اسفند جانشینانش درگیر هستند و از ترفی این حضرت میفرماید عمر حکومت سفیانی ۹ماه است وبعد از آن امام عصر ظهور خواهند کرد وباتوجه به اینکه داعش در اوایل تیر ماه اعلام خلافت(حکومت اسلامی عراق وشام)کرد تا پایان اسفند ماه ۹ماه آنان تمام است.
    موضوع دیگر دجال است دجال همان آمریکاست و خر دجال تلویزیون است که حضرت محمد(ص) میفرمایند: دجال صورتی نورانی دارد و در تمام دنیا حرکت میکند. الان بر کسی پوشیده نیست که همه دلشان میخواهد بروند آمریکا وهمینطور اینکه ابر قدرت دنیاست… سخن دیگر حضرت رسول هست که میفرمایند:ناخن هایتان را در جلوی در خانه هایتان بگیرید تا زمانیکه خر دجال آمد به دنبالش راه نیفتید حکمت این سخن در این است وقتیکه ما ناخنمان را برویم جلوی در خانیمان بگیریم طبیعتا مقداری از وقت خود را تلویزیون ندیدیم و بیرون خانه بودیم از طرفی گفته شده بر خر دجال قابلمه های زیادی آویزان است که آهنگ زیبا میدهد که تلویزیون هم همین کار را میکند و اکنون همه ی مردم دنبال تلویزیون(خر دجال) هستند.
    نشانه دیگر که میتوان به آن اشاره کرد این است که گفته شده ملتی مسلمان در قحطی خیلی بدی می افتند که میتوان به سوریه اشاره کرد…
    از نشانه های دیگر مثل اینکه جای دختران با پسران و پسران با دختران عوض میشود(تغیر جنسیت) و…. زیاد است.
    این هاهم استدلال های من برای ظهور بود
    البته با این همه مانمیتوانیم بگوییم که آقا همین نوروز ۹۴ ظهور خواهند کرد چون دست خداست ولی انشاءالله همین امسال استو
    یکی از دوستان که نام خودشان را نگفته بودند نوشته اند ما الکی منتظر هستیم و کسی ظهور نمیکند و خودمان باید دنیا را درست کنیم که این حرف کاملا اشتباه و توهین آمیزی به اعتقادات دارد.
    این فرد فقط میتواند شهر خود و نهایتا کشور خود را آباد کند ولی آیا میتواند در شهر خود فساد را ریشه کن کند مثلما خیر انشاءالله این فرد به راه راست هدایت شود.
    با تشکر

  214. با سلام میدونید من همه صحبتهای شما را خوندم با نوشته های اون شخص بی نام هم تقریبا موافق هستم ولی خواهشا به جای اینکه به هم توهین کنید بیایید کمی متفکرانه و عاقلانه فکر کنیم همانطور که دوست بی نام ما گفته بود ( خواهشان دوستان بیشتر از پیامبر درونشون (عقل، تفکر که بارها در قرآن مجید روی آن تاکید شده …..) استفاده کنن – ) کاملا موافق هستم .توی دنیا داره این هم جنایت و کشتار میشه این هم بچه های بی گناه تو عراق سوریه و فلسطین و … کشته میشوند و ما نشستیم و بحث در این باره میکنیم که امام زمان بیاید همگی باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم صلح و آرامش را در جهان برقرار کنیم . والسلام

  215. نزدیکی ظهور از گفته آقا امام زمان در رابطه با ۱۱ سپتامبر
    ________________________________________
    قسمتی از توقیع (نامه) مبارک حضرت حجت عج
    به شیخ مفید رحمت الله علیه:
    … ما در نگهداری شما احمال نکرده و یاد شما را فراموش نمیکنیم. اگر چنین بود بلاها برشما نازل گردیده و دشمنان بر شما استیلا می یافتند. پس… از خدای جل و جلاله پروا نمائید و مارا بر نجات دادنتان از فتنه ای که بلند گردیده و بشما نزدیک شده است یاری کنید. که در آن فتنه هر آنکس که اجلش مقدر شده باشد هلاک می گردد و هرآنکس آرزویش را درک کرد زنده خواهد ماند.
    آن حادثه نشانه ایست برای نزدیک شدن حرکت ما و اینکه شما همه باهم راجع به امر ونهی ما سخن بگوئید (وخدا تمام کننده نور خویش است حتی اگر کافران ناخوش داشته باشند) از برافروختن آتش جاهلیت، به تقیّه پناه ببرید، آتشی که آنرا گروهی از امویان افروخته اند تا با آن گروهی راه یافته را بترسانند. من ضامن نجات کسی هستم که با اینان ارتباط سرّی نداشته باشد و با دور افکندن آن طریق، راه پسندیده ای را برگزیند. وقتیکه جمادی الاول از همین سال آمد، برآنچه حادث خواهد گردیدتوجه داشته برای حوادث بعدی ازخواب خود بیدار شوید. بزودی (آتشی) آیتی در آسمان برشما آشکار خواهد شد و در زمین نیز مانند آن ظاهر خواهد شد و در سرزمین مشرق نیز رویداد غم انگیزی و اضطراب افکن حادث خواهد شد. پس از آن بر عراق طایفه ای غالب خواهند شد که از اسلام بیرون رفته اند. بخاطره عمل بدشان بر آن سرزمین و مردم آن، روزیها تنگ خواهد شد. آنگاه با از بین رفتن طاغوتی از بدکاران اندوه برطرف گردیده و با ازمیان رفتن آنها پرهیزگاران نیکوکار مسرور خواهند شد. کسانیکن از گوشه و کنار دنیا به حج می روند به تمام آرزوها و اهداف خود خواهند رسید و هرچه می خواهند در دسترس آنها وجود دارد و ما را در آسان کردن حج آنان جایگاهی ست که با انسجام و نظام ظاهر می گردد. هریک از شما باید به آنچه که وی را به محبت ما نزدیک می نماید عمل نماید و از آنچه که وی را بر کراهت و غضب ما نزدیک می نماید دوری ورزد زیرا امر ظهور ناگهانی اتفاق می افتد در آن هنگام که توبه فایده ای نبخشد و پشیمانی از گناه کسی را از کیفر ما رهائی ندهد خدا هدایت را بشما الهام فرماید و به رحمت خود وسائل توفیق را به آسانی برایتان فراهم آورد.
    نامه ای که حدود هزارسال پیش حضرت حجّت به شیخ مفید مینویسد و از ایشان میخواهد که فقط نامه او را رونویسی کند و در اختیار افراد مؤمن و اهل قرار دهد( تا برای آیندگان بماند).
    با توجه به اینکه شیخ مفید (ره) در عصر خودش رئیس شیعه و مرجع شیعه بوده است و در حال حاضر شیعه یکپارچه و با معنا فقط در ایران معنی پیدا میکند لذا خطاب آقا در نامه شیخ مفید بیشتر به شیعیان در ایران است.
    همانطور که بارها امام و بزرگان فرموده اند که این کشور، کشور امام زمان است و… و با توجه به توقیع (نامه) حضرت به شیخ مفید و آنچه که ما خودمان در ایران دیده ایم اگر مدّت کوتاهی دشمنان ما فرصت بدست می آوردند و می توانستند ایران را تکّه پاره میکردند و در چند سال گذشته صدها بار با مکر و حیله و توطئه و تزویر و تطمیع و … دست به این کار زده اند که برای همگان روشن است که اگر لطف خدا و نظر حضرت حجت نبود در همان اولین توطئه ها ایران شکست میخورد و سقوط میکرد.
    و اشاره حضرت که می گوید آن حادثه نشانه ایست برای نزدیک شدن حرکت ما، همین حوادث چند سال گذشته و درآینده که خواهید دید دشمنان آمریکا، اسرائیل و متحدانشان چه مسائلی را ببار می آورند.
    در حدیث داریم که در نزدیکی ظهور خیلی از مردم در این خصوص صحبت می کنند و توجه به این مساله زیاد دارند که خود حضرت هم در نامه اش اشاره به این موضوع نموده و در چندسال گذشته میلیونها برابر توجه عامّه مردم به این قضایا شده که یک نمونه در قسمت نزدیکی ظهور به روایت علما و بزرگان آورده ایم که آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید فرمودند گسترش فرهنگ مهدویّت در سراسر جهان بشارتی بر نزدیکی ظهور منجی موعود است..
    حضرت می فرمایند خدا به آنچه وعده داده (ظهور) عمل می کند. هرچند کافران نخواسته باشند و نصیحتی در خصوص درگیریهایی که دشمنان بوجود می آورند و آن کسانیکه دو منظوره عمل می کنند جاسوس وار، منافقانه و … می کنند اما اصل مطلب، حضرت حادثه ای را که در ماه جمادی الاوّل آن سال می خواهد اتفاق بیفتد، الگو قرارمی دهد برای شیعیان و می فرمایند از حادثه همان ماه عبرت بگیرند و تجربه کنند برای حادثه بزرگی که میخواهد درآخر در نزدیکی حرکت آقا که در نامه آمده است، باشد.
    در اصل شیعیان را گوش به زنگ می کند و بعد میفرماید که کدام اتّفاق ، کدام حادثه حرکت ما را نزدیک می کند.
    (یازدهم سپتامبر) در آمریکا در یک روز چند هواپیما، یکی به ساختمان ۱۱۰طبقه ای پنتاگون ، سازمان تجارت جهانی در آمریکا زد و یکی به ساختمان ۱۰۶ طبقه که به آنها ساختمان های دوقلو میگفتند( چون پهلوی هم بودند) ، یکی هم به پنتاگون، سازمان جاسوسی آمریکا که در زیر زمین و هم کف بود زد. همه آتش گرفت چه آتش مهمی که تا آن زمان هیچ کس و هیچ جا دیده نشده. آتش در ساختمان 110 طبقه در آسمان شعله میکشید. در تلویزیون که نگاه میکردی مثل اینکه کلّ آسمان آتش گرفته و پنتاگون هم در روی زمین آتش گرفته بود.
    تا اینجا آتش آسمان و آتشی همانند آن در زمین که در حدیث آمده و اهمیتی که از لحاظ ظاهر و باطن داشت، ظاهر خیلی عجیب که دیده وشنیده نشده و باطن هم از همان زمان آمریکا دخالتهای خاورمیانه را شروع کرد.
    بعد در حدیث می فرماید در سرزمین مشرق که اشاره به افغانستان است که بعد از مساله برجهای دوقلو آمریکا به بهانه ی اینکه کاره طالبان و و بن لادن بوده حمله نظامی به افعانستان نمود که آثار آن الان هم ادامه دارد. چه مصیبتهایی ببار آورد که در حدیث هم آقا فرموده اند.
    آقا می فرماید بعد از آن همان گروه از خدا بی خبر و بدور از اسلام به عراق غالب می شوند که همه میدانند بعد از تسلّط آمریکا بر افغانستان به عراق حمله کرد که اکنون هم ادامه دارد آثار آن. که حضرت در این مساله بی بند و باری خود مردم عراق را هم مسبب این سبب دانسته، حضرت در حدیث آورده است که با از بین رفتن طاغوت در این میان که صدام است مؤمنین پرهیزگار و متقین و شیعیان خوشحال و مسرور میشوند.
    با توجه به هشت سال جنگ و چقدر شهید، مفقود، مجروح که صد در صد مقصر آن صدام بود و بیشتر از این درعراق به مردم عراق چه مصیبتها، چه کشته ها و چه ویرانی ها و … معلوم است که با کشتن چنین بدکار و بدعمل چقدر مردم خوشحال میشوند و شدند و حضرت در حدیث اشاره دارد که کسانیکه بعد از آن به حج میروند با حجهای سالهای گذشته خیلی فرق میکند مخوصا برای اعراب که اگر از سرپرست کارونها سوال شود حج آن سال با حج های سالهای قبل از آن قابل مقایسه نبوده است.
    ذیق وقت است والا تمام را یکی یکی سند ارائه میدهم. حضرت می فرماید در این زمان به کارهای خوب که محبت شما را به من زیاد می کند انجام دهید و از غیر ان دوری کنید. زیرا که امر ظهور ناگهانی اتفاق می افتد و دیگر توبه و عنابه در آن موقع کسی را از عذاب نجات نمیدهد.
    همینجا مطلبی را عرض کنم در احادیث ، حدوداً ۴۸۰ حدیث عمومی و کلّی آمده که همه اتفاق افتاده است و در خصوص علائم ظهور آمده است و ۵حدیث حتمی که اتفاق افتادن آن حتمی است و تمام این پنج مورد که صدها حدیث دارد از ۱۵ ماه بظهور اتفاق می افتد. یعنی اولی آن ۱۵ ماه به ظهور و خروج سفیانی است که پیامبر می فرماید از خروج او تا کشته شدنش ۱۵ماه طول میکشد، یکروز هم اضافه نمیشود و باقی علائم حتمی بعد از آن است. مانند بزمین فرو رفتن لشکریان سفیانی در سرزمین بیداء ( وسط مکه و مدینه) و … و آخرین آن کشته شدن نفس زکیه که امام که ظهور میکند او را بعنوان نماینده خود در مکه معرفی میکند و ۱۵روز به قیام حضرت است که مردم او را میکشند و ندای آسمانی ست که از آسمان صدا زده می شود ” بپیوندید به حضرت حجت که هرکس با زبان خودش و در همه دنیا شنیده میشود”. همزمان با ظهور سفیانی ست و خلاصه این موارد فقط برای یک کلمه آورده شد و آن اینکه وقتیکه یکی از این علائم حتمیّه اتفاق بیفتد همه جهان میدانند چه خبر است مردم به یقین می رسند که خبرهایی هست و وقتیکه به یقین برسند یا توبه کلا قبول نمی شود یا تأثیر قبل از این موارد را ندارد.
    ________________________________________
    خوابی راستین درباره حادثه ۱۱ سپتامبر
    سیدی بزرگوار و افضل به نگارنده کتاب جهان در آستانه ظهور ص ۱۲۰سید سلیمان مدنی تنکابنی فرموده است : چند ماه پیش از حادثه ۱۱ سپتامبر 2001 شبی در خواب امام عصر (عج) را زیارت کردم و از ایشان درباره زمان ظهور و نشانه های آن پرسیدم امام فرمودند : امر ظهور در دست خداست. من بر سر پرسش خود پافشاری کردم و ردای او را گرفتم و التماس کردم و به مادرش سوگندش دادم چون چنین کردم آن حضرت پاسخ دادند :
    به آنچه در سپتامبر روی میدهد نگاه کن. از خواب بیدار شدم. چون با ماه های میلای آشنایی نداشتم فکر کردم سپتامبر نام شهر یا منطقه است. پرس و جو کردم به من گفتند یکی از ماههای میلادی است این پاسخ برای من مفهوم خاصّ نداشت تا آنکه حمله های تروریستی ۱۱سپتامبر پیش آمد و من در آنموقع پیام رؤیای صادق خود را دریافتم و دانستم که این ماجرا نقطه عطف حوادث پیش از ظهور است.

    ________________________________________
    در کتاب صفینای نبی ، یکی از کتب انبیاء پیرو تورات، آمده است :
    … خداوند در اندرزش عادل است و بی انصافی نمی نماید. هربامداد حکم خود را روشن میسازد و کوتاهی نمیکند. اما مرد ظالم حیا را نمیداند. امّتها را منقطع ساخته که برجهای ایشان خراب شده است و کوچه های ایشان را چنان ویران کرده که عبور کننده نباشد. شهرهای ایشان را چنان منهدم گردیده است که نه انسانی و نه ساکنی باقی مانده است. و گفتم: کاش که از من میترسیدی و تأدیب را می پذیرفتی …. بنا بر این خداوند میگوید برای من منتظر باشید تا روزی که بجهت غارت برخیزم زیرا که قصد من اینست که امتها را جمع نمایم و ممالک را فراهم آورم تا غضب خود و تمامی حدّت خشم خویش را برایشان بریزم زیرا که تمامی جهان به آتش غیرت من سوخته خواهد شد زیرا که در آن زمان زبان پاک به امتها بازخواهم داد تا جمع ایشان را اسم یهو – خدا – را بخوانند و به یک دل او را عبادت نمایند.

    برجهای دوقلو است که بعد از این واقعه که هنوز هم مشخص نیست چکسانی این عملیات را انجام داده اند چنان بلوائی آمریکائیان در افغانستان و بعد عراق راه انداختند، چه کشتاری چه تخریبی که چندین بمب که نفوذ به داخل کوه میکند کوه را میشکافد و زیر کوه عمل میکند در افغانستان استفاده کردند تا برسد روی زمین!که حضرت مسیح میفرماید:
    کوچه و بازار و خیابان وشهرها را چنان منهدم کرده که جای سکونت نباشد به بهانه ای که برجهای او خراب شده لازم بذکر است که حضرت مسیح یکی از یاران حضرت حجت است که در وقت ظهور از آسمان فرود می آید و اشاره مطلب بالا به ظهور است که حضرت مسیح میفرماید همه یکپارچه مسلمان میشوند و ازخدا اطاعت میکنند.

    در این خصوص در انجیل میخوانیم اشاره به نزدیکی ظهور دارد:

    در آفتاب و ماه و ستارگان علامات خواهد بود و برزمین تنگی و حیرت از برای آنها روی خواهد داد به سبب شوریدن دریا و امواجش ودلهای مردم ضعف خواهد نمود از خوف و انتظار آن وقایعی که بر ربع مسکون ظاهر میشود زیرا قوّت آسمان متزلزل خواهد شد. آنگاه پسر انسان را خواهید دید که برابر سوار شده و با قوّت و جلال عظیم می آید.

    توضیح : در تورات و اجیل بارها از منجی آخرالزمان بنام پسر انسان یاد کرده است. در احادیث زیاد داریم که نزدیکی بظهور چه حوادث مهمی در دریا و خشکی و خورشید و خسوف و کسوف و دستی که درماه دیده می شود آفتاب که توقف می کند و ….
    در وقتی که ساختمانهای دوقلو آمریکا به آتش کشیده شد، آمریکائی ها و متّحدانش رجز خوانی می کردند. حتی گفتند که جنگهای صلیبی آغاز شده یعنی جنگ با تمام مسلمانان. به افغانستان و عراق حمله کردند. با توجه به گفته حضرت مسیح در قسمت بالا که خواندید با تحقیقاتی که کردم دیدم هواپیما به طبقه ۸۴ برخورد کرده که از پنجره داخل اطاق وارد شده و بنزین هواپیما در داخل اطاق منفجر و آتش عظیم از پنجره به هوا میرفت ، ربع مسکون یاد شده مسکون محل سکونت ربع 4/1 که وقتیکه حساب میکنیم طبقه هشتاد و چهارم با توجه به ساختمان ۱۱۰ طبقه درست ربع آن است و بعقیده بنده استارت مسائل را حضرت مسیح از اینجا شروع کرده که از خوف حادثه آن مردم ترس و خوف و ضعف خواهند گرفت که واقعا همانطور بود.
    این واقعه اینقدر مهم بود و هست که ختم آن بدست حضرت انجام می گیرد و چند نمونه از کتب ادیان دیگر و روایات امامان معصوم می آورم:

    رسول اکرم (ص): مردم در وسعت و مهلن هستند تا روزیکه مرکز مورد تهاجم قرار نگرفته است. چون مرکز زده شد دیگر رو به نابودی اند.
    ( ساختمانهای دوقلو را مرکز تجارت جهانی می خواندند)

    … زیرا روزی را مقرّر فرمود که در آن ربع مسکون را به انصاف داوری خواهد نمود. به آن مردی که معیّن فرمود و همه را دلیل داد.

    توضیح : در روز حادثه یازده سپتامبر از حدود شصت هزار کارمند این ساختمان دوقلو ، چهارهزار نفر آن اسرائیلی بوده اند که آن روز یک نفر هم در محل کار حاضر نشده! هرانسان بی عقلی می فهمد که کار خود آنان است.
    بیشتر کارشناسان آمریکائی اعلام کرده اند که کار خود تشکیلات دولت آمریکا بوده. خلاصه روایت بالا میفرماید انشاءالله روزی مقرّر شده که کسی بیاید و نزدیک است. ( که قضیه ربع مسکون که خدمتتان عرض شد) اصل قضایا را باز کند و به آنهایی که بمحض اتّفاق پای مسلمانان را پیش کشیدند و به همه اعلام کردند که مسلمانان بوده اند، بفهماند که قضایای دیگریست.
    ________________________________________
    در زبور میخوانیم … زیرا او برای داوری جهان می آید و قضایای ربع مسکون را به انصاف و اقوام مردم را به امانت خود داوری خواهد کرد.

    امام صادق (ع) : مردم زجر میشوند به آتشی که در آسمان ظاهر می شود.

    امام باقر (ع): پیش از قیام قائم عج مردم در اثر گناهانشان بوسیله آتشی که در آسمان برای آنان آشکار میشود در عذاب بوده و رنج می برند. نشانه سرخی که آسمان را می پوشاند فرو رفتن زمین در بغداد و بصره و خونهایی که در آنجا ریخته میشود. و خانه هایی که خراب میشود و هلاکتی که دربین اهالی آن سامان بوجود می آید و وجود چنان اضطرابی که اهل عراق را فرا می گیرد. بگونه ای که صلب آرامش از آنها میکند.

    توضیح: امام باقر(ع) قضایای یازده سپتامبر که آتش در آسمان زبانه می کشید را باعث عذاب و رنج و کشتن و خراب شدن و هلاکت می داند تا قیام قائم ، مخصوصاً در عراق که هم اکنون از همان زمان به بعد هر روز انفجار، ترور، کشته شدن و مصیبت و غم در عراق حاکم است.
    + نوشته شده در 90/06/19ساعت توسط ر – خ | 12 نظر

  216. الته که قصدتوهین به یکدیگررا نداریم همانطور که گفتم این یک فضای دوستانه است وهیچکس خدای نکرده قصد توهین به دیگری را ندارد هرکسی یک نظر وعقیده ای دارد که به نمایش میگذارد بحث وگفتگو وحتی انتقاد از یکدیگر توهین محسوب نمی شود.امشب شب قدر است با قلبای پاکتون از ته دل برای ظهور آقامون دعاکنیم.
    یا مهدی ادرکنی

  217. در جواب دوست بي نام اگر عزيزمون مطالع هاي رو داشته باشند ميبيند كه نه ايران بلكه جهان در انتظار ضهور منجي به سر ميبرد حتي خود غرب در راس انها امريكا خودشان اذعان ارند كه يك منجي ظهور خواهند كرد چرا كه در سرداب مقدس و در مكه معظمه دوربين كار گذاشتند تا اگر كسي كه نامش مهدي است ظهور كند او را به خيالشان بكشند چرا كه اگر در فيلم هاي هاليودي را نگاه كنيد معمولا از يه دوره اي بعه بعد مسئله ظهور و نجات بشر در فيلم هايشان مشهود و معلوم است كه خب خودشان را بعنوان منجي معرفي ميكنند چون رسانه و تبليغات در دستان ان ها است
    در ثاني دوستان با توجه به ايات و روايات نظر دادند
    و اينكه اصلا خود امامان معصوم اين را گفته اند و بشارت دادند
    در مود سفياني هم بايد بگم اسمش سفياني نيست بلكه از نوادگان ابوسسفيان ملعون و از درخت ملعون انها ( شجره نامه ) بوده است و اين شخص پشتش به ابوسفيان ميرسد
    و در مورد شماره 4 كه نوشتيد ما كه ننشسته ايم كه كسي بيايد كار ما را اصلاح كند ما كه انجمن حجتيه نيستيم كه بنشينيم و فقط و فقط براي ظهورش دعا كنيم ما هم زمينه سازي ميكنيم و اصطلاحا خانه رو براي ورود يه مهمان عزيز و گرامي اب و جارو ميكنيم ما داريم زمينه سازي ميكنيم براي ظهور مولامان و اين رو كه نوشتيد نميدونم كي هستيد و ايا اين مطلب رو به قصد و غرض نوشتيه ايد يا اينكه ان شا الله از رو ي جهل و نداشتن علم به اين مسئله باشد
    در تفكرات شما دقيقا خلاف و اگر اندكي مطالعه داتشته باشيد كه ميبينيد در تمام اديان از ظهور منجي خبر دادنده اند چرا كه خدا در قران وعده داده است
    بقيه الله خير لكم ان كنتم مومنين
    و در جايي ديگر ميفرمايد ( قران )
    لا ينال عهدي للظالمين
    من عهد و به پيمانم به ظلم ها ميرسد و اين بايد زمين از از جور و ستم ژاك شود چرا كه تمام امامان و پيامبران مامور به ظاهر بودن ولي اقا مامور به باطن هست و وظيفه ايشون جاري كردن دين خدا است و دين خدا هم مختص به ايران و خاورميانه نيست بلكه متعلق به كل دنيا است و مردم بعد از ظهور ،ر جعت در پيش دارند رجعت طلحا و امامان ،
    پس ظهور و وجود شخصي مثل حضرت صاحب الامر نه تنعها در روايات بلكه وعده خدا و حقا محقق خواهد شد
    دوستاني كه بخوان با من در ارتباط باشند ز طريق ايميل ذيل با من مكاتبه نمايند
    [email protected]

  218. سلام
    اشغالگری ها و بهم ریزی های داعش در عراق مربوط به دوران نزدیک به ظهور است و بعد از عراق به سراغ عربستان و ایران میروند
    دوستان آماده باشید
    الهم عجل لولیک الفرج در قنوت نماز فراموش نشود چون خود آقا فرموده اند که در قنوت نماز برای فرجش دعا کنیم
    تحولyات خاورمیانه ارتباط تنگاتنگی با ظهور دارد
    عزیزان نظرتون را در مورد این کامنت بفرسید به ایمیلم
    [email protected]

  219. واقعا دقت کردین وقتی میری سوم دبستان معلم مگه ۲*۲=۴ ولی اگه اقا نیاد هیچ وقت دو دوتا نمیشه چهار تا و نگم بهتره
    التماس دعا مومنین

  220. با سلام به پیشگاه مولایم امام عصر (عج)
    با سلام به 14 معصوم عزیز تر از جانم
    با سلام خدمت دوستان هموطن
    دوباره منم «بی نام»
    بعضی از دوستان طوری جواب ما رو دادن انگار که ما ظهور امام عصر(عج) قبول نداریم !!!!!!!!! شما از نوشته های ما اینو برداشت کردید بابا ایول!!!!!!!!!!!!! ما داریم می گیم خودتونو درگیر داستان های بی سر و ته نکنید به حقیقت ماجرا پی ببرید !!!!!!!!!!!!!!! از خودتون پرسیدید که اگر این داستانها اتفاق نیفته و امام ظهور کنه و شما اگر بخواهید امام رو از روی این داستانها بشناسید اونوقت شما کدام طرفی هستید!!!!!!!!!!!!! عقل عقلانیت حقیقت به جای واقعیت !!!!!!!!!۱ دوستان غرق در واقعیت نشید و به حقیقت برسید !!!!!!!!!! برخی از دوستان ما در این پست انقدر داستان های طولانی نوشتن که ادم اصلا سر در گم می شه و غرق در داستان می شه!!!!!!!!!!!!!

  221. با سلام
    بی نام هستم
    از دوستانی که داستانهای طولانی می نویست خواهش می کنم داستانهای غیر عقلانی و تاید نشده به امام عزیزتر از جانم امام عصر (عج) نسبت ندن(نقل قول از یکی از دوستان«……….به ۱۱ سپتامبر نگاه کن…..» این حرفهارو خواهشن به امام بزرگوار نسبت ندهید!!!!!!!!!!!!

  222. با سلام
    بی نام هستم
    در پاسخ دوستی به نام “منتظر مهدی”
    ۱- من ظهور امام عصر خودم را نقض نمی کنم می گم برای ظهور ما نباید داستان بافی کنیم !!!!
    2- شما چرا داستان بافی کنید بعد بیاید با یکسری داستانهای بی سرو ته دیگه اونها رو توجیه کنید!!!!!
    ۳- دوست عزیز من نمی خوام یک کشور و درست کنم اگر هر کس خودش رو اضلاح کنه کافیه و لازم نیست شخصی ، شخص دیگری رو درست و اصلاح کنه
    4- باز تاکید این حقیر سرتا پا تقصیر و کسی که از عماق وجودش منتظر ظهوره خودتون و غرق در داستان نکنید به حرفهایی که برخی که اسمشون رو با پسوندهای بسیار سنگین می برند و این طرف و اون طرف صحبت می کنند زیاد توجه نکنید اونها خودشون در گمراهی و ضلالت هستن و با کمی نگاه و تفکر و تعقل در رفتار و گفتار و عملشون پوچی و ظاهری بودشون عیان می شود !!!!!!!!!!! خوتونو برای شناخت واقع گرایانه و حقیقی و عملی امام زمان(عج) آماده کنید نه قهرمان داستانهای بی سرو ته!!!!!!!!
    خودتون قضاوت کنید با عقل و تعقل

  223. با سلام
    جواب دوستی به نام “نرگس”
    بله دوست عزیز در داستانهای که می فرمائید ظهور حضرت عیسی(ص) و حضرت خضر(ص) و غیره اومده ولی تمام داستانهای شما حول حوش خاور میانس هیچ جنگی در سایر نقاط وجود نداره !!!!!!!!!!! مثلا سرنوشت کشور اتریش یک کشوره کاملاصلح طلبه و مرفحیه چه خواهد شد ؟ آها داستانهای شما جوابو نمی ده درسته !!!!!!!!!!!! اینکه در مکه دوربین کار گذاشتن خدایش خودتون قضاوت کنید آیا این دلیل خوبی برای ظهوره من نمی دونم خودتون قضاوت کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!

  224. ببخشیدخواهر یابرادر بی نام من این نقل قول ها را از خودم ننوشتم از همین سایت گرفتم پس اگر دروغ هست باید تمام مطالب این سایت دروغ باشد.درضمن امام زمان برای همه عزیز است نه تنها شما

  225. درزمان ظهوریاقبل ازظهوربیشترین ومهم ترین اتفاقات در خاورمیانه اتفاق می افته.درکشورهای اتریش وبلژیک وغیره خواهان ظهورزیامی شه که داره اتفاق می افته.این داستان هاهم نمی تونه بی پایه واساس باشه.آقایانی مثل شیخ مفیدوآیت الله بهجت وخیلی های دیگه تودینشون گمراهنداین حرف نزن.همه ی اون داستان هایی که می گی اتفاق افتاده ونمی تونه داستان باشه.احادیث معصومین که درحال رخ دادن نمی تونه داستان باشه.

  226. با سلام دوباره
    بی نام هستم
    ما نگفتیم اون داستانهایی که دوستان تعریف می کنند ” دروغه” !!!!!!! من اینو نگفتم !!!!! باز دوستان از نوشته های ما برداشت نادرست کردن ، تمام حرف من اینه که درگیر ظواهر نشید و به عمق معنا پی ببرید هر چقدر شما توجهتونو ببرید به سمت اون داستانها شما از امام عصر (عج) که برای همه ما عزیزه دورتر می شید چون باید خواه یا نا خواه اون داستانها رو برای خودتون تفسیر کنید و نمود عینی در واقعیت براش پیدا کنید!!!!!!! اومدیمو اون داستانها به شکلی دیگر اتفاق افتاد ، اونوقت شما که در داستانهای بی سر و ته غرق شدید چطور می خواهید تشخیص بدید که امام ظهور کرده (کما اینکه در طول تاریخ مدعیان دروغی بسیاری ظهور کردن و …) !!

  227. با سلام
    بی نام هستم
    البته محدثه جان من اصلا و اصلا اون داستانهایی که درباره ۱۱ سپتامبر به امام عزیز نسبت داده شده را قبول ندارم و از تمام دوستان تقاضای عاجزانه دارم که این قسم داستانها را درباره امام عزیزمان قبول کنند ، باور نکنند، ایمان و اعتقادشونو بر پایه این داستانهای بی پایه اساس بنا نکنند ، حتی این داستانها رو تعریف و یا انتشار ندن چون واقعا بی پایه و اساسه!

  228. با سلام
    بی نام هستم
    البته محدثه جان من اصلا و اصلا اون داستانهایی که درباره ۱۱ سپتامبر به امام عزیز نسبت داده شده را قبول ندارم و از تمام دوستان تقاضای عاجزانه دارم که این قسم داستانها را درباره امام عزیزمان قبول””””””” نکنند”””””””، باور نکنند، ایمان و اعتقادشونو بر پایه این داستانهای بی پایه اساس بنا نکنند ، حتی این داستانها رو تعریف و یا انتشار ندن چون واقعا بی پایه و اساسه!

  229. انتظار انتظار ,انتظار امان زمان هستیم!!! تا بگو ییم مرگ بر اعراب, مرگ بر اسلام

  230. من به امامان اعتقاد قلبی دارم تنها من نه همه مسلمانان احادیث نمی تونه دروغ باشه الان زمان پیغمبر نیست که کسی جرات کنه احادیث رو تحریف کنه.منم دوس ندارم غرق داستانهای واهی بشم اما به حدیث که دیگه نمیشه شک کرد والا من نمیدونم یکی که میتونه منو توجیه کنه بگه همش دروغه.

  231. با سلام.می خواهم یک چیز جالب رو بنویسم.کاش آنهایی که کامنت مرا دیده اند همه اش را بخوانند.من خوزستان زندگی میکنم.من قبل از سال82-83 یک کتابی به دستم رسید.اسمش در گلستان دعا با باغبان بود.علائم ظهور حضرت مهدی رو توش نوشته بود.یکی از اون علائم وزیدن باد سرخ از بغداد به ایران بود.خب اون موقع ما تجربه این ریزگردها رو نداشتیم.همش با خودم میگفتم که باد سرخ دیگه چیه؟؟؟؟؟ولی سال بعدش گردوخاک های شدید از سمت عراق به خوزستان میمود.واقعا ایمان اوردم که نوشته های اون کتاب بیهوده نبوده.امیدوارم زنده باشم و ظهور امامون رو ببنم و یاری اش کنم.

  232. بی نام اون نامه ی امام زمان(عج)به شیخ مفیدمنبع محکمی داره.اتفاقاتی که تواون نامه بهش اشاره شداتفاق افتاد.چیش درست نیست که بهش اعتقادنداری؟

  233. واسم دعاکنید اتفاقی واسم افتاده که حتی تو ذهنم نمی گنجید من روزی گرفتارش بشم ولی شدم خیلی به دعاتون احتیاج دارم. التماس دعا

  234. سلام. امام مهربانمون الان غصه دار شیعیان است بیایید با رفتن به سمت کارهای نیک ودوری از بدی ها وگناهان دل او رو شاد کنیم

  235. سلام به دوستان عزیز
    سلام به بی نام
    منتظر مهدی هستم
    در جواب به دوست عزیز^^بی نام^^
    من مطلبی نوشتم که از صمیم قلب دوست دارم اتفاق بیفتد و تماما اعتقاد به ظهور آقا دارم چه خوب است انسان پای حرفی که میزند بایستد من پای اعتقادات و حرفهای خودم هستم و اگر هزار بار هم از من سوال کنند من همان حرف ها را میزنم شما در سخن خود نوشته بود4 – چرا ما منتظر شخصی هستیم که اون بیاد دنیا رو درست کنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا خودمون سعی نمی کنیم دنیایی بهتر بسازیم؟؟؟؟؟؟؟؟ – تنها چیزی که برای ساخت دنیا به دست خودمون بود که نوشتین ولی در پاسختون به من نوشتین هرکسی خودشو اصلاح کنه و این درسته ولی جایی از سخن شما نبود
    ثانیا-زمانیکه امامان عزیز ما سخنی میگفتند برای اعراب بوده چون ناحیه اسلام همان قدر بوده ولی چرا اگر در آن زمان اسلام تمام اروپا را در بر میگرفت مسلما نشانه ای هم برای آنجا بود لی برای اعراب اگر از اتریش چیزی میگفتند اعراب نمیدانستند خوردنی است؟مکان است؟یا هر چیز دیگر
    سخن آخر اینکه-ما داستان بافی نکردیم که بعدش با داستان بافی های دیگر بخواهیم پوشش دهیم بلکه شما داستان بافی کردید که در اول(همین متن)یک نمونه اش را به شما گفتم و مهم تر از همه اینکه اگر هم اینها داستان سرایی باشد باز هم خوب است به خاطر اینها هم که شده خودمان را کمی بتوانیم اصلاح کنیم به امید ظهور هرچه سریع تر آقا

  236. با سلام
    بی نام هستم
    جوابیه به تمام دوستانی که مثل ” منتظر مهدی” فکر می کنند.
    ۱- من در همین پست بارها و صدها بار گفتم که ما از شیعیان حضرت علی (ص) هستیم و شعیه علی بودن مقدماتی داره و به همین سادگی نیست! در لفظ نیست! در بی عقلی! بی تدبیری! در جاهلیت! در عوام فریبی! در بی سوادی ! ووووووووو نیست. و یکی از ملزوماتش هم که اعتقاد به ظهور امام زمان(عج) هستش که ما این اعتقادات رو داریم
    ۲- دوستان یک چیزی بهتون بگم ، ازما باور نکنید، نخواستیم حرف ما کشک ما بی ایمان ما منحرف هر چه که شما در ذهن در باره بی نام دارید. « خیلی از اون احادیثی که نسبت می دن به امام معصوم سند و مدرک تاریخی درست نداره نداره نداره نداره ، باور نمی کنید منبع واقعی (کتاب) اون احادیثی که شما انقدر روش تاکید دارید رو پیداکنید و بعد اون حدیث خاص رو از منبع اصلی که کتابی مطمئنا عربی هستش پیدا کنید بعد ببنید واقعا اون حدیث اونجا هست و با چه کیفیتی هست، دوستان عزیز ما یک سایت و یا یک وبلاک را دراینترت منبع اعتقاد و ایمان خودشون در مسئله ایی به این مهمی کرده اند !!!! حاشا و کلا!!!! خیلی ها می تونن با درست کردن، با بد فهمی یک حدیث، با عدم رعایت امانت داری، غیرت الکی(مثلاشیعه دربرابر سنی) ، یا سود و منفعت شخصی و غیره حدیث بسازن و یا یک حدیث درست رو تغییر بدن !! کما اینکه ما در سطح جامعه می بینیم مثلا درباره اینکه کی سفیانی کی سید حسنی کی سید خراسانی و غیره می بینیم که از خودشون هزاران دلیل و سند و مدرک ارائه می کنند ….
    ۳- تازه تا اونجایی که این بنده سرتا پا تقصیر ( و به عقیده دوستان، بی ایمان و منحرف و …) می دونم تنها یک کتاب در جهان هستی وجود داره که از دستکاری مصون هستش (قرآن مجید کلام خدای عز و جل که به قلب و جان پیامبر عظیم الشان اسلام وحی شده است) بقیه کتابها که کتاب احادیث هم جزئی از اون کتابهایی هستند که می تونسته (توجه کنید ما می گیم می تونسته من ۱۰۰ درصد نمی گم..) تحریف و کم و زیاد شده باشه ……….
    ۴- باباجان تمام تاکید ما این هستش که خود را درگیر خرافات، داستانها ، اسامی مجعول الهویه و غیره نکنید و به مطلب اصلی برگشته و به مغز معنی و حقیقت برسید که اون هم عقیده درست شیعه علی(ع) و ۱۱ امام عظیم الشان بعد از ایشان هستش . من خیلی دوست دارم نهج البلاغه بخوانم، و حتی احادیثی از امامان بزرگوار ولی درباره ظهور خیلی داستان سازی شده و از صحت احادیث کسی اطلاع چندانی نداره !!!! یک سوال از دوستانی که این همه می گن « مگه می شه این احادیث الکی و دروغ باشه؟» می پرسم !!!!! آیا تا به حال شده است که یکی از مراجع بزرگ شیعیان در یک جلسه علنی (مثلا در تلویزیون ملی – البته نه اون آخوندهای کم سوادی که در شبکه های ماهواره آبروی شیعه را با جهل و نادانیشون از بین می برند مثلا قزوینی و غیره) شنیده باشید که کمیت و کیفیت ظهور را با آن کمیت و کیفیتی که شما با استناد به اون احادیث که معلوم نیست سندیتش کجاست ، مطرح کنند ؟؟؟؟( منظور ما از مراجع بزرگ اشخاصی چون علامه طباطبایی(ره) عزیز آیت اله مرعشی(ره) عزیز آیت اله بروجردی(ره) علامه جعفری ……در منابع کتابی آیت اله بهجت(ره) آیت اله سیستانی آیت اله صافی گلپایگانی آیت اله جوادی آملی آیت اله شبیری آیت اله صانعی در منابع تصویری که همان تلویزیون ملی مثلا شبکه یک…… می باشد نه آن ایت اله هایی که در بعضی شبکه های ماهواره ایی آبروی شیعه را می برند و زبان شیعه را در برابر وهابیون کوتاه می کنند با بی سوادی خودشان)……….

  237. با سلام
    بی نام هستم
    جوابیه به تمام دوستانی که مثل ” منتظر مهدی” فکر می کنند.
    بله باز تکرار می کنم خودشناسی و خود سازی یکی از مقدمات ظهور دوست عزیز ….. آیا شما می فرمائید دنیا “باید” (توجه کنید اعتقاد شما اینکه باید و باید و باید) از ظلم ستم و جور پر بشه تا امام زمان (عج) پر شده باشه اونوقت که امام زمان باز به اعتقاد (با توجه به همون داستانهایی که شما روی آنها تاکید دارین) بایستی همه مردم زمین رو نعضو باله باید بکشه که منطقی به نظر نمی رسه دوستان من الان مطمئنم شما الان برای این باز یه توجیه می خواهین بسازین و بنویسن ولی این قانون عقلی(پیامبر درونی موهبتی الهی از سوی خدای سبحان) چرا ما یک فرض غلطی بکنیم که بخواهیم با هزاران توجیه بی پایه و اساس تر از خودش اونهارو توجیه کنیم ….
    بله باز تاکید می کنم و پا فشاری خودسازی و خودشناسی از ملزومات ظهوره ….
    در رابطه با مسئله دومی که ما مطرح کردیم درباره نهضت امام (عج) دوستان عزیز این بنده حقیر سرتاپا تقصیر بدون کمک و بدون نیاز به اون داستانهای که برخی از دوستانمون اونهارو تعریف می کنند و برخی هم به اونها اعتقاد دارن با یقین و اعتقاد درونی و عقلی می گم که نهضت امام زمان(عج) جهان شمول خواهد بود و مختص یک منطقه خاص نخواهد بود —-یک دلیل عقلی خدایش الان در دنیا چیزی هست که فقط مال یک منطقه خاص باشه الان به بدنیا می گن دهکده جهانییک دلیل دیگر در غزه جنگی در می گیرد خوب جنگ فقط بین فلسطینی ها و اسرائیلی های غاصب هستش دیگه (چیزی که اول به ذهن می رسد) اما می بینیم که در سراتاسر دنیا راهپیمایی می شه حتی اون راهپیمایی ها با پلیس اون کشور خاص به خشونت کشیده می شه و حتی اگر ادامه دار باشه احتمالا به سقوط اون دولت خاص که فرسنگها از غزه و اسرائیل دوره …….. ولی شما دوستان با تکیه بر داستانهایی که معلوم نیست که آیا در اون رمانها نهضت امام عزیزم رو جهان شموله یا خاور میانه شموله …..
    بله بی نام هیچ یک از حرفایی که زده رو نقض، تکذیب نمی کنه چون ایمان و اعتقاد بی نام از عقل و قلب سرچشمه می گیره نه از داستانهای بی سرو ته و خرافات…….

  238. سلام به منتظرای مهدی بچه ها خیلی دعا کنین دیگه وقتشه مهدی بیاد دنیا خیلی کثیف شده.خیلی ….بچه ها دارن به زنای شیعه تو سوریه و عراق تجاوز میکنن ما بچه غیرتیا چه شیعه چه سنی باید از درد بمیریم…..یا علی ای تنها مرد دوران…یا علی ای غریب غریب نواز کمکمون کن …….اللهم عجل لولیک الفرج

  239. بی نام عزیز.در جوابت.اولا منظورمون از اینکه تا زمین از ستم پر نشه مهدی نمیاد اینه که مهدی برای ما انسانا میاد.خوب اگر از همون اول مردم قدر مهدی رو میدونستن که امامون نمیرفت چون مردم قدرشو ندونستن رفت.پس باید زمونه جوری شه که مردم از صمیم قلبشون مهدی رو بخوان و اینم فقط تابع اینه که حکومت جورو امتحان کنن که قدرشو بدونن و الانم تو این دنیا همه دارن سختی رو درک میکنن که مهدی رو میخوان وگرنه اگر ما سختی نمیچشیدیم اونقد بامرام نبودیم که بخوایمش دوما اون که حضرت مهدی میکشه منظورش این نیست که همه رو میکشه کسایی که منطقی باشن مهدی هم باهاشون منطقیه اما اگه کسی به هیچ طریقی نخواد درست بشه و بخواد فتنه کنه باید زنده بمونه؟به نظر خودت میشه یکی بخواد برات فتنه کنه تو فقط منطقی حرف بزنی؟معلومه گوش نمیده عزیز دل داداش و این که حکومت امام زمان جهانیه کاملا باهات موافقم قبول دارم و اینو بدون امامون امام مهربانیه.ختم کلام یا علی……

  240. داداش بی نام اگه قرار باشه هر کس خودشو درست کنه کی میاد داعشی ها و جبهه النصره و طالبان و امریکا رو درست کنه گیریم ما همه خودمونو درست کردیم اونا مارو ول میکنن؟نه معلومه نه داداش.پس باید برا اسایش مسلمونا باید به اونا تسلط پیدا کنیم نه حتما با جنگ.حالا به نظر خودت میشه هر کس طبق نظر خودش عمل کنه؟ویک کار گروهی اجتماعی رو انجام بده؟معلومه هرج و مرج میشه پس باید یک رهبرم داشته باشیم که همه کاراش درست باشه و بتونیم بهش اعتماد کنیم که اینو فقط خدا میدونه پس کسی رو که خدا انتخاب کرده قبول کنیم که اونم مهدی علیه السلام است

  241. با سلام
    بی نامم
    بله درباره امامت امام عزیزم باهاتون موافقم با این تفاوتها که من برای امام عزیزم (عج) رهبر اطلاق نمی کنم زیرا در رهبری جنبه وجود داره به نام دیکتاتوری اینو من از خودم نمی گم دوستان مراجعه کنن به نظریه پردازان علوم اجتماعی (دوستان مطمئن باشن که بی نام از کلماتی که مطرح می کنه مطمئنه و از چندین زاویه به موضوع مطرح شده نگاه می کنه آیا شما هم اینطور هستین؟) من امام زمان (عج) را همان امام صدا می زنم نه با ترجمه و یا کلمات دیگه چون تمام ترجمه ها و کلمات جایگزین نمی تونه عظمت نام بلند ایشان (مهدی : یعنی هدایت شده ، جل و جلا واقعا عظمت نام ایشان نباید محدوت بشه…) پس من امام زمان (عج) را ” امام” صدا می کنم.
    درباب اینکه می فرماین بایستی یک شخصیتی بیاد و ایشان هدایت و امامت مومنان را بر عهده بگیره هیچ حرفی توش نیست ولی ولی ولی اول این مومنان باید خود سازی و خودشناسی را انجام بدن و به مقام و لیاقتی برسن که بتونن از امام عزیز حمایت کنن یا نه ؟؟!! ما هم همینو می گیم دیگه اول باید خودسازی و خودشناسی انجام بشه بعد امام عزیز ظهور کنه و هیچ کجای این عقیده و منطق جهانی پر از ظلم و جور و خون و غیره که در داستانهایی که شما و برخی دوستان به اونها عقیده دارن اصلا وجود نداره؟؟؟ به نظر این منتظر حقیر هم لازم نیست که حتما جهان پر از ظلم و جور و خون و کثافت کاری بشه……
    باز تکرار می کنم مغز و جان کلام: « از خرافات، داستان پردازی ، توجیه داستانهایی که سندیت محکم ی ندارن تازه در صورت داشتن اسناد محکم می دونید باز می تونه مارو از امام و نهضت جهانی حضرت دور کنه( مثال در قرآن دوستان می دونند که خدا بهشت را چطور توصیف کرده جوی از عسل و شیر و تخت ها، حوریها و غیره خدایش خودتون بگید آیا ما برای این بهشت داریم تلاش می کنیم ؟!! این بهشت که در روی زمین هم قابل ساخته شدن هست!!!بهشت واقعی قرب خدای عزوجل هستش یا اینو هم ازما بی نام قبول ندارین!؟؟…..) ، تمام حرف ما اینکه به حقیقت نهضت جهانی امام عج توجه داشته به ملزومات که برای ظهور امام توجه کنن مثلا از ما چه انتطاری داره و ما به صورت عملی باید چگونه خودسازی و خودشناسی را انجام دهیم نه اینکه به امام عزیز داستانهایی نسبت دهیم که خدایش سخیفو سبکه ” نقل قول یکی از دوستان : ….به ۱۱ سپتامبر نگاه کن ….” نسبت این داستانها به امام عج کاملا نادرسته اینم بار هزارم ….. پناه ببرید به عقل و معرفت که راه درسته و امام و با عقل و از درون و قلب و با روح و جان امام را بشناسین وسلام……..اعوف………

  242. با سلام
    بی نام هستم
    دوست عزیز اگر کسی خودسازی نکرده باشه و خودش خودشو اصلاح نکنه اونوقت کی می خواد از جان عزیز امام عج در برابر همان گروه هایی که نامبردید( داعش وطالبان و آمریکا ..) بگزارید یه دوسه تا هم ما اضافه کنیم وهابیون ، صهیونیستها ، مظاهر سوره های ناس و فلق، و از همه مهمتر …ها(سه نقطه ها!!!!) دفاع کنه!!!؟؟؟؟؟؟؟

  243. سلام به دوستان
    سلام به بینام
    منتظر مهدی هستم
    جواب ها و پست های شما را خواندم
    ۱-ما آقایمان را امام زمان و یا حضرت مهدی و….صدا میکنیم . زیرا خودمان را در حدی نمیبینیم که بگوییم اسمی که امام حسن عسکری(ع) برای آقایمان انتخاب کرده اند اشتباه است.
    ۲-و آفرین به شما چون واقعا فن بیان خیلی خوبی دارید زیرا در جواب هایی که مینویسید اول ذهن انسان را به یک جایی میبرید و بعد یکدفعه جوابتان را میدهید شما راست میگویید
    ۳- قضیه ی ۲۰۱۲ که به حساب به گفته ی نیوتن و قبیله ی مایا دنیا تمام میشود که اینطور نشد و کار آمریکا بود برای سرگرم کردن مردم که اگر ما بگوییم حدیثها جعلی اند استغفرالله برای عده ای این سؤ تفاهم پیش می آید این هم کار آمریکا و آن دوازده نفر باشد برای سرگرم کردن مسلمانان
    ۴-و اما موضوع بعد شما که گیر دادی به خود سازی من خودم را میسازم شما خودت را میسازی و اصلا هزار نفر خودشان را بسازند بازهم هرچقدر هم تلاش کنی تمام شهر خود را که چه ارض کنم کشور خود را که اصلا نمیتوانی مجبور به خودسازی کنی با این همه تهاجم فرهنگی و وضع اوروپايیان و غربیان که کشور ها همه مایلند آن شکلی شوند نمیشود خود سازی کرد چون وقتی که جامعه خراب شد واقعا همان سیصد و سیزده نفر میتوانند خود را نگه دارند که تعداد یاران آقایمان هستند نه اینکه وقتی همه ی جامعه درست شد آقایمان ظهور کنند زیرا اصلا این اتفاق نمیافتد
    ۵-ونکته ی آخر اینکه ما از جان آقایمان نمیتوانیم محافظت کنیم زیرا یکی بسیار قدرتمند تر از ما از آقایمان محافظت میکند و ما فقط در راه ایشان جان خود را فدا میکنیم. با تشکر

  244. با سلام
    بی نام هستم
    ۱- صد البت که خدای قادر(احاطه به حقیقت هر چیز) و عزیز(شکست ناپذیر) حافظ جان امام عج هستش اما اینو شما که شیعه ۱۲ امامی هستین نفرمائین چه اذیتهایی که به ام ابیها نکردند! فرق حضرت علی (ع) (فزت و رب الکعبه) را در محراب عشق شکافتند ! جگر امام حسن ع عزیزم را از زهر کین و عداوت تکه تکه کردند! سر امام مظلومم ع (هل من ناصر ینصرکم: یاری گری هست که مرا یاری کند) را در سرزمین بالا بریدند و خانواده محترم ایشان را به اسارت بردند ! امام رضا ع ، امام خوبیها و هموطن ما ایرانیها(به آن مباهات می کنیم)مسموم کردند بغیر از امام عزیز غائبم که “حی” هستند کدام امام را سراغ دارید که آزار و اذیت و به شهادت نرسیده باشد !!!!! پس دوستان نفرمایند که خدا نگه دارنده امام عزیز هستش !!! خداوند اراده و خواست خود را از طریق اسباب خود به مرثه ظهور در می آورد به طور مثال از طریق مومنان آخر الزمان از امام عزیز محافظت می کنه !!! نه اینکه شما بفرمائید که خدا از امام محافظت می کنه ….
    ۲- شما لطف دارید !!! اندک فن بیان ما از منطق سرپشمه می گیره!!!! برای دوستان هم پیشنهاد می کنم!!!!
    ۳-دوستان عزیز تما م حرف این بی نام حقیر که به گرد پای ایمان و اعتقاد شما هم نمی رسه اینکه : «تو مو بینی و مو پیچش مو تو ابرو بینی و مو اشارت های ابرو » یا ای نگهت خواستگه آفتاب * بر من ظلمت زده یک شب بتــــاب
    پرده بر انداز ز چشــــم ترم * تا بتوانم به رخت بنــــــگرم ای نفست یار و مدد کار مـــا * کی و کجا وعده دیــــــدار ما …؟!
    ۴- من بیانات شما این نتیجه رو گرفتم که شما در وحله اول نا امید از جای گرفتن در آن ۳۱۳ یار امام عزیزم هستین که من از یک منتظر امام عزیزم بعید می دونم همه باید امید وار باشن و تلاش کنن(خود سازی و خود شناسی) !!! تازه من در هیچ یک از اون روایاتی که شما روی آنها تاکید دارید ندیدم که بگه یاران امام عزیزم عج فقط و فقط ۳۱۳ نفر هستش یعنی شما ناامید از قرار گرفتن در یاران امام عزیز عج هستین ؟؟ من حقیر سر تا تقصیر تنها یک راه برای قرار گرفتن در جرگه یاران امام عزیز عج سراق دارم آن هم ” خود سازی و خود شناسی” اگر شما راه دیگری سراق دارین به ما هم بفرمائید تا به آن طریقت عمل کنیم!!!! این حقیر اگر می گم کافی هر کس خودش رو اصلاح کنه کافیه از این باب که شاید این روش نتونه جامعه و دنیا را جای بهتری برای زندگی کنه ( من بهتون قول می دم هر کس خودش رو اصلاح کنه بر اساس حقیقت نه بر اساس واقعیت دنیا جای بهتری می شه !!! حال منظور چیه ، بدترین مثل ما اینکه می گن « گر نخواهی شوی رسوا همرنگ جماعت شو » این بزرگترین اشتباه بشریت هستش می دونید یعنی چی ، یعنی شخص می خواد خودش رو بر اساس عرف غلط جامعه درست کنه در حالی که الان می بینیم حزب باد بودن، دروغ گویی، بهتان، کلاه برداری و … را جزء زرنگی یک شخص حساب می کنن و حجب، حیا، وفا، ایمان، ادب و … رو می گن شخص عمّل ، روستایی ، شهرستانی…) ولی حداقل می تونه برای امام عزیزم عج سربازانی مومن با ایمان با تقوا منتظر واقعی را بوجود آورد.
    ۵- تک تک اتم های بدن این حقیر سر تا تقصیر فریاد العجل یا صاحب ازمان سر می دهند و این بی نام گناه کار لحظه لحظه عمرش را به امید دیدن روی ماه امام عزیزم می گذرانم( می دام تمام دوستان همینطور هستند) ….. ولی ولی ولی با استدلال منطقی می توان گفت که هنوز بشریت به آن اندازه از فهم و عقل نرسیده که بتواند حضور پر صلابت و عظمت امام عزیزمان رو تحمل کند (تازه اون با ایمان ها نه بی ایمانها و کافران..) پس متاسفانه ما ظهور ایشان را درک نخواهیم کرد و در حیات ما نخواهد بود تا آنجایی که می دانم تمام دوستان این پست همسالان این حقیر هستند و جوان هستند…. باید واقعا بگم متاسفانه (ای کاش من اشتباه کنم) این حقیر سرتاپا تقصیر چون منطق خالص هستم و مطالعات فراوانی در بسیاری از زمینه ها دارم هرگز در هیچ گفته ام اشتباه نکردم و یا حداقل بسیار کم اشتباه کرده ام (ای کاش این بار در گمراهی باشم و امام عزیزم در طول حیات ما ظهور کنه) what if ؟ واقعا چه می شد اگر…

  245. با سلام به تمام منتظران اقا یا صاحب الزمان(عج) جانم به فدایت، برای ما دعا کن که موقع ظهورت از دوستانت باشیم نه از دشمنانت. خداوندا ما را عاقبت به خیر کن و مسلمان بمیران.

  246. با سلام
    توی این کامنت ها یک کامنت خیلی به دلم نشست و اون این بود که دوست عزیزمون خواب دیده بود امام زمان (عج) فرموده اند برای ظهور من گریه خالصانه و مداوم یکی از شما کافیست تا خداوند ظهور مرا برساند . برای ظهور حضرتش صلوات

  247. سلام خسته نباشین
    من از این مطلب شما در وبلاگ خودم که متعلق به امام زمانه استفاده کردم البته با ذکر منبع .
    امیدوارم حلال کنید
    در صورتی که راضی نیستین لطفا سریعا در وبلاگم خبر بدین تا برش دارم ممنون
    اجرتون با حضرت مهدی علیه السلام
    اللهم عجل لولیک الفرج

  248. منتظریم بیاااااااااااااااا

  249. بیاااا ک تا نیایی نمیشود
    به نظر من خیلی زود میاد

  250. یا مسافر غریب صحرا قشنگترین یوسف زهرا بیا
    ای همه ی کارو کس ما، ی نیم نگات بس ما بیا

  251. با سلام و عرض ادب خدمت پیشگاه سید و مولایمان آقا صاحب الزمان(عج)
    عزیزانم ودوستان خوبم سلام
    از همه شما عزیزان تمنا دارم مقاله آقای سید عبدا.. حسینی با موضوع احتمال(ان شا.. که به واقعیت بپیوندد)نابودی رژیم غاصب و ملعون اسراییل در سال2022 میلادی رو مطالعه بفرمایید.
    الههم عجل لولیک الفرج
    همه شما را به خدا میسپارم.حق نگه دارتان باد.یا علی

  252. سایتتون تکه خدایی درپناه آقاصاحب الزمان باشید من که سایتی به زیبایی ساییتون ندیدم
    به امیدصبح ظهور
    اللهم عجل لولیک الفرج

  253. ظهور نزدیک است منتظران ظهور

  254. به امیدتعجیل در ظهور . التماس دعا

  255. سیدجعفرسیدزاده

    سلام و عرض ادب . کارو شغل مناسبی دارم و دستم به دهنم می رسد مهندس می باشم و 2 پسر دارم یکی دانشجو دیگری دبیرستان می خواند به لطف خدا در جامعه از حسن شهرت و مومن بودن شهره ام .بخدا هیچ چیزی برایم لذت بخش و جذاب نیست و بیشتر مردم دوست داشتند موقعیت مرا داشته باشند ولی من فقط یک آرزو دارم ظهور آقا را ببینم در رکابش باشم و در راه خدا جان دهم .از شغل ، زن ،پول ، اولاد ، و شهرت لذت نمی برم وفقط و فقط منتظر ظهور هستم ولا غیر .اللهم عجل لولیک الفرج

  256. باسلام
    نمیخواهم منکرنشانه ها شوم اما به نظرمن ظهورلیاقت اجتماع را میطلبد آینده مهم است اما مهمترازآن زمان حال است ازخود شروع میکنم چقدردرراه ساختن یک جامعه اسلامی قدم برداشته ام آیا خودسازی را که بنظرم اولین قدم باشد به خوبی انجام داده ام …..یابایدتمام کارها را بعهده آقا بگذاریم

  257. ؛کاش میتونستم برای اقام کاری کنم چون خیلی غریبه

  258. ۱۱۷۳سال است که رادمردی الهی منتظر به ثمر رسیدن ۳۱۳ سردار وتربیت یافتن یاورانی مخلص وکامل است
    دعانماییم که خانواده های ما مهد پرورش آن سرداران واین مهدی یاوران گردد .
    وبه زودی آن امام نور را از انتظار به در آورد..

  259. برای تعجیل در فرج حضرتش
    صلوات بفرست
    اللهم عجّل لولیّک الفرج

  260. اللهم عجل لولیک الفرج

  261. توی این چند روز ان شاء ا.. یکی دیگه از علائم ظهور محقق خواهد شد و ان مرگ پادشاه عربستان خواهد بود.
    یکی دیگه از علائم ظهور هم در سال گذشته محقق شده که ان هم حمله گروه داعش به عراق است که نهایتا باعث خواهد شد ایران به رهبری اقا به کمک عراق بره.
    من همیشه فکر میکردم اخه چطور ممکن خواهد بود در این دوره و زمامه با وجود سازمان ملل حمله ای از طرف سوریه به عراق و بعد هم از طرف ایران به عراق اتفاق بیافته که دو تا از نشانه های ظهور خواهد بود اما اصلا فکر نمی کرم که این حمله از طرف یک گروه تروریستی غیر از دولت سوریه باشه که همون گروه داعش هست و حمله ایران به عراق هم در واقع کمک به دولت رسمی عراق خواهد بود و از وقتی می بینم که همه این حوادث داره با مرگ پادشاه عربستان همزمان میشه واقعا لحظه به لحظه منتظر ظهور خواهم بود.

  262. بسیار عالیست که امام زمان(عج)به زودی خواهد امد

    اقاجان بیا ومارا ازدست دشمنان نجات بده

    اقای من زودتربیا

    مدعی گویدکه با یک گل نمی گرددبهار من گلی دارم که عالم راگلستان می کند

  263. با سلام.
    از زمان ایجاد این مطلب تا الان 6و نیم ساله که میگذره.تو این مدت خیلیا کامنت گذاشتن به امید ظهور امام.خدا رو شکر تو این 6سال خیلی از نشانه ها به وقوع پیوست.سوریه تقریبا الان دیگه با خاک یکسان شده.کشتار های فجیعی تو عراق اتفاق افتاده.یمن نا آرام شده.ملک عبدالله گور به گور شده رفته تو کما.این ایران خودمون،همون ایران آخرالزمانه که تو روایات اومده. داعش حمله کرده به قلب اروپا، هرج و مرج کل دنیا رو گرفته،ظلم و بی عدالتی فراگیر شده.آمریکاییا ریختن تو خیابون و اعتراض میکنن،تمام کشور های بزرگ دنیا اقتصادشون از هم پاشیده،علم اقتصاد سقوط کرده،زمین در ظلم و جور فرو رفته،جهان ما داره به سمتی میره که دیگه قابل برگشت نیست،مرگ و میر های عجیب و غریب شیوع پیدا کرده، خلاصه این کره زمین همون کره زمین قبل از ظهوره.و تنها راه نجاتش هم اینه که یه غربال عظیم از مردم جهان صورت بگیره.تا صلح و آرامش دوباره برگرده به زمین.آماده ظهور باشید، هر لحظه امکان داره امام زمان ظهور کنه.دیگه وقت جنگولک بازی و به فکر ماشین و خونه بودن و از این جور چیزا نیست.خودتونو آماده ظهور کنید. دعا کنید همه ما به چشم خودمون قیام امام مهدی رو ببینیم و از سربازانش باشیم. دعا کنید ببینیم روزی رو که امام مهدی به دیوار کعبه تکیه داده و فریاد انا بقیه الله سر میده. تصور کنید روزی رو که کوفه رو برای ورود پسر فاطمه گلباران میکنند. زیاد دعا کنید.گریه کنید.برای مظلومیت امام زمان که چقدر غریبن.1170 ساله که منتظره 313 مرده ولی هنوز پیدا نشده.یا مهدی،بیا که به خدا اگر اراده کنی دنیا رو به زیر پات می‌ریزیم.
    تو طبیب دل غم دیده ی مایی آقا/ما که مردیم پس تو کجایی بیا
    جهان منتظره توست یا اباالحسن…

  264. به خدا قلبم از شوق دیدنت میخواد تیکه تیکه بش

  265. يک نکته به اونهايي خواستم بگم که می گويند نبايد زمان ظهور را پيش بينی کرد:
    اين در مورد وقتی است که نشانه های ظهور محقق نشده باشند چرا که خود معصومين (ع) تاريخ ظهور بعد از برخی حوادث مثل خروج سفيانی يا مرگ پادشاه عربستان( به نام عبدا..) را مشخص کرده اند که مثلاً کمتر از يکسال از آن اتفاق ظهور رخ خواهد داد.

    يک نکته ديگه اينکه اگر قرار بود زمان ظهور را پيش بينی نکنيم چه دليلی برای اين همه احدايث در مور د شرايط و زمان ظهور وجود دارد.
    من فکر می کنم تنها دليل اين همه پيشگويي شرايط و زمان ظهورتوسط معصومين، بخصوص آنهايي که به اتفافات خاص اشاره دارند مثل مرگ پادشاه عربستان (و نه انهايي که بصورت کلی هستند مثل پرشدن فساد در جهان) ايجاد شوق و اماده گی در مردم است و اتفافاً همين عامل باعث محقق شدن يکی ديگه از شرايط ظهور خواهد شد که ان هم مطالبه و در خواست عموم مردم برای ظهوراست در واقع خود معصومين با اين پيشگوييها در مورد پيش زمينه های ظهور خواسته اند که زمينه ظهور توسط در خواست و انتظار عامه مردم محقق شود. شما فکر کنيد اگر اين پيش بيني ها نبود و مردم بر اساس آن نزديکی زمان ظهور را حس نمی کردند چه چيزی رخ می داد آيا اين همه شور و شوق و اتنشار آن در همه مردم که نهايتاً منجر به مطالبه عامه شود بوجود می آمد؟
    بنابراين بر خلاف برخی که معتقد هستند نبايد حوادث را با پيش بينی ها تطبيق داد ( از ترس اينکه مبادا درست نباشد که باعث نااميدی واحياناً شک شود) بايد بگويم معصومين فکر اين را هم کرده اند و به همين دليل فقط به يک يا دو نشانه اکتفا نکرده اند و تعداد زيادی از حوادث را اشاره کرده اند و به دليل اين همه نشانه ها اتقاقاً بايد حوادث را رصد و آنها را تطبيق داد البته بايد داستان حضرت موسی و قومش (تبديل ۳۰ روز به ۴۰ روز ) را هم ياد شد.

  266. وقتی به تاريخ نگاه می کنيم، می بينيم که همه زمانها و اتفاقات توسط خدا کاملاً مهندسی و برنامه ريزی شده بوده است و شايد بشود از اين اتفاقات رمز گشايي کرد
    ۱- ۱۰۰۰ سال= ۱ روز= شايد ۱۲ ساعت در قيامت ، مدتی است که بعد از غيبت ( غروب خورشيد) زمين در تاريکی فرو رفته است
    ۲- ۲۰۰ سال بعد از انفلاب صنعتی = زمان بين فجر تا طلوع خورشيد.
    اين انقلاب صنعتی بخصوص در حوزه حمل و نقل و در اوج آن انقلاب ناشی از اينترنت و موبايل و اطلاعات که خواسته يا ناخواسته باعث گسترش فساد در جهان شده است ، در عين حال زمينه آگاهی سريع و قابليت بهره از محضر امام را نيز فراهم کرده است

    يک نکته ديگه در پاسخ به يکی از نکات مطرح شده توسط بی نام:
    در عصر اطلاعات حقيقت و وافعيتها سريع به همه مردم جهان منتقل می شود و فطرت پاک عموم انسانها با ديدن حقيقت به راحتی آنرا می پذيرند و اين دليلی است که يکی از نشانه های آخر زمان توسط معصومين قابيت گقتگو و مشاهده انسانها با هم در نقاط مختلف حهان ذکر شده است و در واقع می شود اينطور موضوع را نگاه کرد که خدا ذخيره آخر خود را برای زمانی نگه داشته است که با رشد تکنولوژی در حوزه ارتباطات امکان بهره همه انسانها از امام در تمام نقاط جهان بصورت يکسان فراهم باشد طوری که ديگر مکان و زبان و همينطور زمان ( با محفوظ ماندن آموزه های امام در طول زمان بدون امکان تحريف ) اهميتی نداشته باشد.
    پس چه زمانی برای ظهور بهتر از امروز؟

  267. یه سوال پادشاه عربستان مرد تو کتاب نوشته ذی الحجه اما این تاریخ گذشته و پادشاه عربستان مرد؟

  268. خواهشا خرافات واوهام را وارد بحث نکنید مگه بهجت از کجا میدونه چی کی اتفاق بیفته ؟مگر غیراز خدا کسی از آینده خبرداره؟تازه این موضوعات باعث صلب تکلیف از ماها که نمیشه؟

  269. سلام به همگی.مهدی جان جانم به فدایت شود

  270. از کدام سایت متن نوحه ی ایام فاطمیه رو بگیرم

  271. عالی بود استفاده کردیم

  272. بسم رب الشهدا اقای ما مولای ما عمریست ک در کوی توایم اقا جان مولای ما دعا کن برای ما اقا خدایا فرج اقامون مولامون برسان

  273. دوست دار مهدی

    سلام بر منجی عالم .دورود خدا برتو خاندان اهل عترت ونبوت .انشا لله بتوانم یکی از دوستان شماباشم.

  274. دوست دار مهدی

    اللهم عجل لولیک الفرج

  275. سلام من علی شیر بندی هسنم دوست دارم بدونم کی صاحب زمان زحور کنه

  276. جان عالم به فدای مهدی من که بنده گنه کاری بیش نیستم چه کنم زمان ظهورش

  277. سلام مرسی….. Baghiiatollaah313

  278. اقا شرمنده ایم

    انشاالله به حق بی بی دو عالم اقامون ظهور کنه بنده گنه کاریم ولی باز هم دعا میکنم اللهم عجل ولیک الفرج از شما هم میخواهم وقتی در تنهایی شب اسمان بالای سرتان هست و ستاره ها قابل مشاهده دست هامون رو به سمت اسمان دعای فرج را زمزمه کنیم

  279. اقا شرمنده ایم

    امسال هم رفت و تموم شد و ما بچه شیعه هارو چشم انتظار گل رویت . اقا بحق مادرت ظهور کن

  280. اقا شرمنده ایم

    اقا بیا تا انتقام سیلی مادرت را بگیریم * ( یازهرا (س) )*

  281. با سلام خدمت بزرگواران نماینده امام زمان امده همان یمانی که در روایات جزوه نشانه های اصلی ظهور است احمدالحسن ع ودر حال حاظر اکثره علما وفقها قصده کشتن ایشان را دارن لطفا برای اطلایات بیشتر به سایت انصارالاه مراجعه فرمایید

  282. ممنون از مقاله خوبتوم عالی بود.

  283. خدايا تا ظهور حضرت مهدي عمر بهم بده و ايمانم را هزاران برابر كن تا روي ماه ايشان را ببينم و قدم بزنم در هوايي كه ايشان تفس ميكنند امين يا رب العاليمن

  284. جالب بود دوست داشتم

  285. ولي محمد سيد موسوي

    يا امام زمان اين گروه تكفيري چه بلايي دارن سر مسلمانان ميارن خودت به فرياد ما برس با ظهور خودت

  286. الهم عجل لولیک الفرج

    ان شا الله که از منتظران واقعی باشیم

  287. سلام بر همه برادران و خواهران امام زمانی . به وبلاگ ما نیز سر بزنید خوشحال میشم .
    درددلهای یک طلبه بختیاری باامام زمان(عج)
    ( سروده های فارسی و بختیاری در مورد امام زمان)

  288. سلام داداش خسته نباشی
    یه خواهش دارم تو روخدا این سرود رو برام پیدا کن:
    یه مقداریش اینه
    پای من از ره خسته شد بال و پرم بشکسته شد اکنون منم مهمان تو سوی تو رو آورده ام من مانده یا وامانده ام

  289. من دست خالی آمدم ، دست من و دامان تو
    سرتا به پا درد و غمم، درد من و درمان تو

    تو هر چه خوبی من بدم ، بیهوده بر هر در زدم
    آخر به این در آمدم ،باشم کنار خوان تو

    من از هر دررانده ام ، من رانده ی وامانده ام
    یا خوانده یا نا خوانده ام ،اکنون منم مهمان تو

    پای من از ره خسته شد، بال و پرم بشکسته شد
    هر در به رویم بسته شد، جز درگه احسان تو

    گفتم منم در می زنم ،گفتی به تو سر می زنم
    من هم مکرر می زنم ،کو عهد و کو پیمان تو؟

    سوی تو رو آورده ام، ای خم سبو آورده ام
    من آبرو آورده ام، کو لطف بی پایان تو؟

    حال من گوشه نشین، با گوشه ی چشمی ببین
    جز سایه ی پر مهرتان، جایی ندارم جان تو

    من خدمتی ننموده ام، دانم بسی آلوده ام
    اما به عمری بوده ام، چون خار در بستان تو

    حاج علی انسانی

  290. مرسی اگه بشه لینک دانلود بدی دعات میکنم.

  291. جانم فدای مهدی
    اللهم عجل لولیک الفرج

  292. عزیز تر از جانم بیا

  293. سلام. خیلی دلم گرفته و از غم و غصه بدجور پرم. از دنیا و ظلم و فساد مردمش انقد سیرم که حاضرم و دلم میخواد همین الان امام زمان ظهور کنن و برای یاریشون هزاربار کشته شم و باز زنده شم

  294. یکی از مردم

    بود ایا که در میکده را یگشایند؟گره از کار فرو بسته ما بگشایند/

  295. سلام ممنون از مطالب خوبتون میشه بگید که چطور ما میتونیم توی ظهور اقامون نقش داشته باشیم با تشکر

  296. ای مولای من
    مهدی
    ما منتظر تو هستیم
    بیا تا در ولایه تو هزار بار کشته شوم مولایم

  297. شما از کجا میدونید مه شما خدایید

  298. اقا جا ن تو را به جا ن ما در بی بی د و عا لم قسم می دهم از تما م اینها که نظر داد ه ا ند ومن گنهکا ر بد ون امتحا ن جز و سر با زا ن ثا بت قد مت با شیم

  299. من در یک سایتی دیدم که گفته اند ما بعد از تحقیق درنهایت از خود دفتر آیت … بهجت دیدیم که این حرف را آیت ا… بهجت نگفته که حتی پیران این زمانه ظهور را خواهند دید لطفا به آ هنا تذکر دهیدو. با دروغ یا شما و یا سایت آنها مردم را تربیت نکنند جوانان شاه که الان پیر شدهاند از جوانان بعد انقلاب خیلی بهترند.گکسته [،هف fnidn

  300. لطفا جواب را درسایتتان بگذارید

  301. سند موجود در سایت اسلام کویست نت

  302. یا امام زمان منتظر ظهورت هستیم

  303. ولي محمد سيد موسوي

    السلام علیک یا ابا صالح المهدی ادرکنی
    السلام علیک یا یا عزیز نرجس
    السلام علیک یا نور چشم فاطمه

  304. اللهًم عجًل لولًیک الفرج

  305. مولا کجایی؟

  306. الآن سالهاست میگن: بسیار نزدیک! هی دلمونو خوش میکنیم ولی هیچ خبری نمیشه! لطفا دیگه این جمله رو به کار نبرید… چون امید و انتظار بیش از حد باعث نا امیدی میشه!

  307. خدایش خسته ام از نیامدنت

    آقا بیا تا انقام سیلی مادرت را بگیریم

  308. به نظر بنده حقیر به دو دلیل شرایط در حال حاضر برای ظهور فراهم نیست:۱- مکانی که امام زمان (عج) در آن ظهور میکند کشور عربستان است که همکنون این کشور زیر سلطه آل سعود ملعون هست و این رژیم خبیس و خونخوار همکنون در اوج قدرت و اقتدار هستند و قدرتشون از قبل هم بیشتر شده این در حالی است که براساس روایات وارده از ذوات مقدس معصومین ظهور در زمانی اتفاق می افتد که در عربستان نزارع و جنگهای داخلی بر سر قدرت آغاز می گردد به گونه ای در هر شهر عربستان شاه زاده ای حکومت می کند که این سبب کاهش قدرت سیاسی دولت وقت کشور عربستان می گردد و این رژیم دیگر توانایی سرکوب شورشها و کشمکشهای داخلی را ندارد و این فرصت مناسبی را فراهم می کند تا امام زمان در بین این کشمکشها قیام کند و رژیم منفور آل سعود را سرنگون کند
    ۲- شیعیان آمادگی لازم برای ظهور را ندارند زیرا براساس روایات سپاه امام زمان متشکل می گردد از مردم چهار کشور عراق ، عربستان ، یمن و ایران که متأسفانه می بینم آنطور که باید و شاید شیعیان برای ظهور دعا نمی کنند و آنقدر که اعتقاد دارند رئیس جمهور اقای فلان می تواند مشکلات ماراحل کند به امام زمان ایمان ندارند

  309. اللهم عجل لولیک الفرج بحق فاطمه الزهرا(س)

  310. بسمه تعالی
    از رسول اکرم روایت شده : ” « قصم ظهری رجلان : جاهل متنسک و عالم متهتک‌» ” یا ” « قطع ظهری اثنان : جاهل متنسک ، و عالم متهتک » ” ( دو نفر پشت مرا و پشت دین مرا شکستند : نادان متعصب و زاهد ، و دیگر عالم‌ لا ابالی ) . امیدوارم که هیچ کدام از شما نادان متعصب نباشید:
    در روایات متعددی از ائمه(ع) نقل شده است: ما وقتی برای ظهور نمی‌گوییم و هر کس تعیین کند، دروغگو است. امام صادق (ع) می فرماید: کسی که برای مهدی ما وقت تعیین کند، خود را در علم خدا شریک پنداشته است و ادعا کرده است که بر اسرار خدا واقف است. بحارالانوار، ج ۵۳؛ الزام الناصب، ص ۳۰
    الآن سالهاست میگویند: ظهور بسیار نزدیک است. شاید این جمعه بیاید شاید. لطفا دیگه این جمله رو به کار نبرید هر جمعه میگن منتظر ظهور هستند در حالیکه جمعه ظهور طبق روایات باید نوروز باشد و روز عاشورا باشد (پس چه معنایی دارد در هر جمعه منتظر بود؟ )، بدلیل چرخش ماه های قمری نسبت به ماه های شمسی (اینکه ماه رمضان یه موقع تو پاییزه یه موقع می افته تو تابستون و بعد بهار و زمستون) ۳۶ سال طول می کشد تا محرم نزدیک فروردین بیفتد (البته ۳ سال محرم نزدیک فروردین می ماند یعنی پس از ۳۶ سال، یک دوره ۳ ساله محرم نزدیک فروردین است)، حالا نمیدونم هر چند سال عاشورا دقیقا میفته روی نوروز، تازه، باید نوروز جمعه باشد. خوب من نمی تونم محاسبه کنم هر چندین سال یک بار باید منتظر ظهور قایم آل محمد (ص) بود..

    جواب مرا
    [email protected]
    بدهید .

  311. آقا جون به من سر نزن رو سیاهم

  312. قربون امام بشم کی بیاد

  313. بیا تا جوانم بده رخ نشانم 🙁

  314. سید احمد رضا طباطبائی

    اگر سهم حق حکمت برابری که مستحق همه بندگان است در اسرع وقت موقع ظهور به من داده شود وجبران وقت کشی وعدم ثبت معنوی سریع بشود من از حضرت مهدی می خواهم که به شهر حکمتم که اگر خداوند جسم را خودش انتخاب کنه دقیقاٌ در موقعیت ثابت همان جا در جهان روحم را بدمند یا با همین جسم به آنجا بروم ( دستگاهی اختراع شود که مانند دستگاه پزشکی شناسائی جایگاه ثابت جغرافیائی کشور حکمت امکانپذیر باشددر غیر اینصورت احیای یک کره مستقل ومجزای برای شهر حکمتم که با هم باشیم وبه قولی رفع اضطراب کاذب آرامش بیهوده استفاده دیگران از سهم حق حکمتمان که نظام پیش بینی ابررایانه تفکر کمال مطلق الهی در نظر قبل از خلقت بندگان گرفته بودند گرفته شود.)

  315. الهم عجل لولیک الفرج
    الهی به فدای چشمان مهدی
    به دلم افتاد که زود زود میایی آقا جان

  316. با سلام
    تصویری دیدم که معانی آیات قرآن شباهت زیادی به حادثه غمناک منا دارد. نظر کارشناس محترم و تفسیر معانی مربوطه را میخواستم. ممنون

    جهت نمایش تصویر با اندازه اصلی ۹۶۰x1280 پیکسل کلیک کنید

    یا اللهُ یا رَحْمنُ یا رَحِیمُ یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ ثَبِّتْ قَلْبِی عَلَی دِینِکَ
    امام على علیه السلام :

    إن لَم تَکُن حَلیما فَتَحَلَّم فَإِنَّهُ قَلَّ مَن تَشَبَّهَ بِقَومٍ إِلاّ أَوشَکَ أَن یَکونَ مِنهُم؛
    اگر بردبار نیستى خود را بردبار جلوه ده، زیرا کمتر کسى است که خود را شبیه گروهى کند و بزودى یکى از آنان نشود.

  317. من نمیدونم چرا یکم میترسم امام زمان منو دوس نداشته باشه ولی من اقامو خیلی دوس دارم اگه اقام ظهور کنه دوس دارم نفر اولی باشم که جونمو براش میدم گگگگگگگگگگگگگگگگ

  318. سلام به همه بازدید کنندگان سایت مطمعا باشید که مطلب سایت کاملا واقعی و درست است و امام زمان نیز در همین سال ها است که ظهور کند امد وارم که من هم موقع ظهور باشم

  319. خدا یا خدایا تا نقلاب مهدی از نهضت خامنه ای مواظبت بفرما اللهم عجل لولیک الفرج

  320. .اگه کسی به شما آدرسی بدهد که قصد رفتن به آنجا رو دارید هر چه به آن محل که نشانه هایی را به شما داده شده درست باشه مطمئن تر میشوید که به آدرس مورد نظر نزدیکتر میشوید.در مورد نشانه های ظهور نیز همینطور میباشد که ائمه معصومین فرمودند نشانه های ظهوربرای شیعیان ما هر چه ازاین نشانه ها رو می بینند امیدوار میشوند که انشاالله به ظهور نزدیکتر میشوند انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا .

  321. سلام دوست عزیز ممنون از مطالب زیبایی که گزاشتی ماباید خودمان رو برای ظهور اماده کنیم

  322. خدا کمک میکنه وبه دست حضرت مهدی تمام ظلم و فساد از زمین بر کنده میشود و همه به ارامش میرسند

  323. با سلام:

    ان شا اله ظهور مولایمان حضرت مهدی(عج) نزدیک است و امیدوارم ما هم زنده باشیم و چشممان به جمال منور و نورانی ایشان منورگردد. ان شا اله

  324. سلام
    مطمئن هستم ظهور نزدیک هست هر روز هم به این اطمینان هم اضافه میشه ولی میترسم شاید باید چرا آخه همره سید خراسانی ۴۰ هزار نفر به کوفه میرن واسه بیعت اما ۴۰۰۰ نفر از اونا که حتی تا عراق هم رفته اند بازم سرباز میزنند و بیعت نمیکنن واقعا ترس داره در زمان ظهور همه پالایش میشن میترسم چون ترس هم داره خدا همه رو به راه راست هدایت کنه و همه رو پیرو راستین امام قرار بده در آخر هم دعا کنید امسال آخرین سال بدون امام باشه بعدش خود امام زمام امورشان رو به دست بگیرد.

  325. zohure aqa nazdike…enshalah liaghat dashte bashim…

  326. فردی هر روز۲۴ بار برای ظهور دعا میکرد گفتند چرا۲۴ بار؟ گفت برای انکه وقتی ازم پرسیدند برای ظهورم چه کردی سرم را بالا بگیرم و بگویم هر یک ساعت یکبار برای ظهورتان دعا کردم.
    خدایا!داغ رفتن به کربلا رو روی دل هیچکس نزار الهی امین.

  327. اقا زودتر بیا….خسته شدم

  328. چی بگم من از درونم تو همه چیرو میدونی
    همه حیرتم از اینه که چرا پیشم نمیمونی

  329. کی میاد…بخدا خیلی منتظرشم…خستم از بدیه ادما…ادما دیگه صفت ادمو ندارن…حتی صفت حیوونم ندارن چون تا به حیوون ازار نرسونی کاریت نداره اما ادما….هییییی چی بگم ….مهدی جان بیا…

  330. بگم منتظریم دروغ گفتم چون هم دروغ میگم هم نگاهم درست نکردم دعا میکنم بیاد امسال مثل منو از این وضع نجات بده بعید میدونم تو کشور ما هم موقع ظهور قبولش کنن چون خیلی سخته آدم دست از قدرت برداره

  331. سلام باید اطراف کنم که من اطلاعاتی درمورد ظهورآقا امام زمان بطور جامع نداشتم بخاطر همین در بچگی برخلاف ظهور ایشان دعا می کردم بعد اینکه کنجکاو شدم در مورد آقا پرسیدم از خانوادم و آنان اطلاعاتی بهم دادن و گفتن گناه و در موردش بهم توضیح دادند اما توضیحات جامع ای که به زبان ساده بیان شود بدست نیاوردم امیدوارم بتوانید مرا در آشنایی بیشتر آقامون کمک کنید.
    ممنون.

  332. من بصورت کاملا مستند، اعلام میکنم اون روایت ملک عبدا.. هیچ گونه سند محکمی نداره و مطابق روایات کسی نمی تونه برای ظهور زمان یا محدوده زمانی خاصی رو مشخص کنه.
    لذا در این مورد خواهش میکنم از اشاعه مطالب سست و نسبت دادن اون به بزرگان شدیدا خودداری کنید.

  333. انشاالله هممون ظهور اقا و نابودی شیطان راخواهیم دید

  334. میگن امام حسن عسگری فرزند نداشته راسته؟

  335. سلام دوستان عزیزمن خیلی دوست دارم از سربازان امام عزیزم باشم ای کاش امامم زود تر ظهور کنه.واسه ظهور زود تر اماممون یه صلوات بفرستیم.

  336. ظهور اتفاق افتاده است تا کی می خواهیم خواب باشیم . ظهور صغرا اتفاق افتاده این ظهور کبری است که بسیار نزدیک است. لطفا اتفاقات منطقه را با دقت زیر نظر بگیرید . الهم عجل لولیک الفرج

  337. ۸ سالهاز این مطلب که گذاشته شده میگذره
    ولی هنوز اقا نیومده

  338. بهترین وکم خرج ترین روش برای اداره کردن یک جمعیت این است که وعده اصلاح امور را منوط به فردی کنی که خواهد آمد وتا قبل از آمدن او نباید انتظار هیچ بهبودی را داشته باشید وآنها هم که سالها زمام امور را در دست دارند مقصر نیستند این تقدیر است که امور وقتی اصلاح شود که آن شخص بیاید واجر همه جمع بماند باز برای فردای قیامت والان کسی طلب دستمزد بخاطر زحمات وتلاشش نداشته باشد که اصلا وقت اینجور جنگولک بازی ها ورفاه طلبی ها نیست

  339. اللهم عجل لولیک الفرج

    یا مهدی ادرکنی(عج)

  340. مهدی جان بیا
    بیا تا من گمراه راه راهم را پیدا کنم بیا تا ظلم برود و خوبی جایش را پر کند بیا که فحشا و بد کاری برود و جایش را خوبی و درستکاری پر کند بیا تا خیلی چیز ها بروند و خیلی چیز ها بیایند
    مهدی جان بیا

  341. با سلام بر همه حق جویان عالم
    دوستان خدادوست با یقین میگویم او ظهور کرده در حال اداره کردن عالم است-نوروز سال ۹۰

  342. یک منتظر امام زمان

    سلام ممنون از مطلب تون واقعا مطلب خوب و مفیدی بود و من یه سوال داشتم سوالمم اینکه ایا عجیب شدن رفتار حیوانات ربطی به علائم ظهور دارد ؟ممنون میشم پاسخ بدهید

  343. ای جان عالم هستی ، با غم دوری شما چکار کنم ، از شبی که در خواب دیدمت ، عاشقت شدم ، کی میایی عزیز

  344. علیکم سلام

  345. آخر ای بیکار ها کی گفته کسی مرده زنده میشه شماهاهم هر سال خودتونو زخمی می کنید شماهم باور کردید ای مردم ساده اینا دارن ازتون سو استفاده کردن

  346. اللٰهمّ صل علی محمّد و آل مُحمد و عجّل فرجهم
    خدایا
    خدای مهربونم ، منو از این دو دلی نجات بده
    خدایا کمکم کن،
    لا اله الا الله

  347. با سلام
    حدیث داریم هرکه امام زمان خودش را نشناسد و بمیرد در جاهلیت مرده است من درباره امام زمان هیچ نمیدانم کجاست چکار میکند با کی ارتباط دارد زن و بچه دارد یا نه چند تا بچه دارد بچه هایش چکار میکنند به مدرسه میروند خود آقا بیمار میشود دکتر میرود چه میخورد کارهای اداری هم انجام میدهد قبض برق هم میدهد؟ شبها کجا میخوابد در چه مسجدی نماز میخواند همسرش هم عمر طولانی دارد یا عمرش مانند بقیه انسانها است اگر عمر طولانی دارد چرا دارد و اگر عمرش کوتاه است امام زمان دوباره چطور ازدواج میکند به خواستگاری میرود آیا محضر ازدواج میرود؟

  348. برام واقعاً جای تاسف داره که با ملتی جاهل و نادان زندگی میکنم.آخه چقدر میتونند انسان ها احمق باشند که منتظر یه آدمی از ۱۲۰۰ سال پیش باشند.لعنت به شما که با ترویج این جهل و خرافات دارند مملکت رو به چپاول می برند و شما ملت همیشه در صحنه منتظر منجی هستید .وای بر شما

  349. هیچ نشانه ای از جانب خدا نمی آید مگر اینکه مردم آنرا به بازی می گیرند.
    بهتر است سعی کنیم،فقط به مناجات با خدا بپردازیم زیرا با دعا آقا نزدیک نمی شود و هیچ چیز سنت اللهی را تغییر نمی دهد.

  350. قیطران از روستای حی

    لبیک یا مهدی

  351. ممنون از سایت خوبتون

  352. اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم ،یا صاحب الزمان ادرکنی

  353. امام زمان ظهور کرده وهمتون بااین چرندیات آقایون ول معتلید.
    چون ایشان درسشان را به یاران داده وهم اکنون در زمان غیبت هستند وبعضی ها با افکار وعقاید غلت آقایون راه به جایی نخواهند برد

  354. امام زمان ظهور کرده:
    درس ایشان با درسی که شما خوانده اید کمی تفاوت داره هدف ایشان به کمال رساندن انسان است او سعی دارد محور وجودی انسان رو مشخص کند او خود شفا دهنده است وهر آن چه را که خداوند در اختیارش قرار داده سعی دارد به شاگردانش آموزش دهد حتی شفی بودنش را
    بله او شفاعت را به شاگردانش می آموزد تا از طریق یارانش بتواند به یاری مردم درمانده برسد در مرحله بعدی ایشان شروع به آموزه های خود میکند تا انسان رو به مرحله ای برساند که بتواند درس خود را در سطح دکتری بشریت آموزش دهد ایشان وظیفه بسیار مهمی دارد زیرا آمده است تا ناگفتنیها را بگوید خبر از چراییها بدهد و پرده از رازهاو ناگفتنی ها بدهد
    او آموزگاریست بزرگ که راز جهان هستی را بیان میکند
    من اطلاعات بیشتری از ایشان دارم اگه کسی علافمند باشه بیشتر توضیح میدم

  355. علیرضا مرتضوی

    شنیده ام که پنجره ها غرق گل خواهد شد/حیاط خانه ی ما ستاره باران خواهد شد/درخت کهنه دل ما پراز شکوفه خواهد شد/جهان پیر سرشت دوباره برنا خواهد شد/گل و گیاه و حشم غرق نور خواهد شد/شنیده ام که شهر من از دود پاک خواهد شد/هرآنچه کینه و نفرت است ز دل برون خواهد شد/فرشته ها و عیسی مریم دست بر وضو خواهد شد/حیاط مرده ی قدس آب و جارو خواهد شد/صف نماز عاشقان مبارز دوباره بر پا خواهد شد/

    عید بزرگ بر همه جهانیان مبارکباد 
    شعر از محمد علی اردهالی

  356. دوستان دقت کنن کسایی که کامنت میزارن و میگن اینا چرنده یا امام زمان وجود نداره یا مخشون تعطیله یا از یگان ویژه اسراییلن که میان فقط کامنت میزارن. أصلا توجه نکنین بعضیام الکی از طرف خودشون فتوا میدن این نوشته ها همش درسته و ایت الله بهجت هم کاملا راستگو بودن لعنت بر جاهلان

  357. سلام دوستان برادران خواهران دینی و غیر دینی من یه سوال داشتم میخواستم بدونم امام زمان چرا نمیاد ایا بیت نیست توی جنگ جهانی اول کلی انسان مردند تو جنگ جهانی دوم هم همینطور تو جنگهای تا کنون پیش اومده خیلی گشته شدن چقدر فقر فهشا در کل جهان در کشورهای مسلمان که نگو بیشتر چقدر گرسنگی چقدر زندگی سخت چقدر دنیا بیرحم شده به همون خدا که میپرستید ببینید بشنوید تحقیق کنید که چه ادمایی بودن مسلمان تر از ما خوب تر از ما مردن به بدترین شکل به فجیح ترین شکل دسته دسته تجواز دسته دسته کشتار دسته دسته مرگ های که از کمبود تغذیه میدونی یعنی چی یعنی هفته ای یک وعده به خدا قصم تویه کل کره زمین طلبه این هستن که یکی بیاد که جنگ فقر فهشا ووووو ازبین ببره، صد چهار ده هزار پیامبر اومد دوازده تا امام اومد که همشون توی زمانش خودشون سعی به راهنمایی نسل خودشون داشتن پس چرا امام زمان ما نمیاد بعد این همه کشتار به خدا که میپرستید اگه خودتون ببینید جستوجو کنید در مورد کشتار جنگ فهشا نمیگم از قبل جنگ جهانی اول از جنگ جهانی دوم به اینور نگاه کنید تحقیق کنید چرا امام زمان نمیاد جلو داعش بگیره چرا وقتی سر های بیگناه میبرن نمیاد چرا خشمشو نشون نمیده چرا نیستش که ملت راهنمایی کنه ما مردم راه گم کرده به سوی راه حق راه خدا صوق بده به نظرم امام زمان باید زودتر میومد حالاشم دیر نشده بیاد طرفشیم یا هرکی دیگه بیاد که درست کنه نظم بده جهان به خدا همه منتظر امام زمان کجاییی میشه بگی…….. فقط دوست دارم ببینیو چقدر کشتار میشه توی کشور های مختلف بی گناه به جرم مسلمون بودن با خدا بودن به جرم بی پناه بودن بیا پناه همه ما شو بابا به خدا همه دوست دارن بیای اقا جان به خدا ناله های ملت های بی سر پناه گشنه بدبخت میشنوی بیا ببین که نا مسلمونا چطور راحت سر بچه یتیم می برن عین خیالشونم نیست بیا اقا جان مهدی جان بیا اینایی که گفتم اندازه یک هزارم اتفاقای توی دنیا نیست خودت بهتر میدونی چه خبر بیا پس خسته شدیم …… کجاییی ای گل زیبای فاطمه (ع) کجایی اقا مهدی (ع جان بیا فقط بیا …. انشالله خداوند بزرگ به هممون عمری بده که بتونیم ضحور اقامونو ببینیم انشالله برای ظهور اقا یه صلوات بفرس.
    ببخشید دیگه سواد نداشتم بهتر بنویسم .

  358. سگی در رکاب

    الان ساعت ۱۳ و چهل و پنج دقیقه ی جمعه نوزدهم خرداد نود و شش. درماه رمضان هستیم. گفته شده یکی از علائم ظهور بانگ آسمانی نام مهدی عج در شب بیست و سوم ماه رمضانه. یاخدا…واسه تو که کاری نداره! یعنی میشه بیست و سوم رمضون امسال( همین ده، یازده روز دیگه) این بانگ آسمانی رو بشنفیم؟ دلم میخاد انتقام سرهای بریده شده ی شیعیان در سوریه و عراق رو از سعودی زنازاده بگیریم

  359. مردگان قرن ظلمت مسیحا نفسی می خواهند/ تو بیا مهدی جان…
    اللهم عجل لولیک الفرج
    گرفتارم مددی مولا…گرهم بگشا.

  360. آقا دیگه بیا خسته شدیم
    خدایا گناهانی که باعث شده غیبت امام زمان به تاخیر بافته را به حق مظلوم کربلا ببخش???

  361. من از سال ۱۳۸۸تاالان دیدم من تازه تو ۸۸تولد ۴سالگیم بود دیدم همه دارن مینویسن آقا ظهور کن تاالان خدایا هرکی که گناه زیادی کرده را ببخش خدایا خواهش می کنم امام زمان ظهور کنه الهی عامین

  362. ای کاش همه مردم جهان از مهر و محبت ایشون با خبرمیشدن ( ای مهربان تر از مادرم ، فدای قدمهات ، پا روی چشمم بزار و بیا تا جهان گلستان شود )

  363. سلام با تشکر از زحمات شما اگه کانال تلگرامی دارید معرفی کنید

  364. گر نبودش با من میلی چرا ظرف مرا بشکست لیلی . هیچ وقت امام زمانت رو فراموش نکن حتی تو سختی چون اون همیشه واسه گناهامون داره اشک میریزه و از خدا می خواد ما رو ببخشه . تو خود عشق و امیدی با امید آمدنت دنیا قابل تحمل میشود امام من.

  365. اشکاتون جاری میشه بخاطره گناه ما .خاک عالم بسر
    ما به دله سیاهه ما

  366. ان شاالله امسال محرم شاهد ظهور آقا هستیم

  367. با تغییر سیاستهای دولت ظهور ایشون هم دور و نزدیک میشه! بهتر نیست بجای دست رو دست گذاشتنو منتظر یک منجی وعده داده شده از گوشهای چندهزار سال گذشته هرکدوممون یک منجی باشیم
    شیلاما هم با این برنامه ای که راه انداختید کلی کامنت جمع اوری کردید!تبریک

  368. لیلا .شما الان داعش رو چجوری سربراه کرد؟ راهکاری داری بده به داعش شاید سر عقل بیاد. لیکن این صحبتا همه از شورو علاقس وگرنه درکنار کارای روزمره سعی بر خوب بودن داریم خوب بودن یعنی به کسی بدی نکردن

  369. جالب اینجاست………خدای متعال میفرمایید..خدای متعال قومی و حکومتی را تغییر نمیدهد مگر این که به دست خودشان رقم بخورد…(این متن روی پارچه راهپیمانی اول انقلاب نوشتند…)…حتی خدای متعال میفرمایید.. کسی نمیداند مهدی کجاست و کی ظهور میکند هرکی پیش بینی کرد بدانید اون دروغ گویان هستند………بعد اون وقت عده ای باور میکنند..فکر میکنند.ظهور میکند در فلان تاریخ….؟؟؟؟؟بعضی ها میگن امام زمان از چاه جمکران میاد…..!!!اخه حضرت یوسف افتاده تو چاه…بعد از چندروز کاروان ها کنار چاه می ایستند..میخواهند اب بخورند از کنار چاه…یهو یوسف داد میزنه..کمک کنید..کمک میکند یوسف رو میاورند بیرون نجات میدهند….(((خوب الان امام زمان تو چاه جمکران هست …من سوال هم اینجاست امام زمان توی چاه نمیتونه حرف بزنه..چون اصلا امام زمان توی چاه نیست..اون وقت عده ای میرن نامه میدازن توی چاه….انتظار دارندجواب بده…..یکم کتاب قران بخونید تا حرف های ملا ه و اخوند ها رو گوش کنید…جواب توی قران هست….(حرف های مسولین همش دروغ هست فریب نخورید.. برای نمونه مثال میگم…..قران میگه سود حرام هست؟؟؟درحالی که بانک های اسلامی ایران دارند سود حرام میگیرند۱۵درصد یا۱۸درصد یا۲۲درصد!!!)خوب موفق باشی…. قران بخوانید…امیدا

  370. زهره از اهواز

    عبدالله مرد آل سعود همچنان باقی است آنان در قدرت بسر میبرند سوریه و عراق به دست داعش ساخته شده آمریکا و اسرائیل به خرابه ای تبدیل شده اند و حالا جنگ تفرقه بین قومیته هاست مردم هشیار باشید و بیدار که فریب این توطه رو نخورید نگذارید به این توطه ها مملکت را از هم بپاشند خدا آنروز رو نیاره که کشورم رو به چند پاره تبدیل کنند بار الها کشور و مردم ایران و مسلمانان رو از دسیسه های آنان محفوظ بدار . امام خواهد آمد و ما باید بیدار باشیم و مراقب دین و کشورمان باشیم از این دسیسه ها بسیار است هرز چندگاهی یه دسیسه بوجود می آوردند خدا آخر و عاقبت مارا به خیر وخوشی تبدیل کند و ما را از این دسیسه ها دور نگه دارد منتظر دسیسه های داخل ایران هم باشید که قبل از ظهور خواهد بود فتنه هایی که همه رو به خود مشغول کند و ما را از امام عزیزمان دور میکند فراموش نکنیم که این توطه ها در راهند

  371. سلام چند روز پیش سردار سلیمانی از بین رفتن خلافت داعش را به اقا اعلام کرد ، چند سال پیش عبدالله مرد و ملک سلمان نزدیک دو ساله که پادشاهه وووووووووووووراستی ترامپ دیوانه هم پرزیدنت امریکاس ، اینجام شیخ حسن (راستگو!!!!)سوار مرکبه
    جالبه خوندن این کامنت ها از اول تا اینجا مثه سیر در تاریخ معاصر ۱۰ سال اخیره
    هم وطن عزیزم اقا امام زمان هم از زمان ظهور اطلاعی ندارند و وای بر نادان هایی که اتفاقاتی که اطرافشون می افته و نمیتونن درکش کنن رو به آقا ربط میدن از سال ۸۷ تا الان که ۹۶ هستش اینجا کامنت داریم همشو خوندم کم مونده باخت استقلال در دربی امسال رو هم به ظهور ربط بدیم شروع این کامنت ها همراه با شروع جریان انحرافی احمدی نژاد بود که الان تکلیفش واسه همه روشن شده پس هم وطن عزیزم تلاش کنیم که ساده لوح نباشیم !! من اعتقاد دارم این بزرگترین کمک به ظهور اقا و بزرگترین کمک در راه سعادت مند شدن ما انسان هاست احادیث نشانه های ظهور رو رد نمیکنم اما دستمایه قرار دادن این احادیث رو برای چرند بافی رو اصلا نمیتونم بپذیرم ای هم وطن عزیزی که از این به بعد وقت میذاری و این کامنت ها رو می خونی مطمعن هستم که با من هم عقیده خواهی بود که این داستان سرایی های امده در بعضی از این کامنت ها رو میشه چاپ کرد و عنوان کتابش رو هم گذاشت “شرح نادانی ما”!!!!!! پس بیا از این به بعد سعی کنیم از خود شناسی به خدا شناسی برسیم و هیچ موضوع منافی با عقل و منطق رو با احساسات کورکورانه نپذیریم که اگر پذیرفتیم بدانیم که بازیچه دست دشمن یا دوستان نادان از دشمن بدتر شده ایم به قول مرحوم امام (ره) “خدایا همه ی ما رو آدم کن”
    منم عاشق مولام مهدی (عج) هستم و ارزومه آقام رو ببینم اما روشم از این به بعد اینه که بازیچه دست کسی نشم نه از طرف صهیونیست ها هستم نه حجتیه نه هیچ کوفت و زهر مار دیگه من آقا رو با قلبم احساس میکنم و با فکر و منطقم درک، و انشاالله با دستم همراهی کنم
    دوست دار شما یک بی نام دیگه از جمع بی نام های این خاک عزیز

  372. چگونه تفکر به بلای جان بشر تبدیل می شود
    چگونه تفکر به بلای جان بشر تبدیل می شود

    خداوند انسان را با عقل و تفکر آفرید، تا زمینه پرواز و اوجش را فراهم نموده و از زمین بلندش کند، و هزاره هاست که به برکت تفکر و تعقل انسانی، تمدن ها شکوفا شدند، و انسان به پیش رفت و به وضع کنونی اش دست یافت؛ اما تفکری که باید در خدمت انسان قرار گیرد، بارها به گردنبندی از آتش تبدیل شد و گردن ها زد و خون های بسیار جاری کرد و می کند و در سایه خودخواهی سردمداران تفکر، که خواستند آنرا به وسیله ایی برای سیطره خود و تفکرشان استفاده کنند، امروز به جایی رسیده ایم…
    http://www.mostafa111.ir

  373. به نظر من خدا و امام مهدی و شیطان و دجال وجود ندارد….اگر شیطان و امام مهدی و دجال وجود داشت باید اثاری مثل لباس و شمشیر یا کوزه یا وسایلشان ازشون باقی بماند…مثل اثار باستانی…مثلا تخت جمشید یا ساسانیان یا اشکانیان…همه ی اثار ها مونده.اثار های تاریخی ایران وجود دارد………این ثابت میشه تاریخ ایران وجود دارد………امام تاریخ اسلام از امام زمان یا شیطان یا مسیح یا دجال نه ازشون اثار خانه بجا مونده نه اثار وسیله!!! اگر بجا مونده بهم معرفی کنید……قصد اهانت ندارم ..دارم مثال میزنم…………مثلا میگن امام علی پیامبر بوده خوب چرا برای همی پیامبران روی قبرهاشون مسجد ساختید….. چرا نمیرید رو قبر ادم های معمولی مسجد بسازید…..؟؟؟کجای قران اشاره کرده رو قبر پیامبران مسجد بسازید؟؟؟؟؟ببینید مثلا تو ایران بیکاری و فساد رو رشد دادند که این کاره تحریم ها بود؟؟؟سوال اصلی فساد کار تحریم ها بود؟////؟////؟؟؟؟ امروز اخوندا تو مسجد بخاطر سجده کردنشان ۲/۵تا۳میلیون تومان میگیرند اما گارگر مسلمان یا غیر مسلمان باید پدرشو با حقوق کمتر از۱میلیون تومان درر بیارند……میدونین فرق یک کسیی که اخونده سجده میکنه با اون کسی که هم سجد میکنه و نمیکنه فرقش چیه؟؟/؟اخوند ها و عده ای که خودشونو مسلمان میدانند دارند بدبختی فحشا و بیکاری رو تو ایران افزایش بدند تا مردم دعا کنند ای خدا امام رو برای ما بفرستت…….؟؟ایا میدانستید در کشور مسیحی بی خدا(بت پرست عبادت مجسمه ی عیسی) به نام سنگاپور و هلند فقیر و بی خانمان و فحشا ندارنند…..ولی ما مسلمانان با خدا هم فحشا داریم هم بیکاری هم فساد؟؟؟خوب فرق ما مسلمانان با مسیحی ها چیه؟؟؟ایا میدانستید در کشور مسیحی به نام نروژ فرد بیکاردر جامعه حقوق بیکاری دریافت میکنه!!! اما تو ایران مسلمان فرد بیکار باید تن فروشی کند یا دزدی کند(تو ایران فرد بیکار حقوق بیکاری دریافت نمیکنه) میدانید مسلمانان بدبخترین و غم ترین کشور های جهان هستند(به دلایلی مانند بیکاری.دزدی.فساد.فحشا.. و غیره…..)…خدای متعال میگه ای انسان ما تو را از خاک افریدیم و به خاک برمیگردانیم(ایا میدانستید کسی که مسلمان باشد یا غیرمسلمان باید پول هزینه ی قبر خودش یک متر میشه رو پرداخت کنه!!!خدایی که بیاید به بنده ی خودش خاک قبر به مرده خودش بفروشه این خدا نیست) زمان قدیم خاک زندگی بود الان خاک فروشی شده؟؟/؟…….ایا نماز خواندن در مسجدی که جسد در ان دفن شده(مانند قبر پیامبران) با مسجدی که جسد دفن نشده//میدانید چه فرقی میکنند(وقتی شما در مسجدی که جسد بی جان قرار داره نماز میخوانید یعنی شما دارید یک جسد یا همون مرده رو میپرستید)( اما در مسجدی که جسد نداره نماز میخوانید یعنی شما دارید خدا را میپرستید) بهشت و جهنم هیچ ربطی به دین شما نداره بلکه به کردار نیک گفتار نیک بستگی داره؟؟؟ ایا میدانستید اخوندها خود را مسلمانان خدا میداند درحالی که اخوند ها در سیاست بیکاری ایران و دزدی و فحشا و فساد دست داشتند و هنوز هم دست دارندددددد!! چطور میشود اخوندها بتوانند شاه را فراری دهند و حکومت را عوض کنند اما نتوانند بیکاری و فساد و فحشا را کاهش دهند(بلکه زیاد هم شده اند فساد و بیکاری و دزدی و فحشا).. این نشان دهنده ی ای است اخوند ها در ان دخالت دارند……………..یک سرزمین زمانی اباد و زیبا و ارامش میشود که از انسانیت سخن کنند نه از دین های الهی……..(به نظر من خدا وجود نداره اگر وجود داشته باشه باید در زمین پادشاهی کنه وقتی خدایی که خودش را خالق جهان میداند باید در زمین پادشاهی کنه)(((( دوستان اگر احساس میکنید بهتون توهین کردم یا مسخره کردم عذرخواهی میکنم)

  374. خودمونیم این غیر مسلمان خیلی عقب افتاده است ، عزیزم شما فکر کنم در حد دبستان هم سواد ندارین خیلی احمقانه بود متنی که نوشتین البته من همش نخوندم یعنی مردم ۱۰۰ سال پیش هم اینطوری فکر نمی کردن

  375. ولی من فکر می کنم کامنت فرشاد از اون احمقانه تر بود…فکرشو کن محمد حسینی، سید خراسانی باشه :)))))

  376. خخخخ….بعضی ها میگن..خامنه ای سید خراسانی هست..بعضی ها میگن….احمدی نزاد سید خراسانی هست…بعضی ها میگن حزب الله سید خراسانی هست…بعضی ها میگن یمانی سید خراسانی هست….معلوم نیست کی به کیه..خخخخخخ منم سید خراسانیم…خخخخ

  377. خخخخخ..رها ۱۰۰سال پیش. مردم سواد نداشتند..چی میگی تو..خخخخخ

  378. رها یک سوال تو مسلمان هستی نماز میخونی؟؟

  379. یادش بخیر…حضرت محمد گفت…روزی میگردد مسلمانان برای امت و پیامبران قبر رو از مسجد میسازند…روزی میگردد..مسجد ها رو زینت و طلا میکنند….اسلام رو فراموش میکنند…در حالی که خود را مسلمان میدانند….

  380. عزیزم اونی که سواد نداره ….شمایید ..نه من….من بنده خط اخر گفتم که اگر احساس میکنید حرف بدی زدم یا توهین کردم یا از روی بی اطلاعاتی حرف زدم //عذرخواهی میکنم….نیازی نبود حرف زشت احمقانه و عقب افتاده رو بزنید..خواهر گلم…..یکم سوادتو بالاتر ببر….شاید سواد بالاتر به تو کمی ادب یاد بده….

  381. پ چرا همه ی علائم ظهور و هرچی در این بارس اولن ک فقط برای کشورای عربی و اون طرفاس و دومن انگار برا عهد نبرده بوقه؟
    خواهشن یکی پاسخ گو باشه

  382. غیر مسلمان یعنی چی خدا وجود نداره اینکه که اخوندا مفت مفت دارن می خورن چ ربطی به وجود نداشتن خدا داره ؟ بعدم عزیزمن شیطون اینقد عوضی هس ک رومخ مسلمونا بیشتر راه بره تا کار خطا بیشتر انجام بدن دوتا مث تورو از دین زده کنه . اونی ک به قول تو نماز پماز نمی خونه و فسادم توش کمتره ب خاطره اینه ک باسه شیطون همین کافیه ک ی مخلوق برا خالق سجده نکنه. همون کاری ک خودش کرد . البته ک شیطون فقط به خلق خدا سجده نکرد وااای به حاااااال اوونی ک به خود خالق سجده نکنه

  383. یه روز خوب میاد اینو میدونم
    اگه ۲۲ اردیبهشت برجام شکست بخوره
    دیگه امید دارم که شاه نعمت الله ولی پیش بینیش درسته و حضرت ظهور میکنه

  384. السلام وعلیک یا صاحب العصر و الزمان، بنظر بنده حقیر و سراپا تقصیر ظهور آقامون خیلی نزدیکه این اتفاقات ناتمام شام و عراق که گروهی به مراتب بزرگتر و فتنه بزرگتر از قبل در حال شروع هست درگیری های قدرت در عربستان بشدت در حال اوج گیری هست و همین خبر مرگ احتمالی ولیعهد محمد بن سلمان، و اتفاقات یمن که بسیار بهش اشاره شده و اتفاقات کشور خودمون دودستگی شدید مذهبی و ضد مذهبی که روز به روز هم در حال بیشتر شدن است و…و در این شرایط ما باید بیشتر و جدی تر از هر زمان دیگر به عنوان یک منتظر واقعی باشیم و خودمون رو از این هیاهوی دنیایی و زرق وبرقش دور کنیم که امروزه همه چیز مردم شده اکه ادعای شناخت حسین بن علی (ع) و مکتبش رو داریم باید خودمون رو آماده تر از قبل کنیم و برای اومدن و یاری فرزند بحقش تا اخرین نفس در این وادی بمانیم (یا مقلب القلوب ثبت قلوبنا الی دینک و سبیلک)آمین

  385. بنظرمن هم ظهورآغاامام زمان نزدیک است یکی ازنشانه های ظهوراین است که درزمان ظهورظلم به اوج خودمیرسد بعضی ازکشورهای فتنه گراستند که امروزدرسددنابودکردن اسلام اندوکوشش میکنندکه اسلام وامیدظهورآقاامام زمان راازدل هایمان بیرون کنند وامروزکارشان به حدرسیده که میخواهندباکشتارشیعه یان ومسلمانان مردم راناامیدکنند وهیچگاه برآن پیروزنخواهندشد انشاالله
    پس هیچگاه ناامیدنشوید

  386. یا مهدی⚘

  387. یادمه یه عالمی میگفت خدا هرکی رو بیشتر دوست داره بیشتر بهش سخت میگیره مثلا پیامبر اسلام قطعا بهترین فرد روی زمین در طول تاریخ بوده اند ولای خود پیامبر میفرمایند هیچکس تئی دنیا به اندازه من سختی نکشید در صورتی قطعا خداوند او را خیلی دوست داشت ولی بیشترین سختی ها رو روی دوش او گذاشت
    به نظر من این همه فشار و سخت در کشور های اسلامی نشانه محبت خدا به ماست و شاید یکی از نشانه های ظهور هم باشد

  388. من تعجب میکنم اسراییل و عربستان این همه گناه میکنن این همه ظلم در حق سوریه و عراق و فلسطین و ایرن تحریم میکنند….چرا خدا زلزله رو تو عربستان و اسراییل نمیاره که نابود بشن!!!در حالی که ایران به فسلسطین و سوریه و عراق و افریقا کمک میکنه…اون وقت زلزله تو ایران میاد مناطق اسیب دیده کرمانشاه و کرمان و خراسان و غیره؟؟؟؟خدا تو قران گفته ظالمین رو نابود میکنه در حالی که ما ظالمین نیستیم که زلزله نسیب ما میکنه ……زلزله باید نسیب عربستان و امریکا و اسراییل و انگلیس شود…فکر کنم خدا ما رو با ستم گران اشتباه گرفته..خخخخخخ

  389. به هر حال انشالله هر چه زودتر امام مهدی ظهور کنه… برای سلامتی ظهور امام مهدی صلوات

  390. انشاء الله امام زمان (عج) در کنار حضرت عیسی (ع) ظهور کنند ودنیا را نجات بدهند.

  391. با سام امروز ۳۰شهریور ۹۷ .به خدا شرایط و چیز هایی که ۱۰ سال پیش منتشر کردید عین واقیعیتهالان و امام زمتن روزی خواهد امد و عدالت و ازادی را می اورد.من در این شرایط سخت فقط از امام زمان مدد میگیرم.

  392. واقعا ادم تاسف میخوره که هنوز ادمهای جاهل به خرافات وچرندیات باور دارند ومنتظر امدن کسی هستند . البته این افراد اندک هستند وجاهل . شتردرخواب بیندپنبه دانه

  393. مسلمانان بدلیل پذیرش همین دروغها و روایات واحادیث جفنگ همیشه عقب مانده هستند و تو سری میخورند وهمه چیزو زود قبول میکنند مثلا ۱۲۵۰ساله دروغی بنام امام زمان را عده ای شیاد گفتند الان هم عد ه ای ناندان برای سلامتی وظهورش دعا میکنند . اصلا تولد و غیبت وظهور این ادم خیالی چه جنبه مثبتی داشته و چه کمکی به جهان کرده وچرا به داد شیعیانش نمیرسه مگه حجت خدا نیست پس چرا کاری ازش بر نمیاد .بخدا خوب از شما سواری میگیرند .فقط خداراشکر تعداد شما روزبه روز کمتر وکمتر میشه ومردم اگاهتراز همیشه.

  394. آقایان محترم قدیر و سراج! تمام دنیا حتی غیر مسلمونا معتقد به مصلح و منجی دنیا هستند که در آخرالزمان می آید، پیشنهاد می کنم قدری منصفانه درخصوص امام زمان(عج) و فرمایشات پیامبر(ص)و ائمه اطهار(س) در مورد ایشان، مطالعه مختصر بکنید. مطمئنم اون موقع شیفته امام زمان(عج) خواهید شد و از رستگاران خواهید بود. چون اهل بیت(ع) بلا شک، دریای کرم هستند .

  395. بنده رو سیاه خدا

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق ابا عبدالله الحسین.
    برادارن و خواهران گرامی لطفا هر روز دعای فرج و سلامتی امام زمانو بخونید
    تورو خدا

  396. یک نفر عاشق اگر بود زمین میدانست... عاشقی بی تو محال است تو باید باشی❤

    ای خدای مهربونم توی این غربال شیعه ها کمکمون کن که بتونیم طاقت بیاریم🤗😊😌
    برای سلامتی وظهور مهربون ترین مرد جهان صلوات💜💛💜
    💖اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم💖
    واقعا بشخصه اگه امام زمان عج نبود دیگه نمیدونستم چجوری نفس بکشم😁 کلا یادم میرفت نفس بکشم😅

  397. چرا چنین مطالبی رو نشر میدید
    فیلم مستندی از ایت الله بهجت موجوده که ازشون درمورد نزدیک بودن ظهور و همین موضوع که افراد سالخورده هم ظهور رو میبینن میپرسن و ایشون خیلی ناواضح و غیر مستقیم پاسخ میدن ، پس حتی اگر از نظر ایشون ظهور نزدیک بوده باشد هم هرگز چیزی نبوده که اینطور که شما نوشتید به صراحت و مستقیم عرض کرده باشن .
    ضمن اینکه سال هاست از زمان فوت ایت الله بهجت میگذره و توی همین مدت هم خیلی از افراد سالخورده از دنیا رفتن .
    نوشتن و انتشار چنین مطالبی میتونه اثرات سو داشته باشه با نشر چنین مطالبی درصورتی که تا چندین سال دیگه حضرت ظهور نکنن اونوقت مردم دیگه ظهور رو باور نمیکنن و اعتقاداتشون زیر سوال میره .

  398. آقا من بچه مومن و حزب اللهی نیستم ، ولی به این قضیه ظهور اعتقاد و ایمان دارم ، جایی که من زندگی میکنم همه فقطتو شناسنانه مسلمان هستن ولی هیچکدومشون اعتقاد ندارن ، ولی من از ته قلب و جونم به امام مهدی ایمان دارم ، انشالله میادش و ما رو به سربازی و نوکریش قبول میکنه که تو رکابش بجنگیم ، انشالله که زودتر بیادش .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.