فقط پنج نشانه ظهور باقی مانده است

اسماعیل شفیعی سروستانی آبان ماه 88 در همایش آخرالزمان که در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: در شرایطی که امروز همه مردم جهان به سر می‌برند، هیچ سئوالی جدی‌تر از این نیست که آیا آخرالزمانی که همه ملل در هر گروه و مذهبی از آن می گویند مصداقش امروز است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه گوش‌های زیادی در جهان برای شنیدن در خصوص این موضوع آماده است ولی ما از آن زیاد سخن نمی‌گوییم برای نمونه در دانشگاهی مانند دانشگاه بین‌المللی که به نام امام خمینی (ره) مزین است و در شهری مانند قزوین که شهری با سابقه فرهنگی است و در نقطه مرکزی ایران واقع شده است دو واحد درس اختیاری در خصوص آخرالزمان، فرجام‌شناسی وجود ندارد.

مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) اضافه کرد: این جای تأمل دارد که چرا موضوعی که در جهان امروز در رأس همه مباحث جدی است ذهن جوانترین گروه اجتماعی در این جامعه درگیر آن نیست و این مبحث بزرگ است و چگونه چشم‌ها از روی موضوعی به این مهمی و بزرگی چرخیده و متوجه آن نیست.

5 neshane

تدریس رشته آخرالزمان شناسی در 257 دانشگاه در آمریکا

وی افزود: 130 سال است که در دانشگاه‌های وابسته به کلیسای کاتولیک در رشته آخرالزمان‌شناسی فارغ‌التحصیل دارند و در ایالات متحده آمریکا بیش از 257 کالج و دانشگاه در این رشته وجود دارد و اگر این موضوع مهمی نیست چرا باید در سرزمینی که گاهی گمان می‌کنیم عاری از مذهب است، این تعداد دانشگاه و کالج در رابطه با این رشته وجود داشته باشد.

شفیعی سروستانی عنوان داشت: بسیاری از دانشگاه‌ها در ایران در رشته‌های هنری، سینمایی، کارگردانی و بازیگری مشغول به آموزش هستند.

وی اعلام کرد: بسیاری از برنامه‌های رسانه‌های این سرزمین توسط همین بازیگران که بسیاری مانند دلقک‌ها فقط بالا و پایین می‌پرند و به اسم تهیه‌کنندگی و کارگردانی و سناریست، حد و اندازه سناریو آنها از چارچنگولی بالا نمی‌رود، هزاران ساعت شب و روز را به بیهوده‌گویی در مباحث مبتذل و حیات مردم عام کوچه و بازار را به خود مشغول می‌کنند.


فیلمی در کشور ما با موضوع آخرالزمان ساخته نشده است

این محقق در زمینه مهدویت عنوان داشت: این در حالی است که در آن سوی دریای مدیترانه در دهه 90 بیش از 60 درصد پرفروش‌ترین فیلم‌های هالیوود در خصوص آخرالزمان است و آیا ساخت فیلم‌هایی با چنین موضوعاتی برای سرگرم کردن مردم است.

وی ادامه داد: ولی ما در کشورمان فیلمی با این موضوع و مفهوم نداریم و نسبت به این موضوع غفلت کرده‌ایم در حالی که ذهن‌ها درگیر این موضوع است.

شفیعی سروستانی با اشاره به نگاه عام مردم به آخرالزمان توضیح داد: مردم ما زمانی که گرانی، سختی معیشت و بیماری در زندگیشان پدیدار می‌شود، زمانی که دچار خشکسالی می‌شوند می‌گویند آخرالزمان است، یعنی آخرالزمان را چیزی مساوی با بلا، آفت و بحران می‌شناسند.

آخرالزمان تعداد حوادث افزایش و زمان آنها به هم نزدیک می‌شود

وی افزود: ولی آیا آخرالزمان به معنای بحران است، آخرالزمان به معنای بحران، جنگ و آفت نیست، آخرالزمان قسمت واپسین از دورانی است که به قیامت پیوندد و از نظر ما آخرالزمان از زمان مبعوث شدن پیامبر آغاز و به ظهور موعود و سپس قیامت می‌انجامد.

مسئول «موسسه فرهنگی موعود» یادآور شد: پیامبر (ص) فرموده‌اند برگزیده شدم در حالی که میان من و قیامت فاصله نیست، همان سان که میان دو انگشت فاصله است اما از آنجا که در این ظرف زمانی حوادث بزرگ نزدیک به هم روی می‌دهد مردم عادت کرده و آخرالزمان را مساوی با بحران می‌شناسند.

وی اضافه کرد: پیامبر فرموده‌اند که نشانه‌هایی در آخرالزمان وجود دارد که مانند دانه‌های تسبیح یکی یکی می‌افتد و به آخرین دانه یعنی ظهور می‌انجامد و هرچه زمان ظهور نزدیک باشد بر تعداد حوادث افزوده می‌شود.

7 هزار روایت در خصوص آخرالزمان وجود دارد

شفیعی سروستانی توضیح داد: در میان همه ملل یعنی صاحبان ادیان آسمانی وجه مشترک ابتدا توحید و سپس موعودگرایی و بلاخره قیامت است و در همه ادیان حجم زیادی از روایات به موضوع موعود اختصاص دارد.

وی اعلام کرد: حجم روایات آمده از 14 معصوم در خصوص آخرالزمان و نشانه‌های ظهور بسیار زیاد است به طوری که 7 هزار روایت راجع به این موضوع داریم و در خصوص نماز و روزه این تعداد روایت نداریم.

مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) خاطر‌نشان ساخت: این تعداد روایت نشان از اهمیت موضوع دارد و بخش عمده‌ای از روایات آخرالزمان توسط پیامبر و در نخستین روزهای بعثت بیان شده است.

وی با اشاره به کارکردهای علائم و نشانه‌های ظهور بیان داشت: این نشانه‌ها و علائم موقعیت بشر را در تاریخ معین می‌کند و مردم می‌دانند که در چه فاصله‌ای از ظهور قیامت قرار گرفتند همچنین هشدار و تذکر، آمادگی یافتن، جلوگیری از یأس و ناامیدی، شناسایی دوست و دشمن از کارکردهای نشانه‌های ظهور است.

شفیعی سروستانی عنوان داشت: ما همواره در تحلیل شرایط دچار مشکل می‌شویم و با تحلیل غلط موضع‌گیری کرده و گاهی با دوست با تصور دشمن بودن درگیر و گاهی با دشمن به تصور دوست بودن ارتباط دوستی برقرار می‌کنیم که این نشانه‌ها موجب می‌شود تا دوست را از دشمن بشناسیم.

از 1200 نشانه‌ آخرالزمان تنها 5 نشانه باقی مانده است

این محقق در زمینه مهدویت به حوادث آخرالزمان اشاره کرد و گفت: در آخرالزمان حوادث مختلفی روی می‌دهد و پیامبر نیز فرموده‌اند به ناگزیر فتنه‌ای پدید خواهد آمد که هر گاه در نقطه‌ای آرامش پیدا کند، در نقطه دیگری ناآرامی شروع می‌شود و این چنین ادامه می‌یابد تا وقتی که منادی آسمان بانگ برآورد که امیر شما مهدی است.

شفیعی سروستانی یادآور شد: پیامبر فرموده‌اند «شما را به هفت فتنه بیم می‌دهم که بعد از من روی می‌دهد، فتنه‌ای از مدینه، فتنه‌ای از مکه، فتنه‌ای از یمن، فتنه‌ای از شام، فتنه‌ای از شرق، فتنه‌ای از غرب و فتنه آخر فتنه سفیانی است».

وی تصریح کرد: از بیش از یک‌ هزار و 200 نشانه آخرالزمان که در روایات از آن سخن گفته شده طبق گفته همه محققان تمام نشانه‌ها رخ داده و فقط پنج نشانه باقی مانده است که اولین آن «فتنه سفیانی» است.

خروج سفیانی از سوریه برای کشتار شیعیان

مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) ادامه داد: در روایات آمده است سفیانی با حمایت صهیونیست‌ها و غربی‌‌ها در سوریه کودتا می‌کند و سپس یک گروه در سوریه به نام بنی‌کلب از او حمایت می‌کنند و امروز بنی‌کلب جماعتی هستند که بخشی از آنها در ارتش اسرائیل، بخشی در سوریه و بخشی در لبنان زندگی می‌کنند.

وی اضافه کرد: سفیانی جنگی در ترکیه و عراق راه ‌می‌اندازد و شروع به کشتن شیعیان می‌کند و به کوفه می‌رسد و در کوفه بزرگترین اتفاق رخ می‌دهد و چنان شیعیان را می‌کشند به نحوی که همسایه به همسایه رحم نمی‌کند و برای گرفتن پول همسایه خود را شیعه معرفی می‌کند.

شفیعی سروستانی یادآور شد: امروز جهان استکبار علیه شیعه به میدان آمده و شیعیان غافل هستند.

وی تصریح کرد: زمانی که درگیری از شام به کوفه می‌رسد از کنار شهر قزوین لشگر سید خراسانی حرکت می‌کند و از منطقه مرکزی ایران عبور کرده و به کوفه می‌رود و در روایات آمده که اگر لشگر خراسانی را یافتید با او همراه شوید از یمن نیز سید یمانی به سوی کوفه می‌آید.

پیوستن یک میلیون ایرانی در نخستین روز ظهور امام زمان (عج)

مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) اظهار داشت: فرمانده اصلی سپاه خراسانی «شعیب‌بن صالح» است و امروز در طالقان قبری به این نام است که مردم برای زیارت او می‌روند و وزیران، مشاوران و سرداران اصلی امام زمان (عج) همه ایرانی هستند و در روز اول یک میلیون ایرانی به امام می‌پیوندند.

وی افزود: بیان شده که ظهور در سال‌های پر از جنگ رخ می‌دهد و در قرن بیستم 100 میلون نفر در جنگ‌های مختلف کشته شدند و هزینه نظامی جهان امروز 900 میلیارد تا یک ترلیون دلار سال است و هزینه جنگ در جهان 2 میلیون دلار در دقیقه است که اگر 18 روز جنگ متوقف شود سوء تغذیه از کل جهان رفع می‌شود.

شفیعی سروستانی اعلام کرد: هزینه ارتش آمریکا در هر روز یک میلیارد و 250 میلیون دلار است و به خاطر اورانیوم مصرف شده در سلاح‌های غیرمتعارف در عراق مردم عراق به بیماری‌های مهلک دچار شدند و 4 هزار و 468 سال دیگر تاثیرات اورانیوم از عراق از بین می‌رود.

* تحقیقات موساد و سیا درباره سید خراسانی
مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) گفت: دشمنان خود را برای مقابله آماده کرده‌اند ولی ما غفلت کردیم، در زمان ریاست جمهوری بوش زیر نظر رئیس جمهور، کمیسیونی برای شناسایی امام زمان شکل گرفت.

وی تأکید کرد: 20 روز قبل موساد و سیا اعلام کردند به دنبال امام زمان هستند و اعلام نیز کرده بودند شاید سید خراسانی آیت‌الله خامنه‌ای باشد زیرا در جوانی در خراسان بوده است و سید یمانی نیز سید حسن نصرالله باشد زیرا در کودکی در یمن بوده است.

شفیعی سروستانی اضافه کرد: مطالعات آنها در خصوص آخرالزمان صدها برابر ماست ولی دانشگاه‌های ما در این زمینه تعطیل هستند و آنها از واقعه ظهور نگران هستند ولی ما غفلت می‌کنیم.

وجود یک میلیارد نفر گرسنه و 45 میلیون مبتلا به ایدز نشانه‌ای از آخرالزمان

وی با اشاره به نشانه‌ها و حوادث آخرالزمان بیان داشت: خشکسالی، زلزله، قحطی و گرسنگی از نشانه‌های آخرالزمان است به طوری که در سال 2009 یک میلیارد نفر در دنیا گرسنه هستند هر سال نیز یک هزار زلزله متوسط، 18 زلزله بزرگ و یک زلزله عظیم کره زمین را می‌لرزاند.

مسئول موسسه فرهنگی موعود عصر (عج) ادامه داد: بی‌تقوایی و رواج فحشا و بیماری‌های مختلف نشانه دیگری است به طوری که در حال حاضر 45 میلیون نفر در دنیا مبتلا به ایدز هستند و هر سال 5 میلیون نفر به این تعداد اضافه می‌شود که 5 میلیون و 200 هزار نفر کودک هستند و نیمی را نیز از این جمعیت زنان تشکیل می‌دهند و در کشور ما نیز 60 هزار نفر مبتلا به ایدز هستند که تاکنون 2 هزار و 121 نفر جان باختند.
وی افزود: شیوع ایدز از طریق رابطه جنسی، همجنس‌بازی و افزایش فساد از مسائلی است که در آخرالزمان دیده می‌شود.

شفیعی سروستانی در ادامه با اشاره به تکالیف مومنان در زمان غیبت توضیح داد: یکی از تکالیف مومنان در زمان غیبت پیدا کردن معرفت و شناخت نسبت به امام است به طوری که در روایات آمده کسی که امام زمانش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت از دنیا رفته است.

وی اضافه کرد: تمسک به دین و صبر و شکیبایی و انتظار فرج و دعا از دیگر کارهایی است که در زمان غیبت باید صورت گیرد تا امام زمان (عج) ظهور کند و خداوند بزرگترین مسئولیت تاریخ را به حضرت مهدی (عج) بزرگترین مرد خود گذاشته است تا برای تحقق عدالت ظهور کند.

منبع : سایت مستور

۹۸ نظر

  1. با عرض سلام خسته نباشین خدمت شما دوست عزیز وب سایت جالب وپر محتوایی داریر اگر مایل به تبادل لینک و لگو بودید لگوی سایت ما + لینک سایت ما با نان نوای ظهور قرار دهید بعد به ما خبر دهید دوستدار شما
    zohor123.vcp.ir>>>>>نوای ظهور

  2. همه ميگن ما امام زمان عج رو دوس داريم ، ولي از حرف تا عمل خيلي راهه،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،: اميدوارم اين فاصله كم بشه.

  3. سلام بر شما دوست عزیز، انشاءالله

  4. مطالب و آهنگی که گذاشتین عالی اند مر30

  5. با عرض سلام خدمت مسئولين سايت.
    مطالبتون در مورد ظهور امام زمان بسيار عالي بود.با تشكر

  6. سلام .خسته نباشید.
    ممنون از زحماتتون.
    اجرتان با امام زمان(عج)
    لصفا راههایی که می توان معرفت وشناخت کامل نسبت به امام زمان پیدا کرد،(شامل کتابها،…)را داخل سایت بذارید.
    با تشکر

  7. سلام بر شما دوست عزیز، حتما به زودی اینکار انجام میشه، در خبرنامه ی ما عضو بشوید تا این مطالب جدید برای شما ارسال شود
    التماس دعا

  8. ای کاش به روایت تعیین کننده روز ظهور کمی توجه داشتیم

  9. با سلام و تشکر از مطالب. امیدوارم که همه ما ایرانی ها بتونیم از خدمتکاران اقا باشیم. امیدوارم که صدا و سیما به این امر بسیار مهم توجه بیشتری داشته باشه. کوچیکه شما. علی

  10. محمدرضا نظری

    سلام…بسیار عالی بود…خیلی خیلی ممنون…….الهم عجل الولیک الفرج

  11. با سلام وخسته نباشید به شما عزیزان که در راستای آشنایی هرچه بیشتر امام زمان (عج) گام برمی دارید وبه امید ظهور حضرت وداشتن دنیایی پراز امنیت وصلح وآرامش و عدالت واقعی.
    اللهم عجل لویک الفرج

  12. با سلام ضمن تشکر از زحمات شما در جمع آوری این مطالب ارزشمند برای شما توفیق یاری امام عصر عج را خواستارم
    یا رب الحسین به حق الحسین اشف صدرالحسین بظهوره حجة انشاالله

  13. با سلام خدمت شما من كه خيلي لذت بردم أميد وارم موفق باشيد

  14. قال الحجه:میاید زمانی که ان امتی که به جهاد فی سبیل الله رفته بودندغیرت از دستشان میرود.

  15. تا بیاید قایمی از نسل زهرای بطول چون رسد بر کعبه اش بر باب مظطر میزند چونکه اید از خداوند حکیم اذن ظهور شعله قهر خدا از تیغ او سر میزند بر بگیرد انتقام خون ال مصطفی نور عدلش از کجا تا بر کجا سر میزند

  16. اقا شاید وقتی ظهور کنی من گنه کار زنده نباشم.اقا جان مادرت زهرا شفاعت من گنه کار کن.جانم فدات امام زمان هر ۵شتبه امیددارم دیگه ظهورمیکنی اما…

  17. ادرکنا یا مهدی

  18. امده روح الامین از عرش اعلابر زمین
    از زبانش نام یار برگوشجانها میرسد
    تیغ عالمگیر او دارد نشان ذوالفقار
    از خداوند حکیم اذن قیامش میرسد

  19. باسلام یاران امام زمان کاملا مخفی هستند لطفا اسم اشخاص را به ایشان نسبت ندهید

  20. سلام …ممنون بابت زحماتتون …به ما هم سری بزنین ….یاعلی

  21. زده ام فالی و فریاد رسی می آید….

  22. این پرچم چرا اومد اونجا

  23. او خواهد آمد با کوله باری از عدالت و مهربانی

  24. سلام مطالبت خیلی قشششششنگ بود اما حرف های زیادی بود که نگفتی شما تنها بخشی از دریا را گلچین کردین و نشانه های اصلی رو ذکر نکردین

  25. خسته نباشد

  26. سلام بردل هایی که در کلاس انتظار غیبت نکردند….!

  27. عالییییییییییییی بود خیلی ممنون

  28. این جمعه ها که ختم به مختار میشود
    بدجور دل طالب دیدار میشود
    ای منتقم بیا که به عالم نشان دهیم
    شیعه عزیز است وجز او خوار می شود……..

  29. امده عیسی مسیح از اسمان بر فرش حق-بر گرفته پرچم یاران مهدی با نسق-تحت امرش بشکند تثلیث شرک-جانب تایید او بانگ هوالحق
    میزند.

  30. استعانت جوییداز زیارت عاشورا وسوره حشربرای تعجیل در امادگی برای ظهورحجت عصر(عج).

  31. آمد بهار وگلرخ من در سفر هنوز
    خندیدوابر چشم من از گریه تر هنوز
    آمد درخت گل به بر اما چه فایده ؟
    کان سرو گلعزار نیامده به بر هنوز
    اللهم عجل لولیک الفرج……
    با تبریک سال نو
    امید واریم که امسال آخرین سال انتظار ما باشد
    آمین ..

  32. سلام آقای غایب همیشه حاضر……..اونقددلم گرفتس ازاین دنیا و مردمش که دوست دارم پربگیرم تورابه جدت رسول الله قسم بیا و بال پروازم باش

  33. کشتی نساز ای نوح طوفان نخواهد آمد
    برشوره زار دلها باران نخواهدآمد
    رفتی کلاس اول این جمله رت عوض کن
    آن مرد تا نیاید باران نخواهد آمد ……………
    اللهم عجل لولیک الفرج

  34. انشا الله همه برای ظهور دعا کنیم

  35. خدایا فرج مولا را عن قریب کن

  36. خدایا برای ظهور ما را اهل کن

  37. الهم عجل لولیک الفرج

  38. عجب سالی در پیش داریم
    آغازش جمعه ……
    پایانش جمعه ……..
    ونیمه شعبانش هم جمعه ………..
    جمعه…………..
    ودیدار یار جمعه ان شاالله…
    پس به امید دیدارمهدی (عج)
    جمعه…………. ……….للهم عجل لولیک الفرج………

  39. ان شاالله که سریع تر بیاید

  40. یا مهدی ……..
    میلاد تو قصیده بی انتهایی ست که تنها خدا بیت آخرش را میداند
    بیا وحسن ختام زمان باش……………
    میلاد باسعادت حضرت مهدی عج برهمه کاربران محترم مبارک ………..

  41. میلاد نیمه شعبان بر منتظران ظهور ان حضرت مبارکباد.

  42. اللهم عجل لولیک الفرج………..

  43. @یااباصالح المهدی ادرکنی@عمریست که ازحضور اوجاماندیم/درغربت سرد خویش تنهاماندیم/او منتظراست که ما برگردیم/ماییم که درغیبت کبری ماندیم. اللهم عجل لولیک الفرج.

  44. سلام.الان ساعت 5 صبح جمعست.نمیدونم چرا اینقدر بیقرارم.بیصبرانه منتظر ظهور اقامون هستم ینی میشه امروز ظهور کنن و ما بتونیم از یارانشون باشیم؟انشااااااالله

  45. در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم
    برای ظهورش دعا کنیم ………
    ….اللهم عجل لولیک الفرج……….

  46. سلام خدمت همه دوستان .میخواستم بگم که ان شاا..ظهور امام زمان {ع}نزدیکه .گروه های تکفیری وداعش که دارن خونخواری وادم کشی میکنن و به کوچیک و بزرگ رحم نمیکنن یکی از علائم قطعی به حساب میاد .اللهم عجل الولیک الفرج

  47. گنه کار شرمنده

    نمیدونم بیاد میتونم یارش بشم یا نه ان شاءالله که بتونم یار واقعی باشم

  48. سردارجانبازدامن باغ.ا

    باسلام. السلام علیک‌ یاابا صالح المهدی عج.ظهورازمژه چشم هم نزدیکتراست همه علایم دوره اخرالزمان به سرعت درحال وقوع است. واکنون درزمان شکل گیری. نشانه های اخرهستیم. انشاالله.

  49. اره منم فك ميكنم سید خراسانی همون آیت‌الله خامنه‌ای هستش خخخخخخخخخخخ

  50. مهربانم …
    عالم از آن توست ………..
    چرا غریبانه می گردی؟

  51. سردارجانبازدامن باغ.ا

    هنوز چشمان گنه‌ کارما لیاقت زیارت قامت. رعنای. امام عج.راپیدانکرده. با کف وصوت.زدن درنیمه شعبان وتناول شیرینی. توفیق زیارت اقا راپیدا نخواهیم کرد..تاوقتی که دروغ بگوییم..قسم ناحق بخوریم… رشوه بگیریم.. تهمت بزنیم. غیبت کنیم..رباخورباشیم…حق مظلوم راغصب کنیم..امربه معروف وناهی ازمنکرنباشیم. ابروی مسلمانی راببریم..اخرت خودرابه دنیای دیگران بفروشیم.. قطعا فرزندفاطمه..س..ازچنین مردمی بیزاراست..وخون گریه میکندکه چراامت رسول الله.. ص.وشیعه علی مرتضی. ع.به چنین حال وروزی افتاده وغرق دنیا شده..عده ازشکم سیری وثروت اندوزی ازخداغافل شده اند..وعده ای ازفقروغرق شدن درگرفتاری های روزمره فرصت پیدا نمیکنندبخدا فکرکنند..

  52. انشاءالله به یاری حق امام بزرگوارمان تشریف بیاورند . و شیعیان و جهان را از این همه فتنه نجات دهند. آمین
    اللهم عجل لولیک الفرج

  53. اللهم عجل لولیک الفرج.

  54. خیلی دوست دارم امام زمان.

  55. انشا الله بتوانم آنچنانکه مهدی(عج)را در خواب دیدم از یاران واقعی ایشان باشم.

  56. ۱۱۷۳سال است که رادمردی الهی منتظر به ثمر رسیدن ۳۱۳سردار وتربیت یافتن یاورانی مخلص وکامل است .
    انشاالله که خانواده های مامهد پرورش ورشد آن سرداران واین مهدی یاوران گردد و
    ان امام نور را ازانتظار به در آورد…………….

  57. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  58. من برای خشنودی پروردگارم و آقا امام زمانم حضرت حجت ابن الحسن عج شریف اگر از این بنده حقیر پذیرفته شود هر روز بعد از نماز شب و قبل از نافله صبح دو رکعت نماز امام زمان عج و بعد از آن دعای عهد و زیارت عاشورا می خوانم . و بعد از نماز ظهر هم نماز امام زمان عج و دعای عهد می خوانم . روزی دو بار . هموطنان عزیزم شما هم انجام دهید شاید خداوند قسمت کند در حیات ما چشممان به جمال آقا روشن شود. آمین یا رب العالمین .
    اللهم عجل لولیک الفرج

  59. با سلام و احترام
    از شما مدیر گرامی دعوت میکنم از وب سایت ما و قالب های زیبا وحرفه ای برای وب سایت های خبری و تحلیلی ،شرکتی،تفریحی و.. دیدن نمایید. حرفه ای ترین قالب ها و ابزارهای وردپرسی رو می تونید در اینجا مشاهده و دریافت کنید.

    گروه وردپرس پارسی
    http://www.wpparsi.ir

  60. تا دل که راخواهدومحبوبش که باشد
    به امیدظهورآقا
    اللهم عجل لولیک الفرج

  61. سلام بر امام زمان ای اقا تا کی انتظار خدایا تو به حق شهدای دشت نینوا ظهور را نزدیک بگردان و همه ما را از یاران حضرت قرار بده برای سلامتی اقا امام زمان صلوات

  62. شما مطئن باشید که ظهور زمانی شکل میگیره که ما خودمون رو اصلاح کنیم اگر به همین منوال به گناهان خودمون ادامه بدیم دیگه نباید انتظار داشته باشیم که خدا امام زمان رو به خاطر یه عده گناه کار اون هم از نوع شیعه بفرسته ما اول باید خودمون رو اصلاح کنیم.
    ما همین الانش نماز ها مون رو درست و حسابی نموخونیم چه جور میخواییم پای اماممون وایسی
    یه دعا
    ای خدای مهربون تو رو به جمال دلروبای مهدی (عج) به ما ایمان و اراده راسخ بده

  63. شیعه علی توشیعه مهدی نیز هستی،پس نگذار اونیز چون علی غریب بماند

  64. امیدواریم امسال اخرین سال انتظار ما باشد..
    امین

  65. آرین پور ب. ج.

    دانشگاه‌های ما در این زمینه تعطیل نیستند. گروه ها و تشکل ها و کانون ها و … ی متنوع و متعددی در سطح دانشگاه ها و مراکز معارف و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج و حوزه دانشجویی و … هر یک به نحوی در این زمینه فعالیت های بسیار خوبی انجام داده اند و می دهند. حداقل کانون های مهدویت از بین آن ها به اندازه خیلی خوبی فعالیت داشته اند چه برسد به همه موارد نامبرده شده بالا. این تازه داخل محیط دانشگاه هاست. بماند که موسسات و تشکیلات متعددی بیرون محیط دانشگاه ها و در سطح جامعه و سازمان ها و … در این زمینه فعالیت می کنند. و بماند که مجموعه حوزه های علمیه خود در این زمینه قطب دیگری بوده که بسیار فعال و اثرگذار و محوری عمل نموده اند. و احتمالا موارد بسیار دیگر … . کشور ما کشور مهدوی است. آحاد مردم با این مساله آشنا هستند و … . چه کسی گفته حتما ما باید مانند دانشگاه های آن ها حتما در این زمینه دانشکده تشکیل بدهیم یا مدرک و فارغ التحصیل تولید کنیم؟ در کشور ما و دانشگاه های ما همه (خیلی ها) مهدوی هستند و کمابیش دانش مهدوی دارند. بعضی دانش مهدوی بسیار وسیعی هم دارند. و خلاصه با این همه مسلمان مهدی دوست نیازی به چند فارغ التحصیل آخرالزمانی نداریم.
    این ضعف آن هاست که نیاز به چند فارغ التحصیل دارند که اگر زمانی خواستند بدانند حضرت مهدی (عج) کیست که این همه عاشق و عالم ما چشم انتظار اویند، لااقل کسی در بینشان باشد که از او بپرسند(!)، نه قوت آن ها!

  66. باسلام ای گل زهرای بتول جمعه ای دیگر آمد و رفت وچشمانمان آبستن اشک شد ونیامدی اقا جان ترا بجان مادرت بیا اللهم عجل لولیک الفرج

  67. خداوندا؛تورا به عزت و جلالت قسم میدهیم که ما را در شناخت امام عصرمان یاری فرما؛وتوفیق اینکه یکی از یاران واقعی آن حضرت باشیم را به ما عطا کن.آمین یا رب العالمین.الهم عجل لولیک الفرج.

  68. با سلا م به همه منتظر ان اقا نا ا مید ی از درکا ه خد اوند متعا ل خو دش یک گنا ه است امید وار م چشم همه ما گنا ه کار ان به جما ل منو رش رو شن شو د وما همه در رکا بش با شیم

  69. سیدسعیدساداتی

    من دیوانه امام زمانم بطوریکه ناخوداگاه تا اسمش جایی میاد گریه میکنم.واقعا امام زمان غریبه

  70. اللهم عجل لولیک الفرج…….

  71. خدایا کمکمون کن از یارای امام زمان باشیم

  72. چشمها گریان،پریشان دل براهش منتظر—طلعت شمس امامت کی زبطهامی زند.

  73. من از این میترسم که بواسطه ی گناهانم از یاران امام نباشم و خدای نکرده منکر وجودشون در زمان ظهور بشم.تنم به شدت از این موضوع میلرزه.در حالی که الان با همه ی وجودم میخوام هر چی زودتر امام ظهور کنند و بتونم ایشان را زیارت کنم و الان دشمن صد در صدی دشمنانش مثه امریکا و اسرائیل و داعش خونخوار و…. هستم وبشدت از انان بیزارب میجویم.ولی از گناهانم میترسم.میترسم بواسطه ی گناهانم در زمان ظهور هلاک شوم.میخوام که راهنماییم کنید.ممنون

  74. یا مهدی ادرکنی
    اللهم عجل لولیک الفرج

  75. انشا الله ظهور هر چه زودتر اتفاق بیفتد چون اکثر نشانه های ان رخ داداه است

  76. من در یک متنی خوندم که یک خوابی می بیند و پیش دوتا از تعبیر کننده های نامی عربستان میرود وهردو می گویند که ظهور اقا نزدیک است

  77. من نمیدونم چرا این صحبتها در اینجا گفته میشه
    چرا از رسانه مثلا ملی بیان نمیشن ؟
    تا کی باید تبلیغات دروغین از صدا و سیما پخش بشه؟
    صدا و سیما به جز یک نماهنگ صبح جمعه چه تبلیغی برای ظهور کرده؟
    بیش از ۹۰% مردم در این باب اطلاعاتی درست و حسابی ندارن این اطلاعات را کی باید به مردم بده؟ امام زمان ؟ یا رسانه ملی؟

  78. ای کاش قبل ظهورت بمیرم و شرمنده نگاهت نباشم، شرمنده آقا…

  79. خیلی خوب ممنون ازمطالب باارزشتون سلامتی امام زمان مهدی موعدصلوات

  80. سلام..به منم کمک کنید آدم خوبی باشم تا امام زمان ظهور کنه…..لطفا راهنماییم کنیم…..چه کار کنم امام زمان ظهور کنه

  81. عادلانه رفتارکن..

    با استفاده از سید خراسانی قدیسه پروری نکنید. از خداوند نمیترسید؟

  82. امیدوارم امام زمان از همه مون راضی باشه…
    ما همچنان منتظر ظهور آقا هستیم…
    اللهم عجل لولیک الفرج
    الهی آمین

  83. سلام خسته نباشید مطالب جالب و زیبایی دارید با تشکر

  84. خیلی اموزنده بود فقط یک سوال دارم نقش زنان چیه موقع ظهورایااونام باید به امامشون بپیوندن

  85. با عرض سلام و خسته نباشید
    از همه شما ها قدر دانی میشود با اطلاعاتی که در اختیار مردم عزیزمان میزارید .
    علی یارتان

  86. اللاهم عجل لولیک الفرج

  87. با سلام و تشکر از مطالب خوبتون، انشالله امسال سال ظهور باشه(السلام علیک یا اباصالح المهدی(عج ))

  88. اللهم کل ولیک الحجه ابن الحسن صلوات علیه وعلی ابایه فی هذااساعه وفی کل الساعه ولیاوحافظا وقائداوناصراودلیلاوعیناحتی تسکنه ارضک طوعا وتمطعه فیها طویلا برحمتک یاارحم الراحمین

  89. با سلام
    امیدوارم ظهور آقا که رسید ما که هیچ، اما اونایی که بهشون اعتماد داشتیم و داریم از یارای امام زمان باشن.

  90. اون پرچم رومانی رو هم از بالای اسمم بردارید. اینجا شیرازه

  91. شرمنده. دوست عزیز نشانه های وجود امام.زمان رو برام ثابت کنید من نشانه ای منطقی از وجود این شخص ندارم خدایا کمکم کن

  92. مشارالیه مفقود شده

    بتون مژده میدم امام زنده ست
    ولی نا امیدتون میکنم
    ظهوری در کار نیست

  93. اللهم عجل لولیک فرج
    برای سلامتی و فرج امام زمان صلوات …

  94. بنده رو سیاه خدا

    اللهم عجل لولیک الفرج بحق ابا عبدالله الحسین.
    برادارن و خواهران گرامی لطفا هر روز دعای فرج و سلامتی امام زمانو بخونید
    تورو خدا

  95. دلمان به مستحبی خوش است
    که جوابش واجب است
    السلام علیک یا صاحب الزمان.عج.

  96. خیلی عالی….در انتظار ظهور

  97. وصال شیرازی

    خیلی مطالبتون خوب و ارزنده بود ولی کاش رسانه ها ودانشگاهها به امر مهم وحتمی بیشتر بپردازند اطلاعات مردم را بالا ببرند

  98. اللهم عجل لولیک الفرج
    به امید ظهور حضرت امام زمان (عج)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.